EXECUTIVE SEARCH W REKRUTACJI

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Rozpoczynamy od typologii klientów DISC,  mającej istotny wpływ na dopasowanie w komunikacji z kandydatem. Będziemy uczyć się identyfikować typowe zachowania, aby następnie nauczyć się narzędzi, metod i słów, które użyte w odpowiedni sposób pokazują, jak osiągać biznesowe w rozmowach z potencjalnymi kandydatami(np. jak przekonać kandydata nie szukającego pracy i nowych wyzwań do niezobowiązującej rozmowy w sprawie zmiany pracy).

  • Jakim jestem sprzedawcą w rekrutacji, jakie mam ograniczenia i silne strony?
  • Jak komunikować się z różnymi typami kandydatów?
  • Jak inspirować w komunikacji mailowej i bezpośredniej?
  • Jak zdobywać dostęp do osób których nie ma w Social Mediach?
  • Jak podczas rozmowy obserwować potencjalnego kandydata i prowadzić rozmowę w różnych kierunkach?
  • Jakie powinny być etapy w procesie rekrutacyjnym, aby z jak największym prawdopodobieństwem doprowadzić do nawiązania współpracy.
  • Jak pytać? H2H Recruitment  System – mechanika pytań.
  • Jak wycofywać się w trudnych sytuacjach i dalej budować relacje?
  • Jakich słów używać: na początku, w trakcie i na końcu rozmowy?
  • Jak zabezpieczać kolejny kontakt z kandydatem – np. uczestnictwo w innych projektach.
DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu)
  • Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy rekrutacyjne oparte na nowo poznanych umiejętnościach
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji rozmowy z potencjalnym kandydatem, który ma pracę i nie zawsze jest otwarty na zmiany
  • Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do dalszej pracy
  • Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy rekrutacyjnej
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają trenowane na zajęciach metody
  • Poznanie i przećwiczenie narzędzi do pozyskiwania kandydatów aktualnie posiadających stałą pracę lub nie szukających pracy
  • Poznanie źródeł z którym możemy czerpać odpowiednie osoby dla naszych klientów
  • Poznanie sposobów na dotarcie do kandydatów, których nie ma w Social Mediach
  • Budowanie warsztatu pracy rekrutera – sprzedawcy, który potrafi wyszukać odpowiedniego kandydata i przekonać go do rozważenia rozmowy z innym pracodawcą o współpracy
  • Wypracowanie konkretnych sformułowań na każdy etap procesu rekrutacyjnego, które doprowadzą co najmniej do spotkania potencjalnego klienta z potencjalnym kandydatem

Szkolenie skierowane do osób, które rekrutują dla swojej firmy (dział HR, właściciel, manager) lub pracują dla agencji rekrutacyjnych i chcą zwiększyć skuteczność w pozyskiwaniu kandydatów dla klienta.

Szkolenie zawiera praktyczne metody i narzędzia, które pokazują jak nawiązywać kontakt z potencjalnym kandydatem,  odpowiednio zaprezentować ofertę własną lub klienta, prowadzić rozmowy rekrutacyjne i zabezpieczać kolejne kroki procesu kontaktu Klient – Kandydat.

Uwaga: Szkolenie jest dla osób, które zaakceptowały i przyjęły do wiadomości, że rekruter w ostatnich latach został zmuszony do przejścia metamorfozy z osoby, która mając kandydata potrafi sprawdzić jego kompetencje i doświadczenia, na osobę z umiejętnościami sprzedażowymi, która potrafi pozyskać odpowiednich kandydatów do rozmów i sprzedać im ofertę klienta.

Rynek pracy w ostatniej dekadzie nie jest łatwy ani dla pracodawcy ani dla rekrutera. Aby zdobyć dobrego kandydata do własnej firmy nie wystarczy ogłoszenie na portalu “praca” i oczekiwać na wysyłkę CV. Trzeba sięgnąć po inne metody – szybsze i skuteczne.

Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • Poznasz naturalne zachowania kandydata  z perspektywy typologii DISC, nauczysz się rozpoznawać z kim rozmawiasz i będziesz wiedział jak dostosowywać retorykę do  stylu zachowań
  • Dowiesz się jak pisać zachęty do potencjalnych kandydatów i jak rozpoczynać rozmowy aby angażować w temat
  • Dowiesz się jakie są metody pozyskiwania informacji od “bramkarzy” w firmach Twojego potencjalnego kandydata
  • Rozpoznasz, czy reakcje kandydata są skrytą grą i manipulacją, czy rzeczywistym zaangażowaniem w rozważenie nowej oferty pracy
  • Zdobędziesz wiedzę, jak efektywnie inspirować osoby do zmiany pracy
  • Poznasz, co należy zrobić, aby realnie i konkretnie ocenić, czy kandydat naprawdę jest zainteresowany zmianą czy tylko liczy na polepszenie warunków wynagrodzenia
  • Uzyskasz praktyczną wiedzę o technikach w komunikacji, aby skutecznie wydobyć kluczowe informacje o zgodności profilu z oczekiwaniami klienta zanim zarekomendujesz go swojemu klientowi lub pracodawcy (HR wewnętrzny)
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane