Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.
Pierwszy i drugi dzień zawiera poniższe obszary wiedzy opartej o trening
- Narzędzia, metody oraz słowa – techniki relacyjne zwiększające konwersję otwarć spotkań online i rozmów telefonicznych, czyli jak zacząć rozmowę aby zwiększyć szansę na zbudowanie dobrego kontaktu biznesowego (techniki sprzedaży przez telefon)
- Typologia klienta i metody weryfikacji stylu zachowań podczas rozmowy telefonicznej
- Dobór metod rozmowy do typu odbiorcy (rozmowa z klientem przez telefon i online według typologii DISC)
- Trening reakcji na najczęstsze obiekcje klientów
- Metodyka zadawania pytań i utrzymania poziomu zaangażowania klienta podczas całej rozmowy
- Finalizacja kontaktu biznesowego z “ciągiem dalszym”
- Elementy negocjacji podczas telefonicznej rozmowy sprzedażowej
Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Selling System
- Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy telefoniczne oparte na nowo poznanych umiejętnościach,
- Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji rozmowy telefonicznej z Klientem,
- Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem,
- Pracujemy nad konkretną retoryką i nad szczegółami rozmowy telefonicznej,
- Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają nasze metody sprzedaży.
Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników.
- Podniesienie umiejętności i trening rozmów wychodzących do klientów (odnowienie współpracy, sprawdzenie potencjału do współpracy, nawiązanie kontaktu),
- Praca nad prowadzeniem spotkania biznesowego przez telefon lub online,
- Weryfikacja potencjału współpracy z klientem (nowym, z potencjałem do odzyskania),
- Wypracowanie przykładów i narzędzi, które będą nadawały się do natychmiastowego wykorzystania i sprawdzenia ich w realnej – codziennej pracy,
- Trening technik dostosowanych do typu rozmówcy – narzędzia przydatne podczas utrzymania kontroli nad rozmową i panowania nad celem biznesowym.
Szkolenie skierowane jest nie tylko do sprzedawców, którzy w celach mają skuteczne rozmowy przez telefon, ale dla wszystkich, którzy chcą pogłębić swoja wiedze na temat skuteczności i podniesienia konwersji. Uczestnikami tego szkolenia są też często osoby, którym chodzi o konkretne struktury i przykłady rozmowy sprzedażowej przez telefon, po to aby od razu móc je przetrenować z realnym klientem.
Sprzedaż przez telefon lub komunikator online, coraz trudniej o osobisty kontakt z klientem, zanim on naprawdę jest zainteresowany tym co mamy do zaoferowania. Umiejętność budowania relacji przez telefon lub mail, czy po prostu online, jest bardzo ważna dla każdego kto w jakikolwiek sposób zajmuje się lub żyje ze sprzedaży. Szkolenie zawiera bardzo duża ilość narzędzi do nawiązywania relacji i sprzedaży przez telefon lub online.
Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:
- Dowiesz się jak zarządzać rozmową sprzedażową przez telefon i jej przebiegiem w zależności jaki cel chcesz osiągnąć.
- Będziesz potrafił nawiązać relacje podczas rozmowy online prawie tak dobrze jak to do tej pory robiłeś na żywo
- Zdobędziesz wiedzę, jak efektywnie zarządzać relacjami dla osiągnięcia celów biznesowych przez telefon.
- Poznasz metody na skuteczne utrzymywanie sprzedaży.
- Popracujesz nad metodami otwarć, kontraktowania rozmów i prowadzenia ich online.
- Otrzymasz do pracy wiele przykładowych rozmów telefonicznych z klientem.
- Nauczysz się, jak zamykać sprzedaż przez telefon lub jak kontraktować kolejne kroki w kontakcie z klientem po to, aby zminimalizować ryzyko nieodebranego telefonu po przesłaniu “oferty mailem”.
wykład z części merytorycznych metody H2H
wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce
mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań
filmy szkoleniowe
symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)
analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych