Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.
Rozpoczynamy od typologii klientów wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na dopasowanie w komunikacji z indywidualnym klientem. Będziemy uczyć się identyfikować typowe zachowania, aby następnie nauczyć się narzędzi, metod i słów, które użyte w odpowiedni sposób pokazują, jak sprawdzić, czy cele, które sobie postawiliśmy mają szansę na realizację.
Pierwszy i drugi dzień zawiera odpowiedzi na pytania:
- Jak buduję kontakt przez telefon, jakie mam ograniczenia i silne strony?
- Jakie są zmylenia klientów i co może się za nimi kryć , oraz jak sobie możemy z nimi radzić ?
- Jak podczas kontaktu telefonicznego budować relację, aby klient chciał zaangażować się w przygotowanie do wspólnego spotkania.
- Jakie powinny być etapy umawiania spotkania osobistego podczas rozmowy telefonicznej.
- Jak pytać? – H2H Selling System – mechanika zadawania pytań.
- Jakich słów używać: na początku, w trakcie i na końcu rozmowy?
- Jak radzić sobie z obiekcjami? – szczególnie w sytuacji kiedy klient nie jest przekonany co do zasadności spotkania.
- Jak finalizować i domykać ustalenia przez telefon.
Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu prowadzenia rozmowy według metody H2H Selling System
- Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy telefoniczne oparte na nowo poznanych umiejętnościach (wersja laboratoryjna lub praca z żywym klientem/treningowym klientem),
- Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji rozmowy i umówienia spotkania z agendą i celem,
- Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem,
- Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy przez telefon,
- Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają trenowane metody sprzedaży.
- Wypracowanie i przetrenowanie jak największej liczby przykładów umawiania spotkań z klientami.
- Budowanie warsztatu pracy przez telefon w zależności od celu, który chcemy osiągnąć.
- Wypracowanie konkretnych sformułowań, które być może zwiększą konwersję umówionych spotkań.
Szkolenie skierowane do osób, które nie spotykają się bez wcześniejszych ustaleń telefonicznych lub mailowych, cenią swój czas i zależy im, aby spotkanie było zaplanowane, a jego cele znane. Skorzystają z warsztatów również Ci, którzy są rozliczani z ilości i konwersji wykonanych telefonów versusu umówione spotkania.
Szkolenie nastawione jest na wiedzę, ćwiczenia i trening – głównie pokazuje narzędzia do rozmowy telefonicznej i obejmuje metody H2H – Human To Human Selling System.
Telefon – narzędzie pracy każdego z nas – kontaktujemy się z klientem i umawiamy spotkania, angażujemy odbiorcę w rozmowę, zachęcamy do zainteresowania sprawą z którą dzwonimy. Podobno dobrze umówione spotkanie przez telefon z celem, przebiegiem i hipotetycznym efektem biznesowym to często pierwszy krok do zamknięcia sprzedaży… Może więc warto poświęcić trochę czasu na poznanie zasad dobrej i skutecznej rozmowy zakończonej umówieniem rozmowy biznesowej z klientem? Rozmowa telefoniczna wg. metodologii H2H – Human To Human Selling System.
Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:
- Dowiesz się jakie metody i narzędzia mogą ułatwić Ci wykonywanie rozmów telefonicznych i zwiększać swoją skuteczność.
- Zbudujesz własną strukturę rozmowy telefonicznej uzależnioną od branży, w której działasz.
- Dowiesz się lub poszerzysz swoją wiedzę o tym jak planować przebieg spotkania aby zwiększyć jego skuteczność i wciągnąć klienta w zaangażowania (mniej odwołanych spotkań w ostatniej chwili przez klientów).
- Uzyskasz praktyczną wiedzę o technikach w komunikacji, aby skutecznie wydobyć kluczowe informacje, mające istotny wpływ na twój biznesowy kontakt.
- Popracujesz nad ustalaniem reguł spotkania, które zbudujesz wspólnie z klientem.
wykład z części merytorycznych metody H2H
wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce
mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań
filmy szkoleniowe
symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)
analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych