REKRUTER - HEADHUNTER

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h)

Rozpoczynamy od typologii klientów wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na dopasowanie w komunikacji z kandydatem. Będziemy uczyć się identyfikować typowe zachowania, aby następnie nauczyć się narzędzi, metod i słów, które użyte w odpowiedni sposób pokazują, jak przekonać kandydata nie szukającego pracy i nowych wyzwań do niezobowiązującej rozmowy z klientem lub jak zainteresować go nową ofertą pracy.

  • Jakim jestem rekruterem, jakie mam ograniczenia i silne strony?
  • Jak komunikować się z różnymi typami kandydatów?
  • Jak inspirować w komunikacji mailowej i bezpośredniej?
  • Jak zdobywać dostęp do osób których nie ma w Social Mediach?
  • Jak podczas rozmowy obserwować potencjalnego kandydata i prowadzić rozmowę w różnych kierunkach?
  • Jakie powinny być etapy w procesie rekrutacyjnym aby z jak największym prawdopodobieństwem doprowadzić do nawiązania współpracy.
  • Jak pytać? H2H Recruitment  System – metodyka zadawania pytań.
  • Jak wycofywać się w trudnych sytuacjach i dalej budować relacje?
  • Jakich słów używać: na początku, w trakcie i na końcu rozmowy?
  • Jak zabezpieczać kolejny kontakt z kandydatem – np. uczestnictwo w innych projektach
DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu)

To trening i weryfikacja sposobu prowadzenia rozmowy według metody H2H Recruitment System

  • Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy rekrutacyjne  oparte na nowo poznanych umiejętnościach
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji rozmowy z potencjalnym kandydatem, który ma pracę i nie zawsze jest otwarty na zmiany.
  • Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do dalszej pracy
  • Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy rekrutacyjnej
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają trenowane na zajęciach metod
  • Poznanie i przećwiczenie narzędzi do pozyskiwania kandydatów aktualnie posiadających stałą pracę lub nie szukających pracy
  • Budowanie warsztatu pracy headhuntera, który potrafi wyszukać odpowiedniego kandydata i przekonać go do rozważenia rozmowy z innym pracodawcą o współpracy
  • Wypracowanie konkretnych sformułowań na każdy etap procesu rekrutacyjnego, które doprowadzą co najmniej do spotkania potencjalnego klienta z potencjalnym kandydatem

Szkolenie skierowane do osób, które rekrutują dla swojej firmy (dział HR, właściciel, menager) lub pracują dla agencji rekrutacyjnych i chcą zwiększyć skuteczność w pozyskiwaniu pracowników np. z konkurencji.

Szkolenie zawiera praktyczne metody i narzędzia, które pokazują jak nawiązywać kontakt z potencjalnym kandydatem,  odpowiednio zaprezentować ofertę klienta, prowadzić rozmowy rekrutacyjne i zabezpieczać kolejne kroki procesu kontaktu Klient – Kandydat.

Rynek pracy w ostatniej dekadzie nie jest łatwy ani dla pracodawcy ani dla rekrutera. Aby zdobyć dobrego kandydata do własnej firmy nie wystarczy ogłoszenie na portalu “praca”. Trzeba coraz częściej  sięgnąć po osobę, która ma pracę i po prostu potrafić ją zainspirować do zmiany.

Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • Poznasz naturalne zachowania kandydata z perspektywy typologii DISC, nauczysz się rozpoznawać z kim rozmawiasz i będziesz wiedział jak dostosowywać retorykę do  stylu zachowań
  • Dowiesz się jak pisać zachęty do potencjalnych kandydatów i jak rozpoczynać rozmowy aby angażować w temat
  • Rozpoznasz, czy reakcje kandydata są skrytą grą i manipulacją, czy rzeczywistym zaangażowaniem w rozważenie nowej oferty pracy
  • Zdobędziesz wiedzę, jak efektywnie inspirować osoby do zmiany pracy
  • Poznasz, co należy zrobić, aby realnie i konkretnie ocenić, czy kandydat naprawdę jest zainteresowany zmianą czy tylko liczy na polepszenie warunków wynagrodzenia
  • Uzyskasz praktyczną wiedzę o technikach w komunikacji, aby skutecznie wydobyć kluczowe informacje o zgodności profilu z oczekiwaniami klienta
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane