REKRUTACJA INNYCH SPECJALISTÓW
Stanowiska na które rekrutujemy 47 wyników
Specjalista Google Ads
SprawdźPR Manager
SprawdźPPC specialist
SprawdźSocial media manager
SprawdźDigital marketing manager
SprawdźSEM/SEO Specialist
SprawdźProjektant instalacji teletechnicznych
SprawdźKierownik produkcji
SprawdźProduct manager
SprawdźKosztorysant
SprawdźKierownik Kontraktu
SprawdźKierownik Budowy
SprawdźProjektant instalacji
SprawdźInżynier Budowy
SprawdźSpecjalista ds. planowania produkcji
SprawdźREKRUTACJA INNYCH SPECJALISTÓW
Od wielu lat prowadzimy audyty, konsultacje i szkolenia dla firm – produkcyjnych i usługowych – polskich i zagranicznych. Pracujemy z różnymi działami w tych firmach i z różnymi specjalistami – poznaliśmy specyfikę ich pracy. Niejednokrotnie budowaliśmy mapy kompetencji dla tych specjalizacji.
Jest nam łatwiej zrozumieć profil, którego poszukuje nasz klient i znaleźć na rynku odpowiednią osobę. Podczas rekrutacji i selekcji kandydatów klienci cenią sobie naszą szeroką i wielopłaszczyznową wiedzę o biznesie, sposobie funkcjonowania działów, ról poszczególnych specjalistów i ich korelacji z innymi departami w firmie.
Profil określonego specjalisty to dla nas nie tylko zlecenie, ale dokładna analiza i weryfikacja zakresu obowiązków, dopasowanie typu osobowości do zespołu, w którym będzie działał i wiele innych istotnych obszarów, które mogą mieć wpływ na dobór odpowiedniego kandydata.
Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniom – zderzonym z oczekiwaniami klienta, co do poszukiwanej osoby, minimalizujemy niebezpieczeństwo nietrafionej rekrutacji.
METODY REKRUTACJI, KTÓRE GŁÓWNIE WYKORZYSTUJEMY TO:
1. Budujemy wspólnie profil kandydata – analizujemy jego rolę w organizacji klienta
2. Sporządzamy listę firm, w których takie osoby możemy znaleźć, sprawdzamy ich aktualny zakres odpowiedzialności i aktywnie się z nimi kontaktujemy
Efekt jest taki, że rekrutacja i selekcja pracowników następuje natychmiast po otwarciu zlecenia.
Po otrzymaniu zlecenia na rekrutację specjalisty, korzystamy z kilku narzędzi, dzięki którym minimalizujemy pomyłki.
- odpowiednio zbudowana struktura rozmowy rekrutacyjna – PROFILER
- testy kompetencji do roli w firmie, które wybraliśmy podczas budowania profilu kandydata jako krytycznie ważne
- analiza postaw, wartości i ról grupowych – Test D3
- benchmark idealnego kandydata, jakiego potrzebuje organizacja z dostępnymi kandydatami na rynku.
Połączenie powyższych narzędzi powoduje, że nasza rekomendacja i ostateczny wybór klienta zakończy się zatrudnieniem naprawdę najlepszego kandydata.
Służy nam do tego PROFILER – narzędzie, które porządkuje kolejność pytań i sposób ich zadawania. Pytania rekrutacyjne dla kandydatów pod wymaganą rolę, mają nam pomóc zebrać informację do wcześniej stworzonego benchmarku stanowiska. O ile dość łatwo potwierdzić doświadczenie i wykonywane zadania na poprzednich stanowiskach z zaobserwowaniem postawy, budowaniem relacji, predyspozycjami lidera warto się podeprzeć odpowiednim doborem pytań, które są pewnego rodzaju weryfikatorami naszego kandydata.
Rekrutację specjalistów prowadzą w Saleswise rekruterzy z doświadczeniem w zarządzaniu.
Więcej o procesach dla odpowiedniego kandydata przeczytasz w naszej Bazie wiedzy