Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.
Warsztat szkoleniowy koncentrujący się przede wszystkim na narzędziach sprzedaży i metodologii H2H Selling System rozpoczynamy od typologii klientów wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na to co dzieje się między kupującym a sprzedającym.
Pierwszy i drugi dzień zawiera między innymi odpowiedzi na pytania:
- Autodiagnoza stylu w jakim sprzedaję – moje mocne strony i obszary do rozwoju
- Kim są moi klienci – jakie narzędzia sprzedaży wpływają na decyzję o zakupie?
- Jak podczas rozmowy obserwować klienta i zarządzać rozmową poprzez odpowiednie zadawanie pytań wzmocnione o narzędzia sprzedażowe?
- Jakie działania wspierające sprzedaż stosować na konkretnych etapach w rozmowie biznesowej, aby z największym prawdopodobieństwem doprowadzić do zamknięcia sprzedaży? Kreowanie motywacji do zakupów, budowanie warunków biznesowych do współpracy, metoda RWIS i taktyki wartości biznesowych
- Jak reagować na nie/nie wiem klienta? – H2H Selling System – metodyka pracy z NIE
- Taktyka i zadania jako model przygotowania do spotkania handlowego
- Metodyka ustalania reguł spotkania z klientem.
- Techniki zadawania pytań obudowane technikami z zakresu efektywna sprzedaż
- 12 technik zamykania sprzedaży – i zderzenie z tezą, czy zamykanie sprzedaży zaczyna się na początku spotkania czy na jego końcu
Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Selling System
- Koncentracja na treningu – prowadzimy spotkanie handlowe oparte na nowo poznanych umiejętnościach,
- Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji spotkania z Klientem,
- Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem,
- Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy handlowej,
- Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają nasze metody sprzedaży.
Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników.
Szkolenie skierowane jest do zaawansowanych sprzedawców, którzy czują potrzebę pogłębiania wiedzy, warto także aby skorzystali z niego przedsiębiorcy, którzy samodzielnie rozwijają swoje biznesy i chcą, aby spotkania z ich potencjalnymi klientami były prowadzone w taki sposób aby rozwijały ich biznes poprzez podpisanie kolejnego kontraktu lub sfinalizowanie zamówienia.
Dla wszystkich tych, którzy cenią swój czas i chcą zmaksymalizować konwersję zamknięć.
- nabycie wiedzy o narzędziach i świadomym ich stosowaniu podczas kontaktu z klientem,
- zbudowanie i przetrenowanie wielu reakcji na zachowania klienta podczas spotkań handlowych,
- rozwój umiejętności zwiększenia koncentracji na utratach sprzedaży poprzez niedopracowane techniki sprzedaży używane na nieodpowiednim etapie procesu sprzedaży.
Czym są nowoczesne metody, które podnoszą skuteczność sprzedaży?
Nie wiemy czy dla nas wszystkich nowoczesne, ale na pewno H2H SS proponuje inne podejście. Być może będzie dla Ciebie odkrywcze lub inspirujące, bo założeniem dwudniowego szkolenia i jednodniowego treningu jest podejście narzędziowe. Nie teoretyzujemy, podajemy przykłady na wszystkie prezentowane techniki sprzedaży. Skuteczna sprzedaż to pokora i niekończąca się analiza rozmów z klientem – im większe mamy doświadczenie tym bardziej zaawansowane metody sprzedaży możemy wykorzystywać podczas pracy. Korzyść podstawowa z zajęć – na każdy problem sprzedażowy, który będzie zależał od umiejętności handlowych prawdopodobnie znajdziesz odpowiedź – rozwiązanie.
Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:
- Nauczysz się czytać klienta i dopasowywać do niego narzędzia sprzedażowe i komunikacyjne.
- Dowiesz się jak zarządzać spotkaniem, jego przebiegiem i optymalnymi efektami, aby zwiększyć skuteczność sfinalizowania zamówienia za pomocą odpowiednich technik sprzedaży.
- Skuteczna sprzedaż stanie się dla Ciebie procesem, który warto rozłożyć na części pierwsze, żeby zmaksymalizować skuteczność realizacji planów handlowych.
- Po zakończeniu spotkania na podstawie rozmowy z klientem z dużym prawdopodobieństwem ocenisz swoje szanse biznesowe.
- Narzędzia sprzedażowe i działania wspierające sprzedaż elastycznie włączysz do Twojego koszyka umiejętności, które już posiadasz – nie będziemy uczyć Cię nowego podejścia do klienta, tylko tego jak rozbudowywać i pogłębiać swoją wiedzę aby maksymalizować efekt.
- Uzyskasz praktyczną wiedzę o technikach w komunikacji, aby skutecznie wydobyć kluczowe informacje, mające istotny wpływ na zamykanie sprzedaży.
wykład z części merytorycznych metody H2H
wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce
mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań
filmy szkoleniowe
symultana/ symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)
analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych