Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.
Pierwszy i drugi dzień zawiera poniższe obszary wiedzy opartej o trening
- Narzędzia, metody oraz słowa – techniki relacyjne zwiększające konwersję otwarć spotkań online, czyli jak zacząć rozmowę, aby zwiększyć szansę na zbudowanie dobrego kontaktu biznesowego (narzędzia techniczne i relacyjne, czyli jak spotkanie online zbliżyć jakościowo do spotkania bezpośredniego)
- Typologia klienta i metody weryfikacji stylu zachowań i sposobu budowania relacji
- Dobór metod rozmowy do typu odbiorcy (rozmowa online według typologii DISC)
- Trening reakcji na najczęstsze obiekcje klientów
- Metodyka zadawania pytań i utrzymania poziomu zaangażowania klienta podczas całej rozmowy
- Finalizacja kontaktu biznesowego z “ciągiem dalszym”
- Elementy negocjacji podczas rozmowy sprzedażowej online
- Techniki budowania relacji i kontrolowania zaangażowania klienta na komunikatorze online
Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Selling System
- Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy oparte na nowo poznanych umiejętnościach,
- Każdy uczestnik będzie miał zadanie wykonania symulacji rozmowy online z Klientem, z zachowaniem wszystkich zasad jej prowadzenia,
- Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem,
- Pracujemy nad konkretną retoryką i nad szczegółami rozmowy telefonicznej,
- Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają nasze metody sprzedaży.
Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników.
- Podniesienie umiejętności i trening spotkań online (odnowienie współpracy, sprawdzenie potencjału do współpracy, nawiązanie kontaktu) – relacje biznesowe online,
- Praca nad prowadzeniem spotkania biznesowego przez komunikator video i budowanie relacji biznesowych,
- Wypracowanie przykładów i narzędzi, które będą nadawały się do natychmiastowego wykorzystania i sprawdzenia ich w realnej – codziennej pracy,
- Trening technik dostosowanych do typu rozmówcy – narzędzia przydatne podczas utrzymania kontroli nad rozmową i panowania nad celem biznesowym.
Szkolenie skierowane jest do tych osób, które w celach mają skuteczne rozmowy online i chcą pogłębić swoją wiedze na temat skuteczności i podniesienia konwersji budowania relacji online.
Uczestnikami tego szkolenia są też często osoby, którym chodzi o konkretne struktury i przykłady rozmowy biznesowej online, po to aby od razu móc je przetrenować z realnym klientem.
Czas pandemii wymusił na nas przestawienie się na kontakt online. Telefon służył kiedyś głównie do nawiązania kontaktu, zainteresowania klienta produktem lub usługą, najważniejsze bywało umówienie się na osobiste spotkanie, bo przecież wtedy są większe szanse na zbudowanie relacji. Niestety – koronawirus pokazał, że jeśli nadal chcesz pracować w sprzedaży i osiągać wymierne efekty, musisz nabyć umiejętność budowania relacji przez komunikatory online tak samo jak potrafiłeś to robić podczas spotkania bezpośredniego.
Czy to możliwe? Nie tylko możliwe, ale nawet często zaczyna być wygodne zarówno dla klientów jak i sprzedawców – oszczędność czasu i pieniędzy.
Szkolenie zostało zbudowane tak aby rozmowa online nie różniła się znacznie od spotkania bezpośredniego – zawiera dużą ilość narzędzi do nawiązywania relacji, techniki sprzedaży, które ułatwiają komunikację online.
Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:
- Dowiesz się jak zarządzać rozmową online i jej przebiegiem w zależności jaki cel chcesz osiągnąć
- Poznasz najważniejsze zasady budowania profesjonalnego wizerunku (ubiór, światło, tło) oraz o co należy zadbać przed spotkaniem (kontraktowanie spotkań online)
- Będziesz potrafił nawiązać relacje podczas rozmowy online prawie tak dobrze jak to do tej pory robiłeś na żywo
- Zdobędziesz wiedzę, jak efektywnie zarządzać relacjami dla osiągnięcia celów biznesowych przez komunikator zoom, teams, google meets i każdy inny
- Popracujesz nad metodami otwarć, kontraktowania rozmów i prowadzenia ich online
- Nauczysz się, jak zamykać sprzedaż online lub jak kontraktować kolejne kroki w kontakcie z klientem po to aby zorganizować spotkanie bezpośrednie w firmie, jeśli będzie to niezbędne.
wykład z części merytorycznych metody H2H
wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce
mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań
filmy szkoleniowe
symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)
analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych