SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja online jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Pierwszy i drugi dzień zawiera poniższe obszary wiedzy połączonej z ćwiczeniami

  • Autodiagnoza własnego stylu osobowości – predyspozycje do prowadzenia rozmów z innymi.
  • Macierz klientów – jak je tworzyć, analizować i jaki jest cel?
  • Prawa perswazji i manipulacji – jak z nich korzystać?
  • Główne zasady prowadzenia rozmów: komunikacja dwustronna, słuchanie i parafrazowanie myśli, porządkowanie rozmów, zamykanie z ustalaniem dalszych kroków, sprawdzanie poziomu porozumienia.
  • Etapy rozmowy z klientem wg. H2H Selling System.
  • Typy rozmów i różnice w strukturze, podejściu i retoryce.
  • Wpływ doboru słów, czyli komunikacja a typ osobowości.
  • Zalety spójnej komunikacji niewerbalnej podczas kontaktu z klientem.
  • Słownik wyrażeń wymaganych i zakazanych w stosunku do typu osobowości z którym się komunikujemy.
DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu, dzień treningowy jest oddzielnym dniem dla chętnych, którzy chcą przeanalizować własne przypadki i wykorzystać w nich nowe narzędzia)

Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Selling System

  • Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy oparte na nowo poznanych umiejętnościach.
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie wykonania symulacji wybranego typu rozmowy z klientem, z wykorzystaniem nabytych umiejętności związanych z komunikacja werbalną i niewerbalną.
  • Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem.
  • Pracujemy nad konkretną retoryką i nad szczegółami rozmowy.
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby przeanalizować progres własnego rozwoju – karta rozwoju i celów określonych w konkretnym terminie.

Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników – nawet jeśli jest to szkolenie otwarte.

  • Trening podnoszenia umiejętności komunikacji z drugim człowiekiem (komunikacja perswazyjna)
  • Nabycie wiedzy o tym czego potrzebują klienci i dlaczego tak się dzieje, że niektórzy reagują na ból, inni na potrzeby, a jeszcze inni na cele
  • Pogłębianie umiejętności prowadzenia rozmów z klientem (trening piłkarski – ćwiczenie – analiza – korekta – powtórka….)
  • Nabycie wiedzy pomocnej w pogłębionym prowadzeniu rozmowy z klientem, co powoduje, że on sam sobie sprzedaje

Jeśli czujesz, że z jakiegoś powodu inni na Twoje zachowanie i słowa, czyli komunikację werbalną i niewerbalną reagują nie tak jak sobie zakładałeś, pomimo, że masz dobre intencje i zależy Ci, aby klient był zadowolony z Twojej oferty lub obsługi, to warto abyś zgłębił temat retoryki komunikacyjnej dostosowanej do Twojego rozmówcy.

Efekty i Twoje odkrycia mogą być zaskakujące!

Szkolenie – warsztat z retoryki i komunikacji z klientem to przede wszystkim praca ze słowem, budowanie zdań w taki sposób, aby działały perswazyjnie i oddziaływały w zamierzony sposób na rozmówcę. Uczestnicy zajęć będą pracować nad tym jak za pomocą bardzo precyzyjnie dobranych narzędzi sprzedaży do typu osobowości i motywacji klienta wpłynąć na proces decyzji o zakupie lub odpowiednio wcześniej odkryć, że nie jest to moment, w którym klient jest zdecydowany na jakikolwiek produkt lub rozwiązanie (oferta, która jest składana tylko dla porównania z konkurencją lub klient bada rynek). Całe zajęcia opierają się o narzędzia i system sprzedaży H2H Selling System.

 Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • przede wszystkim popracujesz nad inną rozmową według H2H Selling System
  • dowiesz się jak łączyć słowa w taki sposób aby zmaksymalizować wpływ i wykorzystać skuteczna komunikację do realizacji celu
  • nauczysz się retoryki do typu D, I, S, C – będziesz wiedział jak dobrać słowa, a których nie używać, aby kontakt z klientem i obsługa klienta była tym czego on oczekuje
  • poznasz własne talenty i ograniczenia, które powodują, że z jednym klientem relacja buduje się po kilku minutach a z drugim po prostu nie ma tej przysłowiowej chemii
  • Nauczysz się do perfekcji zarządzać każdym etapem rozmowy z klientem po opanowaniu stylu komunikacji Twojego rozmówcy
  • Potrenujesz połączenie komunikacji werbalnej z komunikacją niewerbalną
  • Zwiększysz skuteczność poprzez umiejętność dobierania technik wywierania wpływu do odpowiedniej sytuacji
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane