ROZMOWA HANDLOWA PRZEZ TELEFON

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Pierwszy i drugi dzień zawiera poniższe obszary wiedzy opartej o trening

  • Narzędzia, metody oraz słowa – techniki relacyjne zwiększające konwersję otwarć spotkań online i rozmów telefonicznych czyli jak zacząć rozmowę aby zwiększyć szansę na zbudowanie dobrego kontaktu biznesowego (techniki sprzedaży przez telefon)
  • typologia klienta i metody weryfikacji stylu zachowań podczas rozmowy telefonicznej
  • dobór metod rozmowy do typu odbiorcy (rozmowa z klientem przez telefon i online według typologii DISC)
  • trening reakcji na najczęstsze obiekcje klientów
  • metodyka zadawania pytań i utrzymania poziomu zaangażowania klienta podczas całej rozmowy
  • finalizacja kontaktu biznesowego z “ ciągiem dalszym”
  • elementy negocjacji podczas telefonicznej rozmowy sprzedażowej
DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu, dzień treningowy jest oddzielnym dniem dla chętnych, którzy chcą przeanalizować własne przypadki i wykorzystać w nich nowe narzędzia)

Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Selling System

  • Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy telefoniczne oparte na nowo poznanych umiejętnościach,
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji rozmowy telefonicznej z Klientem,
  • Rozmowy mogą być nagrywane na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem,
  • Pracujemy nad konkretną retoryką i nad szczegółami rozmowy telefonicznej,
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają nasze metody sprzedaży.

Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników nawet jeśli jest to szkolenie otwarte.

  • Podniesienie umiejętności i trening  rozmów wychodzących do klientów (odnowienie współpracy, sprawdzenie potencjału do współpracy, nawiązanie kontaktu)
  • Praca nad prowadzeniem spotkania biznesowego przez telefon lub online
  • Weryfikacja potencjału współpracy z klientem (nowym, z potencjałem do odzyskania)
  • Wypracowanie przykładów i narzędzi, które będą nadawały się do natychmiastowego wykorzystania i sprawdzenia ich w realnej – codziennej pracy
  • Trening technik  dostosowanych do typu rozmówcy – narzędzia przydatne podczas utrzymania kontroli nad rozmową i panowania nad celem biznesowym.

Szkolenie skierowane jest nie tylko do sprzedawców, którzy w celach mają skuteczne rozmowy przez telefon, ale dla wszystkich, którzy chcą pogłębić swoja wiedze na temat skuteczności i podniesienia konwersji. Uczestnikami tego szkolenia są też często osoby, którym chodzi o konkretne struktury i przykłady rozmowy sprzedażowej przez telefon, po to aby od razu móc je przetrenować  z realnym klientem.

Sprzedaż przez telefon lub komunikator online, coraz trudniej o osobisty kontakt z klientem, zanim on naprawdę jest zainteresowany tym co mamy do zaoferowania. Umiejętność budowania relacji przez telefon lub mail, online jest bardzo ważna dla każdego kto w jakikolwiek sposób zajmuje się lub żyje ze sprzedaży. Szkolenie zawiera bardzo duża ilość narzędzi do nawiązywania relacji i sprzedaży przez telefon lub online.

Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • Dowiesz się jak zarządzać rozmową sprzedażowa przez telefon i jej przebiegiem w zależności jaki cel chcesz osiągnąć.
  • Będziesz potrafił nawiązać relacje podczas rozmowy online prawie tak dobrze jak to do tej pory robiłeś na żywo
  • Zdobędziesz wiedzę, jak efektywnie zarządzać relacjami dla osiągnięcia celów biznesowych przez telefon.
  • Poznasz metody na skuteczne utrzymywanie sprzedaży.
  • Popracujesz nad metodami otwarć, kontraktowania rozmów i prowadzenia ich online.
  • Otrzymasz do pracy wiele przykładowych rozmów telefonicznych z klientem.
  • Nauczysz się, jak zamykać sprzedaż przez telefon lub jak kontraktować kolejne kroki w kontakcie z klientem po to aby zminimalizować ryzyko nieodebranego telefonu po przesłaniu “ oferty mailem”.
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane