Konsultacja – online lub na żywo
1 sesja x 90 min
lub
2 sesje x 45 min
Cena:
699 zł netto
859,77 zł brutto
- Wkładasz w pracę wiele wysiłk, ale często nie widać rezultatu?
- Coraz trudniej jest nawiązywać nowe relacje i coraz częściej słyszysz odmowę już na samym początku
- Działasz według określonego systemu, czy raczej improwizujesz?
- prawdopodobnie odkryjesz przynajmniej niektóre przyczyny braku spodziewanej efektywności, konwersji w podejmowanych szansach sprzedażowych
- dowiesz się jakie modyfikacje możesz wprowadzić w swój system sprzedaży, aby podnieść swoją skuteczność
- poznasz nieco inne sposoby pracy z oporem klienta, negatywnym nastawieniem, obiekcjami
- poznasz propozycję systemu sprzedaży, który może zainspirować Cię do zmiany swojego modelu pracy z klientem
Na samym początku będziemy bardzo głodni wiedzy na temat Twojej filozofii sprzedaży. Musimy zrozumieć jak działasz i na czym polegają wyzwania w sprzedaży. Czyli bądź gotów na autodiagnozę ponieważ dopiero po niej będziemy mieć pomysł jak możemy pomóc.
W kolejnym kroku skupimy się na poszukiwaniu rozwiązań – czyli co zmienić, aby zminimalizować zdefiniowane wcześniej przyczyny braku oczekiwanych efektów. Skoncentrujemy się na podejściu H2H (human to human), bo nadal jeszcze nie zmieniło się to, że aby sfinalizować transakcje potrzebny jest człowiek, który podejmuje najważniejsze dla siebie decyzje. Mowa tu oczywiście o sprzedaży rozwiązań, szczególnie gdy proces sprzedaży jest wieloetapowy, a relacja z ludźmi po stronie klienta ma znaczenie w długim horyzoncie czasowym.
Dalsza rozmowa może kierować się na tory:
- zarządzanie strategiczne i operacyjne własną sprzedażą
- poszukiwanie motywacji do zakupu
- zarządzania poszczególnymi etapami
- analiza kluczowych interesariuszy
- elementy wpływające na skuteczność prezentacji, czy opowiadania o ofercie
- itp…
Wybierzemy co najistotniejsze z punktu widzenia diagnozy z początku naszego spotkania, zarekomendujemy na czym postawić największy akcent i czas, choć ostateczna decyzja będzie należała do Ciebie.