MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW O RÓŻNYCH TYPACH OSOBOWOŚCI

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Warsztat szkoleniowy rozpoczynamy od typologii pracowników wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na to co dzieje się między pracownikami lub pracownikiem a szefem i dlaczego czasami nie wiadomo z jakiego powodu nasz zespół czuje się zaopiekowany i zmotywowany lub zaniedbany i niechętny do działania.

Pierwszy i drugi dzień zawiera między innymi odpowiedzi na pytania:

  • Jakie mamy 4 typy osobowości model DISC?
  • Jak bardzo różnimy się w myśleniu i postrzeganiu innych (rodzaje osobowości)?
  • Motywacja, problem, współpraca, zaangażowanie, odpowiedzialność – niby znane słowa ale dla każdego z nas mogą mieć zgoła inne znaczenia.
  • Jak mocno słowo działa na dany typ człowieka?
  • Jak zmienia się sposób komunikacji pod wpływem stresu?
  • W jaki sposób rozmawiać z pracownikiem aby motywować do działania i rozwoju lub sprawdzać  jego poziom zadowolenia, aby móc wcześniej zareagować na trudności np. chęć zmiany pracy.
  • Jak budować wypowiedzi z dokładnością do doboru odpowiednich słów – retoryka.
  • Jak wygląda struktura rozmowy indywidualnej dostosowana do celu, który zamierzamy osiągnąć?
  • Jak analizować własny zespół, którym zarządzasz?
  • Jak trenować siebie w komunikacji z innymi i zdiagnozować własne postępy?
DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu, dzień treningowy jest oddzielnym dniem dla chętnych, którzy chcą  przeanalizować własne przypadki i wykorzystać w nich nowe narzędzia)

Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Management System w oparciu o badania D3

  • Koncentracja na treningu i ćwiczeniach aby jak najwięcej praktykować i wymieniać się wiedzą i doświadczeniem
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji spotkania z Klientem danego typu
  • Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy handlowej
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają metody komunikacji oparte o typologię klienta

Każde spotkanie z trenerami Saleswise  to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników – nawet jeśli jest to szkolenie otwarte.

  • nabycie wiedzy o typach osobowości
  • trening umiejętności, typy i topologie klienta – jak je szybko rozpoznawać?
  • zbudowanie i przetrenowanie wielu reakcji na zachowania pracowników
  • rozwój umiejętności technik motywowania innych poprzez lepsze dopasowanie siebie do drugiej osoby
  • trening rozmów coachingowych
  • umiejętność wypracowywania ścieżek rozwoju wspólnie z pracownikami

Dla managerów, właścicieli, działów HR, dla wszystkich, którzy angażują się w rozwój innych i chcieliby przede wszystkim poćwiczyć słuchanie, rozmowę i techniki komunikacyjne z różnymi typami osobowości.

Ktoś kiedyś powiedział, że dobra firma to trochę taka „rozwijalnia” pracowników. Brzmi może trochę śmiesznie, ale jest w tym dużo prawdy. Skuteczne motywowanie pracowników, zwracanie uwagi na ich talenty i ograniczenia, wzmacnianie silnych stron i wsparcie w pokonywaniu słabości powoduje, że kompetencje rozkwitają, a pracownicy stają się dla nas coraz cenniejsi. I takie właśnie jest założenie tego szkolenia.

Zarządzanie zespołem to z  jednej strony rola a z drugiej misja. Rodzaje osobowości, różne oczekiwania, indywidualny system wartości – uff to duże wyzwania dla managera.

Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • Poznasz naturalne zachowania Twoich pracowników z perspektywy typologii DISC, nauczysz się rozpoznawać typ osobowości  i budować komunikację pod jego system motywacji
  • Poćwiczysz struktury językowe dopasowane do Twojego rozmówcy
  • Dowiesz się jak zbudować instrukcję obsługi swojego zespołu i każdej jednostki indywidualnie
  • Wypracujesz metody rozmów z różnie zmotywowanymi osobami
  • Zbudujesz matrycę aktualnych i oczekiwanych kompetencji w swoim zespole i dzięki temu będziesz wiedział, w którym kierunku chcesz iść w rozwoju podwładnych
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H i badania D3

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane