REKRUTACJA INNYCH SPECJALISTÓW
Stanowiska na które rekrutujemy 47 wyników
HR manager
SprawdźHR Business Partner
SprawdźSpecjalista ds. Rekrutacji
SprawdźStarszy Księgowy
SprawdźGłówny księgowy
SprawdźKierownik Działu
SprawdźR&D Manager
SprawdźDyrektor Sprzedaży
SprawdźSpecjalista ds. Obsługi Klienta
SprawdźSpecjalista ds. marketingu
SprawdźAnalityk sprzedaży
SprawdźAnalityk finansowy
SprawdźDoradca klienta
SprawdźAccount Manager
SprawdźBusiness development manager
SprawdźREKRUTACJA INNYCH SPECJALISTÓW
Od wielu lat prowadzimy audyty, konsultacje i szkolenia dla firm – produkcyjnych i usługowych – polskich i zagranicznych. Pracujemy z różnymi działami w tych firmach i z różnymi specjalistami – poznaliśmy specyfikę ich pracy. Niejednokrotnie budowaliśmy mapy kompetencji dla tych specjalizacji.
Jest nam łatwiej zrozumieć profil, którego poszukuje nasz klient i znaleźć na rynku odpowiednią osobę. Podczas rekrutacji i selekcji kandydatów klienci cenią sobie naszą szeroką i wielopłaszczyznową wiedzę o biznesie, sposobie funkcjonowania działów, ról poszczególnych specjalistów i ich korelacji z innymi departami w firmie.
Profil określonego specjalisty to dla nas nie tylko zlecenie, ale dokładna analiza i weryfikacja zakresu obowiązków, dopasowanie typu osobowości do zespołu, w którym będzie działał i wiele innych istotnych obszarów, które mogą mieć wpływ na dobór odpowiedniego kandydata.
Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniom – zderzonym z oczekiwaniami klienta, co do poszukiwanej osoby, minimalizujemy niebezpieczeństwo nietrafionej rekrutacji.
METODY REKRUTACJI, KTÓRE GŁÓWNIE WYKORZYSTUJEMY TO:
1. Budujemy wspólnie profil kandydata – analizujemy jego rolę w organizacji klienta
2. Sporządzamy listę firm, w których takie osoby możemy znaleźć, sprawdzamy ich aktualny zakres odpowiedzialności i aktywnie się z nimi kontaktujemy
Efekt jest taki, że rekrutacja i selekcja pracowników następuje natychmiast po otwarciu zlecenia.
Po otrzymaniu zlecenia na rekrutację specjalisty, korzystamy z kilku narzędzi, dzięki którym minimalizujemy pomyłki.
- odpowiednio zbudowana struktura rozmowy rekrutacyjna – PROFILER
- testy kompetencji do roli w firmie, które wybraliśmy podczas budowania profilu kandydata jako krytycznie ważne
- analiza postaw, wartości i ról grupowych – Test D3
- benchmark idealnego kandydata, jakiego potrzebuje organizacja z dostępnymi kandydatami na rynku.
Połączenie powyższych narzędzi powoduje, że nasza rekomendacja i ostateczny wybór klienta zakończy się zatrudnieniem naprawdę najlepszego kandydata.
Służy nam do tego PROFILER – narzędzie, które porządkuje kolejność pytań i sposób ich zadawania. Pytania rekrutacyjne dla kandydatów pod wymaganą rolę, mają nam pomóc zebrać informację do wcześniej stworzonego benchmarku stanowiska. O ile dość łatwo potwierdzić doświadczenie i wykonywane zadania na poprzednich stanowiskach z zaobserwowaniem postawy, budowaniem relacji, predyspozycjami lidera warto się podeprzeć odpowiednim doborem pytań, które są pewnego rodzaju weryfikatorami naszego kandydata.
Rekrutację specjalistów prowadzą w Saleswise rekruterzy z doświadczeniem w zarządzaniu.
Więcej o procesach dla odpowiedniego kandydata przeczytasz w naszej Bazie wiedzy