PROWADZENIE ROZMÓW INDYWIDUALNYCH Z PRACOWNIKAMI

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Pierwszy i drugi dzień zawiera poniższe obszary wiedzy połączonej z ćwiczeniami

  • Autodiagnoza własnego stylu osobowości – predyspozycje do prowadzenia rozmów z innymi
  • Diagnoza zespołu, z którym pracuję: Typ, Postawa, Role Grupowe, Wartości
  • Główne zasady prowadzenia rozmów: komunikacja dwustronna, słuchanie i parafrazowanie myśli, porządkowanie rozmów, zamykanie z ustalaniem dalszych kroków, sprawdzanie poziomu porozumienia
  • Etapy rozmowy z pracownikiem wg. H2H Management System
  • Typy rozmów i różnice w strukturze, podejściu i retoryce:

1.rozmowy oceniające (ocena okresowa, ocena roczna)

2.rozmowy motywujące i rozwojowe

3.rozmowy coachingowe

4.rozmowy dyscyplinujące i interwencyjne

DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu, dzień treningowy jest oddzielnym dniem dla chętnych, którzy chcą  przeanalizować własne przypadki i wykorzystać w nich nowe narzędzia)

Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Management System

  • Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy oparte na nowo poznanych umiejętnościach
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie wykonania symulacji wybranego typu rozmowy z pracownikiem, z zachowaniem wszystkich zasad jej prowadzenia
  • Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonego ćwiczenia i rekomendacje do pracy
  • Pracujemy nad konkretną retoryką i nad szczegółami rozmowy z pracownikiem
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby przeanalizować progres własnego rozwoju – karta rozwoju i celów określonych w konkretnym terminie

Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników – nawet jeśli jest to szkolenie otwarte.

  • Trening podnoszenia umiejętności komunikacji z drugim człowiekiem
  • Nabycie wiedzy o tym czego potrzebują inni i dlaczego tak się dzieje, że potrzebują czegoś innego niż Ty
  • Trening trudnych rozmów (informacja zwrotna, panowanie nad emocjami)
  • Trening różnych struktur prowadzenia rozmowy (feedback)
  • Autodiagnoza własnego stylu komunikowania się z innymi

Dla kierowników, przyszłych kierowników, właścicieli mikroprzedsiębiorstw lub małych firm, dla wszystkich którym zależy, aby zespół, za który są odpowiedzialni czuł się doceniony, rozwijał się a jednocześnie realizował cele firmy (ukierunkowanie na turkusowe zarządzanie organizacją).

Jeśli masz zamiar, albo już w zakresie Twoich obowiązków jest zarządzanie zespołem pracowników, to warto abyś poznał lub potrenował komunikację opartą o cele. Ułatwi Ci to nie tylko pracę, ale pozwoli zmniejszyć rotację, bo np. będziesz wcześniej wiedział, że pracownik nie do końca jest zadowolony ze swojego zakresu obowiązków, albo się nie rozwija, męczy się w pracy, bądź czuje się po prostu nie doceniany.

Jak rozmawiać z pracownikami o błędach, jak przeprowadzić rozmowę oceniającą ich pracy, jak prowadzić dialog, który ma zmienić zachowanie drugiej osoby w taki sposób aby nie demotywować jej do działania (elementy turkusowego zarządzania)? 

Każdy menedżer ma te dylematy – zwłaszcza w dzisiejszych czasach kiedy z jednej strony zależy nam aby nie stracić dobrego pracownika, z drugiej strony motywować go, rozwijać i ukierunkowywać tak, aby wykonywał swój zakres obowiązków, nawet  wtedy gdy rozwój oznacza wychodzenie ze swojej strefy komfortu. 

Szkolenie uczy rozmowy, daje narzędzia i pokazuje struktury, które przede wszystkim ułatwiają komunikację podwładnym m.in. w takich zakresach jak: rozmowa oceniająca, korygująca, motywacyjna, rozwojowa.

 Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • przede wszystkim popracujesz nad inną rozmową według H2H Management System
  • dowiesz się jak i sam zbudujesz instrukcję komunikacji z danym typem pracownika
  • nauczysz się retoryki do typu D, I, S, C – będziesz wiedział jak dobrać słowa, a których nie używać
  • dowiesz się jak zarządzać rozmową trudną i mało przyjemną dla każdej ze stron – trudne rozmowy z pracownikami
  • potrenujesz panowanie nad emocjami, w momencie agresywnego słownego zachowania podwładnego – sposoby motywacji do pracy
  • zbudujesz własne dopasowane do twojej organizacji struktury prowadzenia rozmów
  • dostaniesz wiele przydatnych narzędzi, które sam będziesz potrafił dopasować do aktualnej sytuacji w Twojej organizacji
  • rozwiniesz kompetencje i rozróżnisz rozmowy oceniające od coachingowych, kontrolujące od rozwijających, motywujące od feedbacku opartego na wyniku
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane