TYPOLOGIA KLIENTA A NARZĘDZIA SPRZEDAŻY

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Warsztat szkoleniowy rozpoczynamy od typologii klientów wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na to co dzieje się między partnerami w biznesie i dlaczego czasami nie wiadomo jak do tego biznesu dochodzi, lub z jakiegoś powodu sprzedaż nie zostaje zamknięta a relacja nie jest nawiązana.

  • Kim jestem według typologii – jak kupuję, jak sprzedaję w oparciu o badanie D3 (badanie D3 wykonuje każdy uczestnik przed szkoleniem online).
  • Kim są moi klienci/rozmówcy – co wpływa na to, że coś im się podoba a coś ich drażni?
  • Jak podczas rozmowy obserwować klienta aby jak najszybciej przeanalizować/odkryć jego typ osobowości.
  • Metodyka zadawania pytań jako klucz do rozpoznawania z kim mam do czynienia.
  • Matryca typów osobowości i słownik komunikacji użytecznej i zakazanej
  • Instrukcja obsługi klienta o danym typie przez cały proces sprzedaży (zarówno krótko – jak i długoterminowy).
  • Struktury zdań, retoryka słowna dopasowana do innych – przykłady własne i wypracowane z grupa i trenerem
DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu, dzień treningowy jest oddzielnym dniem dla chętnych, którzy chcą  przeanalizować własne przypadki i wykorzystać w nich nowe narzędzia)
  • Koncentracja na treningu i ćwiczeniach aby jak najwięcej praktykować i wymieniać się wiedzą i doświadczeniem
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji spotkania z Klientem danego typu
  • Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy handlowej
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają metody komunikacji oparte o typologię klienta według D3

Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników – nawet jeśli jest to szkolenie otwarte.

  • nabycie wiedzy o typach osobowości
  • trening umiejętności, typy i topologie klienta – jak je szybko rozpoznawać?
  • zbudowanie i przetrenowanie wielu reakcji na zachowania klienta podczas analizy typu
  • rozwój umiejętności technik sprzedaży poprzez lepsze dopasowanie siebie do innych
  • trening rozmów biznesowych podczas spotkań handlowych i obsługi klienta
  • przekazanie wiedzy do szybkiego indywidualnego praktykowania – przykłady, ćwiczenia w odniesieniu do realnych sytuacji

Dla wszystkich, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat klienta lub po prostu drugiego człowieka. Szkolenie oparte jest o komunikację biznesową, bo znajomość pewnych stylów komunikacji  pomaga w rozmowie z drugą osobą. Jeśli taka tematyka jest w kręgu Twojego zainteresowania to zapisz się na zajęcia – dostaniesz bardzo merytoryczną wiedzę, popartą mnóstwem przykładów i jeśli uznasz, że to dla Ciebie wartość – będziesz potrafił użyć jej w praktyce.

Czy słyszałeś kiedyś o tym, że odpowiedni zasób wiedzy na temat typów klienta, narzędzi komunikacji dokładnie dobranych do drugiego człowiek to wiedza tajemna…

Typy zachowań konsumenckich to siła marketingu i świata reklamy …

A gdyby tak trochę tej wiedzy dołączyć do własnego warsztatu sprzedawcy?

Korzyścią pobytu na naszym szkoleniu jest podniesienie umiejętności zrozumienia stylów zachowań własnych i klientów, a co za tym idzie wiedza o dopasowaniu siebie do innych w celu biznesowym. Nie ma to nic wspólnego z manipulacją. Ludzie nie tylko kupują od tych, których lubią, ale również od tych, którzy ich rozumieją i wiedzą jak z nimi rozmawiać, jakich słów używać i w jakiej kolejności, a których unikać 

Narzędzia sprzedaży działają jeśli użyjemy ich:

  • w odpowiednim miejscu procesu sprzedaży
  • w odpowiedniej formie do konkretnego typu klienta

Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • Poznasz naturalne zachowania klientów z perspektywy typologii DISC, nauczysz się rozpoznawać typ zakupowy i budować komunikację pod klienta
  • Poćwiczysz struktury językowe dopasowane do Twojego rozmówcy
  • Dowiesz się jakie typy zachowań konsumenckich są otwarte na argumentację sprzedażową, a do których może to nie docierać
  • Poznasz kilkadziesiąt metod pracy z różnymi osobowościami
  • Odkryjesz dlaczego między jednymi jest chemia ,a między drugimi jakoś nie można jej odnaleźć
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H i badania D3

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane