SKUTECZNA SPRZEDAŻ Z FINALIZACJĄ

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Warsztat szkoleniowy koncentrujący się przede wszystkim na zamykaniu sprzedaży  rozpoczynamy od typologii klientów wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na to co dzieje się między kupującym a sprzedającym.

Pierwszy i drugi dzień zawiera między innymi odpowiedzi na pytania:

  • Kim jestem według typologii – jak kupuję, jak sprzedaję?
  • Kim są moi klienci – według jakiego klucza podejmują decyzję o zakupie?
  • Jak podczas rozmowy obserwować klienta i zarządzać rozmową poprzez odpowiednie zadawanie pytań wzmocnione technikami komunikacji sprzedażowej?
  • Jakie powinny być etapy w rozmowie biznesowej, aby z największym prawdopodobieństwem doprowadzić do zamknięcia sprzedaży? Kreowanie motywacji do zakupów, budowanie warunków biznesowych do współpracy.
  • Jak reagować na obiekcje klienta w taki sposób aby zacieśniać relację partnerską?
  • Kiedy się wycofać a kiedy docisnąć aby sfinalizować sprzedaż?
  • 12 technik zamykania sprzedaży – i zderzenie z tezą, czy zamykanie sprzedaży zaczyna się na początku spotkania czy na jego końcu?
DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu, dzień treningowy jest oddzielnym dniem dla chętnych, którzy chcą przeanalizować własne przypadki i wykorzystać w nich nowe narzędzia)

Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Selling System

  • Koncentracja na treningu – prowadzimy spotkanie handlowe oparte na nowo poznanych umiejętnościach,
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji spotkania z Klientem,
  • Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem,
  • Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy handlowej,
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają nasze metody sprzedaży.

Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników – nawet jeśli jest to szkolenie otwarte.

  • nabycie wiedzy o narzędziach i świadomym ich stosowaniu podczas kontaktu z klientem
  • zbudowanie i przetrenowanie wielu reakcji na zachowania klienta podczas spotkań handlowych i na finalizacji sprzedaży
  • rozwój umiejętności zwiększenia koncentracji na utratach sprzedaży poprzez niedopracowane techniki zamykania sprzedaży
  • zbudowanie schematów pod własną branżę jako inspiracji do wykorzystania we własnym biznesie

Szkolenie skierowane jest po prostu do ludzi sprzedaży, którzy prowadzą spotkania biznesowe, rozliczają się z celów sprzedażowych i KPI. Warsztat trafia także w oczekiwania przedsiębiorców, którzy samodzielnie rozwijają swoje biznesy i chcą, aby spotkania z ich potencjalnymi klientami  były prowadzone w taki sposób aby rozwijały ich biznes poprzez podpisanie kolejnego kontraktu  i  sfinalizowanie zamówienia.

Dla wszystkich tych, którzy cenią swój czas i chcą zmaksymalizować konwersję zamknięć.

Skuteczna sprzedaż na spotkaniu handlowym. Jak zbudować i zarządzać wartością produktów i usług, aby doprowadzić do szczęśliwego zakończenia – czyli sfinalizować sprzedaż lub tak zbudować relację biznesową, aby klient pomimo wyboru innego rozwiązania powrócił do nas z kolejną propozycja współpracy?

Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • Poznasz od innej strony etapy proces sprzedaży – zapoznasz się z wagą H2H Selling System i utwierdzisz się w przekonaniu, że relacja partnerska zbliża do sprzedaży.
  • Dowiesz się jak zarządzać spotkaniem, jego przebiegiem i optymalnymi efektami, aby zwiększyć skuteczność sfinalizowania zamówienia za pomocą odpowiednich technik sprzedaży.
  • Po zakończeniu spotkania na podstawie rozmowy z klientem z dużym prawdopodobieństwem ocenisz swoje  szanse biznesowe z klientem.
  • Potrenujesz umiejętności budowania motywacji klienta do zakupu i oceniania szans sprzedażowych na wczesnych etapach procesu sprzedaży.
  • Uzyskasz praktyczną wiedzę o technikach w komunikacji, aby skutecznie wydobyć kluczowe informacje, mające istotny wpływ na zamykanie sprzedaży.
  • Będziesz miała co najmniej kilka rozwiązań na obiekcję: pomyślę zastanowię się, odezwiemy się do Pana jak tylko podejmiemy decyzję.
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane