MANAGER SPRZEDAŻY - JAK WSPIERAĆ I WYMAGAĆ

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja online jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Pierwszy i drugi dzień zawiera poniższe obszary wiedzy połączonej z ćwiczeniami

  •  Role menedżera sprzedaży (mentoring, coaching, rekrutacja, egzekwowanie wyników)
  •  Rola autorytetu menedżera dla handlowca – aby ludzie wierzyli w sukces biznesowy muszą mieć szefa, który da im narzędzia do jego realizacji
  • Motywacja i automotywacja jako dwie kompetencje, które powinny być silnymi stronami szefa – czyli o tym jak motywować sprzedawców do efektywnej sprzedaży i siebie jako szefa sprzedaży
  • Macierze zespołu i jego talenty, które można wykorzystywać do kolejnych projektów sprzedażowych
  • Motywowanie i zapewnianie odpowiedniej dawki rywalizacji jako jedna z kluczowych umiejętności utrzymująca handlowca na stanowisku pracy (ograniczenie rotacji dobrych sprzedawców)
  • Skuteczne wdrażanie sprzedawców do pracy (maksymalizacja uzyskania wyniki w możliwie krótkim czasie)
  • Praca z talentami
  • Praca z osobami nie realizującymi wyników
  • Planowanie pracy zespołu i jednostek w zależności od kompetencji
  • Systemy prowizyjne i motywacyjne
  • Oceny okresowe, podsumowania wyników
  • Prowadzenie spotkań sprzedażowych
  • Narzędzia komunikacyjne do prowadzenia rozmów i prowadzenia spotka
DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu, dzień treningowy jest oddzielnym dniem dla chętnych, którzy chcą  przeanalizować własne przypadki i wykorzystać w nich nowe narzędzia)

Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Management System

  • Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy oparte na nowo poznanych umiejętnościach
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie przećwiczenie konkretnej sytuacji, która według niego jest potrzebna do zarządzania zespołem
  • Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem,
  • Pracujemy nad konkretną retoryką i nad szczegółami np. rozmowy z pracownikiem
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby przeanalizować progres własnego rozwoju – karta rozwoju i celów określonych w konkretnym terminie

Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników – nawet jeśli jest to szkolenie otwarte.

  • Wypracowanie macierzy własnego zespołu handlowego
  • Zbudowanie instrukcji pracy z przedstawicielem handlowym, aby jak najszybciej mógł realizować wyniki
  • Trening rozmów o KPI, aby były odbierana jako wsparcie a nie jako kontrola
  • Trening różnych struktur prowadzenia rozmowy (feedback)
  • Autodiagnoza własnego stylu komunikowania się z innymi

Dla kierowników, przyszłych kierowników, właścicieli mikroprzedsiębiorstw lub małych firm, dla wszystkich którym zależy, aby zespół, za który są odpowiedzialni czuł się doceniony, rozwijał się a jednocześnie realizował cele sprzedażowe.

Ogólnie, dla ludzi sprzedaży, którzy chcą być krok przed konkurencją.

Style zarządzania zespołem mogą być różne, ale ważne, aby były dostosowane do ludzi, z którymi pracujemy. Szkolenie skupia się na narzędziach stosowanych głównie w grupach pracowników, którzy mają cele, KPI-e , związane z pozyskiwaniem nowych klientów, utrzymywanie dopływu zamówień od stałych klientów i zarządzanie rynkiem w taki sposób aby realizować obrót i poziom oczekiwanej marży.

Jeśli jesteś menedżerem, który jest rozliczany z wyników swojego zespołu to prawdopodobnie ten warsztat szkoleniowy będzie dla Ciebie wzmocnieniem Twoich kompetencji.

 Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • przede wszystkim popracujesz nad inną rozmową według H2H Management System
  • przeanalizujesz swój zespół pod kątem mapy i dopasowania do typu klienta (model Hunter, model Farmer, mix Hunter/ Farmer – jego zalety i wady)
  • zwiększysz wiedzę na temat systemów prowizyjnych dla przedstawicieli handlowych
  • popracujesz nad ustawianiem skutecznych KPI, których systematyczna realizacja może znacznie zwiększyć skuteczność pozyskiwania i utrzymania klienta a co za tym idzie realizację sprzedaży
  • uporządkujesz własny styl zarządzania zespołem sprzedaży
  • pogłębisz wiedzę na temat skutecznej komunikacji z każdym z Twoich sprzedawców
  • zbudujesz własne dopasowane do twojej organizacji struktury prowadzenia rozmów
  • dostaniesz komplet narzędzi, które sam będziesz potrafił dopasować do aktualnej sytuacji w Twojej organizacji
  • rozwiniesz kompetencje i rozróżnisz rozmowy oceniające od coachingowych, kontrolujące od rozwijających, motywujące od feedbacku opartego na wyniku
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane