Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.
Warsztat szkoleniowy koncentrujący się przede wszystkim na zamykaniu sprzedaży rozpoczynamy od typologii klientów wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na to co dzieje się między kupującym a sprzedającym.
Pierwszy i drugi dzień zawiera między innymi odpowiedzi na pytania:
- Kim jestem według typologii – jak kupuję, jak sprzedaję?
- Kim są moi klienci – według jakiego klucza podejmują decyzję o zakupie?
- Jak podczas rozmowy obserwować klienta i zarządzać rozmową poprzez odpowiednie zadawanie pytań wzmocnione technikami komunikacji sprzedażowej?
- Jakie powinny być etapy w rozmowie biznesowej, aby z największym prawdopodobieństwem doprowadzić do zamknięcia sprzedaży? Kreowanie motywacji do zakupów, budowanie warunków biznesowych do współpracy.
- Jak reagować na obiekcje klienta w taki sposób aby zacieśniać relację partnerską?
- Kiedy się wycofać, a kiedy docisnąć, aby sfinalizować sprzedaż?
- 12 technik zamykania sprzedaży – i zderzenie z tezą, czy zamykanie sprzedaży zaczyna się na początku spotkania czy na jego końcu?
Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Selling System
- Koncentracja na treningu – prowadzimy spotkanie handlowe oparte na nowo poznanych umiejętnościach,
- Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji spotkania z Klientem,
- Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem,
- Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy handlowej,
- Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają nasze metody sprzedaży.
Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników.
- nabycie wiedzy o narzędziach i świadomym ich stosowaniu podczas kontaktu z klientem
- zbudowanie i przetrenowanie wielu reakcji na zachowania klienta podczas spotkań handlowych i na finalizacji sprzedaży
- rozwój umiejętności zwiększenia koncentracji na utratach sprzedaży poprzez niedopracowane techniki zamykania sprzedaży
- zbudowanie schematów pod własną branżę jako inspiracji do wykorzystania we własnym biznesie
Szkolenie skierowane jest po prostu do ludzi sprzedaży, którzy prowadzą spotkania biznesowe, rozliczają się z celów sprzedażowych i KPI. Warsztat trafia także w oczekiwania przedsiębiorców, którzy samodzielnie rozwijają swoje biznesy i chcą, aby spotkania z ich potencjalnymi klientami były prowadzone w taki sposób, aby rozwijały ich biznes poprzez podpisanie kolejnego kontraktu i sfinalizowanie zamówienia.
Dla wszystkich tych, którzy cenią swój czas i chcą zmaksymalizować konwersję zamknięć.
Skuteczna sprzedaż na spotkaniu handlowym. Jak zbudować i zarządzać wartością produktów i usług, aby doprowadzić do szczęśliwego zakończenia – czyli sfinalizować sprzedaż lub tak zbudować relację biznesową, aby klient pomimo wyboru innego rozwiązania powrócił do nas z kolejną propozycja współpracy?
Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:
- Poznasz od innej strony etapy proces sprzedaży – zapoznasz się z wagą H2H Selling System i utwierdzisz się w przekonaniu, że relacja partnerska zbliża do sprzedaży.
- Dowiesz się jak zarządzać spotkaniem, jego przebiegiem i optymalnymi efektami, aby zwiększyć skuteczność sfinalizowania zamówienia za pomocą odpowiednich technik sprzedaży.
- Po zakończeniu spotkania na podstawie rozmowy z klientem z dużym prawdopodobieństwem ocenisz swoje szanse biznesowe z klientem.
- Potrenujesz umiejętności budowania motywacji klienta do zakupu i oceniania szans sprzedażowych na wczesnych etapach procesu sprzedaży.
- Uzyskasz praktyczną wiedzę o technikach w komunikacji, aby skutecznie wydobyć kluczowe informacje, mające istotny wpływ na zamykanie sprzedaży.
- Będziesz miał co najmniej kilka rozwiązań na obiekcję: pomyślę zastanowię się, odezwiemy się do Pana jak tylko podejmiemy decyzję.
wykład z części merytorycznych metody H2H
wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce
mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań
filmy szkoleniowe
symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)
analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych