NARZĘDZIA SPRZEDAŻOWE

ZAMKNIĘTE KURSY SPRZEDAŻY

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h)

Warsztat szkoleniowy koncentrujący się przede wszystkim na narzędziach sprzedaży i metodologii H2H Selling System rozpoczynamy od typologii klientów wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na to co dzieje się między kupującym a sprzedającym.

Pierwszy i drugi dzień zawiera między innymi odpowiedzi na pytania:

  • Autodiagnoza stylu w jakim sprzedaję – moje mocne strony i obszary do rozwoju.
  • Kim są moi klienci – jakie narzędzia sprzedaży wpływają na decyzję o zakupie?
  • Jak podczas rozmowy obserwować klienta i zarządzać rozmową poprzez odpowiednie zadawanie pytań wzmocnione o narzędzia sprzedażowe?
  • Jakie działania wspierające sprzedaż stosować na konkretnych etapach w rozmowie biznesowej, aby z największym prawdopodobieństwem doprowadzić do zamknięcia sprzedaży? Kreowanie motywacji do zakupów, budowanie warunków biznesowych do współpracy, metoda RWIS i taktyki wartości biznesowych.
  • Jak reagować na nie/nie wiem klienta? – H2H Selling System – metodyka pracy z NIE.
  • Taktyka i zadania jako model przygotowania do spotkania handlowego.
  • Metodyka ustalania reguł spotkania z klientem.
  • Techniki zadawania pytań obudowane technikami z zakresu efektywna sprzedaż.
  • 12 technik zamykania sprzedaży – i zderzenie z tezą, czy zamykanie sprzedaży zaczyna się na początku spotkania czy na jego końcu
DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu, dzień treningowy jest oddzielnym dniem dla chętnych, którzy chcą przeanalizować własne przypadki i wykorzystać w nich nowe narzędzia)

Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Selling System

  • Koncentracja na treningu – prowadzimy spotkanie handlowe oparte na nowo poznanych umiejętnościach,
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji spotkania z Klientem,
  • Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem,
  • Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy handlowej,
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają nasze metody sprzedaży.

Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników – nawet jeśli jest to szkolenie otwarte.

Szkolenie skierowane jest do zaawansowanych sprzedawców, którzy czują potrzebę pogłębiania wiedzy, warto także aby skorzystali z niego przedsiębiorcy, którzy samodzielnie rozwijają swoje biznesy i chcą, aby spotkania z ich potencjalnymi klientami były prowadzone w taki sposób aby rozwijały ich biznes poprzez podpisanie kolejnego kontraktu lub sfinalizowanie zamówienia.

Dla wszystkich tych, którzy cenią swój czas i chcą zmaksymalizować konwersję zamknięć.

  • nabycie wiedzy o narzędziach i świadomym ich stosowaniu podczas kontaktu z klientem,
  • zbudowanie i przetrenowanie wielu reakcji na zachowania klienta podczas spotkań handlowych,
  • rozwój umiejętności zwiększenia koncentracji na utratach sprzedaży poprzez niedopracowane techniki sprzedaży używane na nieodpowiednim etapie procesu sprzedaży.

Czym są nowoczesne metody, które podnoszą skuteczność sprzedaży?

Nie wiemy czy dla nasz wszystkich nowoczesne, ale na pewno H2H SS proponuje inne podejście. Być może będzie dla Ciebie odkrywcze lub inspirujące, bo założeniem dwudniowego szkolenia i jednodniowego treningu jest podejście narzędziowe. Nie teoretyzujemy, podajemy przykłady na wszystkie prezentowane techniki sprzedaży. Skuteczna sprzedaż to pokora i niekończąca się analiza rozmów z klientem – im większe mamy doświadczenie tym bardziej zaawansowane metody sprzedaży możemy wykorzystywać podczas pracy. Korzyść podstawowa z zajęć – na każdy problem sprzedażowy, który będzie zależał od umiejętności handlowych prawdopodobnie znajdziesz odpowiedź – rozwiązanie.

Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • Nauczysz się czytać klienta i dopasowywać do niego narzędzia sprzedażowe i komunikacyjne.
  • Dowiesz się jak zarządzać spotkaniem, jego przebiegiem i optymalnymi efektami, aby zwiększyć skuteczność sfinalizowania zamówienia za pomocą odpowiednich technik sprzedaży.
  • Skuteczna sprzedaż stanie się dla Ciebie procesem, który warto rozłożyć na części pierwsze, żeby zmaksymalizować skuteczność realizacji planów handlowych.
  • Po zakończeniu spotkania na podstawie rozmowy z klientem z dużym prawdopodobieństwem ocenisz swoje szanse biznesowe.
  • Narzędzia sprzedażowe i działania wspierające sprzedaż elastycznie włączysz do Twojego koszyka umiejętności, które już posiadasz – nie będziemy uczyć Cię nowego podejścia do klienta, tylko tego jak rozbudowywać i pogłębiać swoją wiedzę aby maksymalizować efekt.
  • Uzyskasz praktyczną wiedzę o technikach w komunikacji, aby skutecznie wydobyć kluczowe informacje, mające istotny wpływ na zamykanie sprzedaży.
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/ symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane