Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.
Rozpoczynamy od mapy managera i typologii osobowości bo dopiero połączenie technik i narzędzi zarządzania ludźmi i wiedzy o motywacjach behawioralnych pomoże Ci odpowiednio ich użyć i dopasować je do osoby w Twoim zespole.
Pierwszy i drugi dzień zawiera odpowiedzi na pytania:
- Typy DISC – jak rozpoznać motywacje i ograniczenia moich pracowników?
- Autodiagnoza szefa – kim jesteś i jaki jest twój dominujący styl zarządzania?
- Jak komunikować się z różnymi typami podwładnych?
- Jak dopasować retorykę i język w komunikacji osobistej i mailowej?
- Jak kontrolować, rozwijać i motywować swój zespół pod kątem realizacji celów sprzedażowych.
- Jak podczas rozmowy obserwować pracownika i sprawdzić, że rozumie i akceptuje Wasze ustalenia?
- Jak prowadzić mikro trening i obserwacje kompetencji handlowych w terenie?
- Jak pytać? H2H Management System – metodyka zadawania pytań.
- Jak prowadzić rozmowy oceniające, dyscyplinujące, rozwijające i motywacyjne?
Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu prowadzenia rozmowy według metody H2H Recruitment System
- Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy z pracownikami/zespołem oparte na nowo poznanych umiejętnościach
- Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji rozmowy, którą prowadzi ze swoimi handlowcami
- Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy z różnymi osobami w zespole
- Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają trenowane na zajęciach metody
- Koncentrujemy się tylko na własnych przykładach i typach charakterologicznych w zespole
- Poznanie i przećwiczenie narzędzi do pracy z podwładnym
- Budowanie warsztatu pracy menedżera głównie w oparciu o Mapę H2H Management System
- Zbudowanie własnych struktur pracy z handlowcem (sprzedawca, przedstawiciel handlowy) dostosowane do typu osobowości pracownika
Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy mają w zakresie swoich obowiązków zarządzanie zespołem sprzedaży (właściciele firm, kierownicy zespołów, menedżerowie, który jednocześnie sprzedają i obsługują kluczowych klientów itp.) i są ciekawi jak metoda H2H Recruitment System może wzbogacić ich warsztat pracy o nowe narzędzia.
Szkolenie zawiera praktyczne metody, pozwala na praktykowanie rozmów z pracownikami i testowanie zachowań menedżera w bezpiecznym środowisku.
Zespól dla szefa to zawsze wyzwanie – różnorodność charakterów i osobowości.
Kierowanie zespołem tylko z zewnątrz wydaje się zadaniem przyjemnym – przecież manager tylko deleguje i kontroluje – na pewno?
Ci co zetknęli się w swojej karierze z tą rolą wiedzą, że zarządzanie ludźmi to zadanie wymagające połączenia wielu kompetencji. Warto je rozwijać i podchodzić z pokorą do każdego zadania, którego realizacja zależy nie tylko od Ciebie ale również od drugiego człowieka, który w tym przypadku jest Twoim podwładnym.
Jeszcze inne kompetencje powinien mieć szef zespołu sprzedaży…. Dobry szef zespołu sprzedażowego jest cały czas deficytowym towarem na rynku, nic więc dziwnego, że szkolenie z zarządzania zespołem sprzedażowym cieszy się zazwyczaj największym zainteresowaniem.
Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:
- Na podstawie metodologii H2H Management System wypracujesz gotowe techniki do praktycznej pracy z podwładnym, którego główną odpowiedzialnością jest sprzedaż
- Dowiesz się jak rozmawiać z pracownikiem wykorzystując znajomość typu osobowości swojego pracownika – będziesz wiedział co go motywuje a co nie pozwala mu wyjść z własnej strefy komfortu i się rozwijać
- Podniesiesz/rozwiniesz/zweryfikujesz własne kompetencje min. nauczysz się jak pracować z handlowcem np. nad prowadzeniem rozmowy handlowej (mikro trening)
- Zdobędziesz wiedzę, jak efektywnie prowadzić spotkania indywidualne i zespołowe i wyznaczać cele handlowe
- Poznasz, wypracujesz i potrenujesz rozwiązania głównie sytuacji z którymi borykasz się w codziennej pracy
- Poznasz metodykę zadawania pytań, która pomoże Ci w prowadzeniu sesji coachingowych i kontrolowaniu przebiegu wizyty z klientem
wykład z części merytorycznych metody H2H
wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce
mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań
filmy szkoleniowe
symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)
analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych