Naturalnie każdy menedżer powinien potrafić:
Motywować, podejmować słuszne decyzje, być liderem, rozwijać pracowników.
Zarządzać zmianą, wiedzieć kogo potrzebuje do zespołu itd.
Jednakże, wraz ze zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami, rola i kompetencje menedżerskie wciąż ewaluują.
Od szefów zespołów wymagamy znacznie więcej niż kilkanaście a nawet kilka lat temu → stąd niektóre z kompetencji wymienionych powyżej to tylko fundament, na którym budujemy własną menadżerską postać, gruntownie dopasowaną do wymogów organizacji i zespołu, dla którego pracujemy.
Tak… dzisiejszy menedżer pracuje dla zespołu w takim samym stopniu, jak zespół dla niego…
Na blogu opisujemy najważniejsze kompetencje menedżerskie, które warto rozwinąć w swojej firmie. Być może znajdziesz odpowiedź na pytanie, które kompetencje są najbardziej pożądane w Twojej organizacji i warto zadbać o nie w pierwszej kolejności?