Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.
Warsztat szkoleniowy rozpoczynamy od typologii klientów wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na to co dzieje się między partnerami w biznesie i dlaczego czasami nie wiadomo jak do tego biznesu dochodzi lub z jakiegoś powodu sprzedaż nie zostaje zamknięta, a relacja nie jest nawiązana.
- Kim jestem według typologii – jak kupuję, jak sprzedaję w oparciu o badanie D3 (badanie D3 wykonuje każdy uczestnik przed szkoleniem online).
- Kim są moi klienci/rozmówcy – co wpływa na to, że coś im się podoba a coś ich drażni?
- Jak podczas rozmowy obserwować klienta, aby jak najszybciej przeanalizować/odkryć jego typ osobowości.
- Metodyka zadawania pytań jako klucz do rozpoznawania z kim mam do czynienia.
- Matryca typów osobowości i słownik komunikacji użytecznej i zakazanej.
- Instrukcja obsługi klienta o danym typie przez cały proces sprzedaży (zarówno krótko – jak i długoterminowy).
- Struktury zdań, retoryka słowna dopasowana do innych – przykłady własne i wypracowane z grupą i trenerem.
- Koncentracja na treningu i ćwiczeniach, aby jak najwięcej praktykować i wymieniać się wiedzą i doświadczeniem
- Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji spotkania z Klientem danego typu
- Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy handlowej
- Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają metody komunikacji oparte o typologię klienta według D3
Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników.
- nabycie wiedzy o typach osobowości
- trening umiejętności, typy i topologie klienta – jak je szybko rozpoznawać?
- zbudowanie i przetrenowanie wielu reakcji na zachowania klienta podczas analizy typu
- rozwój umiejętności technik sprzedaży poprzez lepsze dopasowanie siebie do innych
- trening rozmów biznesowych podczas spotkań handlowych i obsługi klienta
- przekazanie wiedzy do szybkiego indywidualnego praktykowania – przykłady, ćwiczenia w odniesieniu do realnych sytuacji
Dla wszystkich, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat klienta lub po prostu drugiego człowieka. Szkolenie oparte jest o komunikację biznesową, bo znajomość pewnych stylów komunikacji pomaga w rozmowie z drugą osobą. Jeśli taka tematyka jest w kręgu Twojego zainteresowania to zapisz się na zajęcia – dostaniesz bardzo merytoryczną wiedzę, popartą mnóstwem przykładów i jeśli uznasz, że to dla Ciebie wartość – będziesz potrafił użyć jej w praktyce.
Czy słyszałeś kiedyś o tym, że odpowiedni zasób wiedzy na temat typów klienta, narzędzi komunikacji dokładnie dobranych do drugiego człowiek to wiedza tajemna…
Typy zachowań konsumenckich to siła marketingu i świata reklamy…
A gdyby tak trochę tej wiedzy dołączyć do własnego warsztatu sprzedawcy?
Korzyścią pobytu na naszym szkoleniu jest podniesienie umiejętności zrozumienia stylów zachowań własnych i klientów, a co za tym idzie – wiedza o dopasowaniu siebie do innych w celu biznesowym. Nie ma to nic wspólnego z manipulacją. Ludzie nie tylko kupują od tych, których lubią, ale również od tych, którzy ich rozumieją i wiedzą jak z nimi rozmawiać, jakich słów używać i w jakiej kolejności, a których unikać
Narzędzia sprzedaży działają jeśli użyjemy ich:
- w odpowiednim miejscu procesu sprzedaży
- w odpowiedniej formie do konkretnego typu klienta
Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:
- Poznasz naturalne zachowania klientów z perspektywy typologii DISC, nauczysz się rozpoznawać typ zakupowy i budować komunikację pod klienta
- Poćwiczysz struktury językowe dopasowane do Twojego rozmówcy
- Dowiesz się jakie typy zachowań konsumenckich są otwarte na argumentację sprzedażową, a do których może to nie docierać
- Poznasz kilkadziesiąt metod pracy z różnymi osobowościami
- Odkryjesz dlaczego między jednymi jest chemia, a między drugimi jakoś nie można jej odnaleźć
wykład z części merytorycznych metody H2H i badania D3
wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce
mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań
filmy szkoleniowe
symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)
analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych