fbpx
close

    Zadaj pytanie Wyjaśniemy wszystkie wątpliwości, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania, prosimy o pozostawienie kontaktu, lada moment wrócimy z odpowiedzią!
    Jesteśmy firmą szkoleniową dlatego przy tej okazji chcielibyśmy zapytać Cię, czy zgadzasz się, abyśmy przesłali do Ciebie czasem informacje edukacyjne o tematyce sprzedażowej, menedżerskiej, rekrutacyjnej - w tym o szkoleniach, warsztatach, które prowadzimy? Jeśli tak, zaznacz poniższe.
    * niezbędne do wysłania zapytania

    close

    Silnik H2H – Human to Human
    3 wymiary kontroli w relacji
    sprzedażowej → menadżerskiej → rekrutacyjnej

    Działając z każdym człowiekiem w podobny sposób, trafisz tylko do tych, który akceptują twoją naturę.
    Pozostałych tracisz, bo oczekują indywidualnego podejścia!

    1.Podstawy
    Fundamenty Relacji

    • transpentość oczekiwań i efektów
    • otwartość, szczerość, komfort, szacunek
    • równość – dystans – empatia
    2.Retoryka
    Narracja i dobór słów – co i jak mówić, zamiast tylko dobre rady

    • konkretna retoryka, sformułowania, przykłady, na różne sytuacje
    • obiekcje, trudności, zawsze dopasowane do spefyciki firmy
    3.System
    Poukładany, logiczny, praktyczny system pracy handlowca, menadżera, rekrutera

    • kroki – cele na każdym etapie relacji
    • prowadzi za rękę, umożliwia kontrolę w relacji dla osiągnięcia celu

    Szkolenia z rekrutacji

    Rekrutowanie pracowników zaczyna zaliczać się do kompetencji, które posiadają
    dobrzy sprzedawcy. Według naszych doświadczeń dobry rekruter musi dziś
    potrafić nie tylko sprawdzić zgodność z profilem i wymaganiami firmy, ale
    również: umieć taką osobę znaleźć, zachęcić do rozmowy, “sprzedać” mu ofertę pracy

    Szkolenia oparte na H2H Management System

    H2H Recruitment System©

    H2H Recruitment System©

    Szkolenia z rekrutacji – łączą zakresy merytoryczne, rozwijają jednocześnie umiejętności takie jak:

    • skuteczne formułowanie wiadomości – zwiększenie ilości pozytywnych odpowiedzi
    • kontraktowanie rozmów z kandydatem
    • argumentacja sprzedażowa pod kątem propozycji pracy u innego pracodawcy – poszukiwanie motywatorów pozapłacowych
    • wciąganie kandydata w zaangażowanie – pozyskiwanie od niego kluczowych informacji
    • budowanie niestandardowej relacji – podniesienie rangi i komfortu pracy rekrutera
    • skuteczne doprowadzenie do spotkania z klientem wewnętrznym (dział HR w firmie) i klientem zewnętrznym (firma rekrutacyjna)
    • zabezpieczanie spotkań o potencjalnej współpracy (aby kandydat stawił się na spotkanie)
    Silnik Human to Human

    Coraz częściej zdarza się, że potencjalni kandydaci nie odpowiadają na “zaczepki” na portalach społecznościowych lub nawet blokują wiadomości od rekruterów!

    Trzeba się wykazać sporymi umiejętnościami sprzedażowymi i komunikacyjnymi, aby umówić się na rozmowę o potencjalnej współpracy.

    Prawdą powszechną zaczyna być to, że teraz praca szuka człowieka – więc i oczekiwania od firm rekrutacyjnych są wyższe ponieważ headhunting czyli proponowanie pracy kandydatom, którzy ją dziś mają staje się coraz bardziej popularne.

    Szkolenia – rekrutacja pracowników – realizujemy w formie otwartej i zamkniętej.

    Dla kogo?

    • dla menedżerów, którzy rekrutują samodzielnie
    • dla rekruterów z firm rekrutacyjnych
    • dla działów HR, które chcą poznać skuteczniejsze metody na szybsze pozyskanie kandydata, szczególnie jeśli ogłoszenia nie przynoszą spodziewanych rezultatów

    Zobacz szkolenia

    Szukasz szkolenia dla siebie?

    Rekrutacja i selekcja pracowników

    Szkolenia z rekrutacji – 3 powody, dla których warto skorzystać z naszych szkoleń?

    1. szkolimy sprzedawców menedżerów i rekruterów

    2. rekrutujemy najbardziej poszukiwanych na rynku pracowników:
    do działów handlowych: sprzedawca, przedstawiciel handlowy, kierownik sprzedaży, export manager, kadra zarządzającą: szefowie sprzedaży, dyrektorzy – handlowy – produkcji – zakładu marketingu – finansowy

    3. jesteśmy headhunterami, “sprzedajemy” nasz własny know-how, który stosujemy w naszych własnych działaniach rekrutacyjnych i headhunterskich

    Na pierwszy rzut oka, nasz proces rekrutacji nie różni się od innych – inność przejawia się w narzędziach i sposobie i wykonywania działań rekrutera, które znacząco podnoszą skuteczność pracy.

    H2H Recruitment System to:

    • budowa profilu kandydata – umiejętności, wiedza doświadczenie, typ osobowości
    • analiza rynku pod kątem kandydatów dostępnych i obecnie pracujących w innych firmach
    • weryfikacja kandydata pod kątem głównych celów przyszłego szefa
    • budowanie nietypowej relacji rekruter – kandydat
    • nawiązywanie pierwszych kontaktów i zarządzanie relacją – wciąganie w zaangażowanie
    • kontraktowanie uzgodnień z zamawiającym pracownika i kandydatem na każdym etapie

    Zobacz szkolenia

    Szkolenie profesjonalna rekrutacja to przede wszystkim zbiór narzędzi, tj. od metodyki czytania CV do zaawansowanych metod sprawdzających kompetencje potencjalnych/ przyszłych kandydatów.

    Gdybyśmy napisali, że metody te gwarantują wybór idealnego kandydata, to nie bylibyśmy do końca uczciwi. Z pełną odpowiedzialnością możemy zagwarantować, że uczestnik H2H Recruitment System© – profesjonalna rekrutacja i selekcja pracowników otrzyma i przećwiczy szereg metod, które ułatwią mu odnalezienie i weryfikację potencjalnych kandydatów.

    Efektywna rekrutacja i selekcja pracowników szkolenie H2H Recruitment System© to przede wszystkim rozwiązania, sformułowania do natychmiastowego zastosowania w działaniach rekrutera i headhuntera, czyli jak skutecznie pozyskiwać z bardzo ograniczonego dziś rynku, bez pomocy ogłoszeń o pracę, dobrych kandydatów dla swojej firmy lub dla realizowanego zlecenia rekrutacyjnego.

    Mierzymy się na szkoleniu z takimi obszarami pracy rekrutera jak:

    • wykonanie pierwszego telefonu – treść pierwszego maila
    • obiekcje kandydata podczas pierwszej rozmowy (często arogancja, natychmiastowe negocjowanie warunków handlowych, wymijające odpowiedzi – brak otwartości kandydata)
    • rozpoznawanie i reagowanie na sformułowania pojawiające się często na końcu procesu, utrudniające sfinalizowanie umowy o współpracę
    • wycofywanie się z poczynionych już wcześniej uzgodnień, zmiana nastawienia
    • negocjacje finansowe i pozafinansowe przed rekomendacją dla klienta
    • zarządzanie procesem rekrutacji od pierwszej wiadomości (rozmowa telefoniczna, mail, social media) po zabezpieczenie spotkania z klientem (także wewnętrznym) i podpisanie listu intencyjnego
    • etapy wstępne, mające na celu „przykucie” / wzbudzenie zainteresowania i przyciągnięcie do pierwszego kontaktu – osiągnięte efekty po pierwszym etapie współpracy

    Zobacz szkolenia

      Dopisz się do newslettera