NEGOCJACJE HANDLOWE

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Rozpoczynamy od typologii klientów wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na dopasowanie w komunikacji z indywidualnym klientem. Będziemy uczyć się identyfikować typowe zachowania, aby następnie nauczyć się narzędzi, metod i słów, które użyte w odpowiedni sposób pokazują, jak sprawdzić, czy sprzedaż w ogóle ma szansę dojść do skutku na pierwszym lub podczas kolejnych spotkań handlowych.

Pierwszy i drugi dzień zawiera odpowiedzi na pytania:

  • Jakim jestem sprzedawcą, jakie mam ograniczenia i silne strony?
  • Jakie są style klientów i sposoby kontaktu ze sprzedawcą?
  • Jak podczas rozmowy obserwować klienta i prowadzić rozmowę w różnych kierunkach?
  • Jakie powinny być etapy w rozmowie biznesowej, aby z największym prawdopodobieństwem doprowadzić do zamknięcia sprzedaży? Kreowanie motywacji do zakupów, budowanie warunków biznesowych do współpracy?
  • Jak pytać? – H2H Selling System – metodyka zadawania pytań.
  • Jak wycofywać się w trudnych sytuacjach i dalej budować relacje?
  • Jakich słów używać: na początku, w trakcie i na końcu rozmowy?
  • Jak radzić sobie z obiekcjami? A przede wszystkim jak działać by w ogóle ich nie było…?
  • Jak finalizować: sprzedaż, kolejny kontakt?
  • Jak zabezpieczać kolejny kontakt z klientem, jeśli w danej chwili nie podjął ostatecznie decyzji, ale również nie odmówił?
DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu)

Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu prowadzenia rozmowy według metody H2H Selling System

  • Koncentracja na treningu – prowadzimy spotkanie handlowe oparte na nowo poznanych umiejętnościach,
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji spotkania z klientem,
  • Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem,
  • Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy handlowej,
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają nasze metody sprzedaży.

 

  • Poznanie i zrozumienie filozofii oraz zachowań klientów w relacji biznesowej dla zabezpieczenia własnych wyłącznie interesów, bez jakichkolwiek intencji zakupowych.
  • Budowanie warsztatu pracy sprzedawcy w ujęciu niezbędnych etapów spotkania handlowego dla uzyskania jego optymalnego efektu końcowego – sprzedaż, relacja, kolejne kroki, zamiana potencjalnego klienta na realnego klienta.
  • Wypracowanie konkretnych sformułowań na gry i kombinacje klientów utrudniających nawiązanie relacji i efektywną sprzedaż.

Szkolenie skierowane do osób, które prowadzą spotkania biznesowe, rozliczają się z celów sprzedażowych i KPI. Warsztat trafia także w oczekiwania przedsiębiorców, którzy jednoosobowo rozwijają swoje biznesy i chcą, aby spotkania były realną szansą na nawiązanie relacji i budowanie motywacji do współpracy w klientach.

Szkolenie nastawione jest na praktykowanie, prowadzone jest w sposób dynamiczny i obejmuje metody H2H – Human To Human Selling System, które pokazują konkretne narzędzia i sposoby biznesowego podejścia do relacji z klientem w zależności od typu jego osobowości i zachowań.

Skuteczna sprzedaż na spotkaniu handlowym. Jak zbudować i zarządzać wartością produktów i usług, aby doprowadzić do szczęśliwego zakończenia – czyli sfinalizować sprzedaż! Spotkanie sprzedażowe wg. metodologii H2H – Human To Human Selling System.

Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • Poznasz naturalne zachowania klientów z perspektywy typologii DISC, nauczysz się rozpoznawać typ zakupowy i dostosowywać retorykę do stylu zachowań,
  • Dowiesz się jak zarządzać spotkaniem, jego przebiegiem i optymalnymi efektami, a także kolejnymi krokami po zakończeniu spotkania,
  • Rozpoznasz, czy reakcje klienta są skrytą grą i manipulacją, czy rzeczywistym zaangażowaniem we współpracę,
  • Poznasz oczekiwane postawy w relacji z klientem i zdobędziesz wiedzę, jak efektywnie zarządzać relacjami dla osiągnięcia celów biznesowych,
  • Zobaczysz jak rozpoznawać oczekiwania, a jak i kiedy skutecznie je wykreować,
  • Poznasz, co należy zrobić, aby realnie i konkretnie ocenić, czy Twoja szansa na biznes jest realna, czy pozostaje jedynie nadzieją,
  • Nauczysz się, jak zamykać sprzedaż i jak sprawdzać jego poziom motywacji do współpracy,
  • Uzyskasz praktyczną wiedzę o technikach w komunikacji, aby skutecznie wydobyć kluczowe informacje, mające istotny wpływ na sposób prezentacji Twoich rozwiązań.
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane