BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM ON-LINE

ZAMKNIĘTE KURSY SPRZEDAŻY

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Pierwszy i drugi dzień zawiera poniższe obszary wiedzy opartej o trening

  • Narzędzia, metody oraz słowa – techniki relacyjne zwiększające konwersję otwarć spotkań online i czyli jak zacząć rozmowę aby zwiększyć szansę na zbudowanie dobrego kontaktu biznesowego (narzędzia techniczne i relacyjne czyli jak spotkanie online zbliżyć jakościowo do spotkania bezpośredniego)
  • typologia klienta i metody weryfikacji stylu zachowań i sposobu budowania relacji
  • dobór metod rozmowy do typu odbiorcy (rozmowa online według typologii DISC)
  • trening reakcji na najczęstsze obiekcje klientów
  • metodyka zadawania pytań i utrzymania poziomu zaangażowania klienta podczas całej rozmowy
  • finalizacja kontaktu biznesowego z “ciągiem dalszym”
  • elementy negocjacji podczas rozmowy sprzedażowej online
  • techniki budowania relacji i kontrolowania zaangażowania klienta na komunikatorze online
DZIEŃ TRZECI
(Wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu, dzień treningowy jest oddzielnym dniem dla chętnych, którzy chcą  przeanalizować własne przypadki i wykorzystać w nich nowe narzędzia)

Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Selling System

  • Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy oparte na nowo poznanych umiejętnościach,
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie wykonania symulacji rozmowy online z Klientem, z zachowanie wszystkich zasad jej prowadzenia,
  • Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem,
  • Pracujemy nad konkretną retoryką i nad szczegółami rozmowy telefonicznej,
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają nasze metody sprzedaży.

Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników – nawet jeśli jest to szkolenie otwarte.

  • Podniesienie umiejętności i trening spotkań online (odnowienie współpracy, sprawdzenie potencjału do współpracy, nawiązanie kontaktu) – relacje biznesowe online,
  • Praca nad prowadzeniem spotkania biznesowego przez komunikator video i budowanie relacji biznesowych,
  • Wypracowanie przykładów i narzędzi, które będą nadawały się do natychmiastowego wykorzystania i sprawdzenia ich w realnej – codziennej pracy,
  • Trening technik dostosowanych do typu rozmówcy – narzędzia przydatne podczas utrzymania kontroli nad rozmową i panowania nad celem biznesowym.

Szkolenie skierowane jest do tych osób, które w celach mają skuteczne rozmowy online i chcą pogłębić swoja wiedze na temat skuteczności i podniesienia konwersji budowania relacji online.

Uczestnikami tego szkolenia są też często osoby, którym chodzi o konkretne struktury i przykłady rozmowy biznesowej online, po to aby od razu móc je przetrenować  z realnym klientem.

Czas pandemii wymusił na nas przestawienie się na kontakt online.  Telefon służył kiedyś głównie do nawiązania kontaktu, zainteresowania klienta produktem lub usługą, najważniejsze bywało umówienie się na osobiste spotkanie, bo przecież wtedy są większe szanse na zbudowanie relacji.  Niestety – koronawirus pokazał, że jeśli nadal chcesz pracować w sprzedaży i osiągać wymierne efekty, musisz nabyć umiejętność budowania relacji przez komunikatory online tak samo jak potrafiłeś to robić podczas spotkania bezpośredniego.

Czy to możliwe? Nie tylko możliwe, ale nawet często zaczyna być wygodne zarówno dla klientów jak i sprzedawców – oszczędność czasu i pieniędzy.

Szkolenie zostało zbudowane tak aby rozmowa online nie różniła się znacznie od spotkania bezpośredniego – zawiera dużą ilość narzędzi do nawiązywania relacji, techniki sprzedaży, które ułatwiają komunikację online.

Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • Dowiesz się jak zarządzać rozmową online i jej przebiegiem w zależności jaki cel chcesz osiągnąć
  • Poznasz najważniejsze zasady budowania profesjonalnego wizerunku (ubiór, światło, tło) oraz o co należy zadbać przed spotkaniem (kontraktowanie spotkań online)
  • Będziesz potrafił nawiązać relacje podczas rozmowy online prawie tak dobrze jak to do tej pory robiłeś na żywo
  • Zdobędziesz wiedzę, jak efektywnie zarządzać relacjami dla osiągnięcia celów biznesowych przez komunikator zoom, teams, google meets i każdy inny
  • Popracujesz nad metodami otwarć, kontraktowania rozmów i prowadzenia ich online
  • Nauczysz się, jak zamykać sprzedaż online lub jak kontraktować kolejne kroki w kontakcie z klientem po to aby jeśli to niezbędne chciał w firmie zorganizować spotkanie bezpośrednie.
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane