ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Pierwszy i drugi dzień zawiera poniższe obszary wiedzy połączonej z ćwiczeniami

  • Skąd w firmach konflikty: ludzie, procedury, zmiany, dominacje, szefowie, oczekiwania
  • Ocena ryzyka rozwijającego się konfliktu: fotografie głównych bohaterów
  • Bariery w komunikacji, strefy komfortu, emocje, stereotypy
  • Mapy konfliktu – budowanie i analiza
  • Słowo ma znaczenie czyli jak mocno retoryka komunikacji musi być dostosowana do typu pracownika jego osobowości i map emocji
  • DISC  jako podstawa podczas rozwiązywania konfliktu w pracy
  • Narzędzia komunikacji i techniki relacje
  • Struktura i zasady organizowania konfrontacji
  • Obiektywizm  podczas rozmów o ognisku konfliktu
  • Trening rozmów ze skonfliktowanymi osobami – studia przypadków
  • Własne przykłady konfliktu i analiza ich źródeł
  • Stres jak najgorszy doradca podczas sytuacji konfliktowych – jak z nim pracować?
  • Obrona przed krytyką: narzędzia i sposoby panowania nad emocjami
DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu, dzień treningowy jest oddzielnym dniem dla chętnych, którzy chcą  przeanalizować własne przypadki i wykorzystać w nich nowe narzędzia)

Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu zarządzania przez cele według metody H2H Management System

  • Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy oparte na nowo poznanych umiejętnościach
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie przećwiczenie konkretnej sytuacji, która według niego jest tą, która zdarza się, albo może zdarzyć w jego firmie
  • Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem,
  • Pracujemy nad konkretną retoryką i nad szczegółami np. rozmowy z pracownikiem
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby przeanalizować progres własnego rozwoju – karta rozwoju i celów określonych w konkretnym terminie

Każde spotkanie z trenerami Saleswise to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników – nawet jeśli jest to szkolenie otwarte.

  • Zwiększenie kompetencji w obszarach rozwiązywania trudnych sytuacji w zespole
  • Trening umiejętności prowadzenia rozmów ze skonfliktowanymi stronami
  • Zapoznanie się  z zasadami działania podczas konfliktu, aby jego poziom nie zakłócił sprawnego funkcjonowania firmy
  • Wypracowanie schematów zachowań w różnych sytuacjach konfliktowych w organizacji

Dla kierowników, przyszłych kierowników, właścicieli mikroprzedsiębiorstw lub małych firm, dla wszystkich którym zależy, na tym aby zespół rozumiał, że konflikt nie rozwija organizacji, a skuteczna komunikacja, nawet jeśli jest czasami burzliwa jak we włoskiej rodzinie świetnie napędza i motywuje do działania. Dlatego szkolenia jest dla tych, którzy chcą  nauczyć się tego odróżniać i zadziałać efektywnie w sytuacji konfliktowej.

Nie ma firmy bez konfliktów i nie ma rozwoju, jeśli konflikt narasta i zaczyna niszczyć firmę od środka. Warto znać metody, które pomogą szybko go zażegnać. Komunikacja podczas konfliktu jest kluczową umiejętnością szczególnie menedżerów, bo to oni w pewien sposób są odpowiedzialni za wykrycie konfliktu w zespole w najwcześniejszej fazie, za analizę trudności, które spowodowały konflikt  i oczywiście za jego rozwiązanie czyli wyczyszczenie nieporozumień i otwarcie nowego rozdziału w relacjach.

 Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • szybciej zauważysz konflikt  w zespole, bo będziesz potrafił obserwować zachowania ludzi
  • pokierujesz konfliktem i zaangażujesz strony do poszukiwania rozwiązań
  • będziesz potrafił rozmawiać ze skonfliktowanymi stronami
  • poprawisz komunikację w zespole
  • będziesz wiedział kiedy, zespół nie ma szans się dogadać i współpracować – będzie Ci łatwiej podjąć świadome decyzje rekrutacyjne
  • pogłębisz wiedzę na temat skutecznej komunikacji z każdym z Twoich pracowników
  • zbudujesz własne dopasowane do twojej organizacji struktury prowadzenia rozmów
  • dostaniesz komplet narzędzi, które sam będziesz potrafił dopasować do aktualnej sytuacji w Twojej organizacji
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane