OBIEKCJE KLIENTA

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Rozpoczynamy od typologii klientów wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na dopasowanie w komunikacji z indywidualnym klientem. Będziemy uczyć się identyfikować typowe zachowania, aby następnie nauczyć się narzędzi, metod i słów, które użyte w odpowiedni sposób pokazują, jak sprawdzić, czy dana metoda rzeczywiście sprawdza się w trudnej sytuacji z klientem na każdym etapie rozmowy handlowej.

Pierwszy i drugi dzień zawiera odpowiedzi na pytania:

  • Jakim jestem sprzedawcą, jakie mam ograniczenia i silne strony, jeśli chodzi o reagowanie na nie klienta?
  • Jakie są style Klientów i sposoby kontaktu ze sprzedawcą – z jakiego źródła pochodzą obiekcje przy kliencie typu D/I/S/C ?
  • Jak podczas rozmowy automatycznie i jednocześnie skutecznie wybrnąć z każdej trudnej sytuacji?
  • Typy obiekcji – jak są możliwe narzędzia reakcji.
  • Mechanika pytań – jak pomaga w obnażeniu motywacjo zastrzeżeń klienta.
  • Jak wycofywać się w trudnych sytuacjach i dalej budować relacje?
  • Jak radzić sobie z obiekcjami? A przede wszystkim jak działać by w ogóle ich nie było
DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu)
  • Koncentracja na treningu – prowadzimy  metodą symultany i symultany odwróconej.
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie zmierzyć się z obiekcjami  z własnej branży.
  • Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonej rozmowy i rekomendacje do pracy z klientem.
  • Pracujemy nad konkretną retoryką reagowania na obiekcje.
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają nasze metody sprzedaży.
  • Typ klienta a obiekcja a reakcja zapoznanie z narzędziami handlowymi, które mogą działać inaczej do każdego typu klienta i warto znać te zasady.
  • Trenowanie zachowań na wszystkie możliwe blokady ze strony klientów z mocnym naciskiem na zachowanie pozytywnej relacji biznesowej.
  • Wypracowanie konkretnych sformułowań na obiekcje klientów utrudniających nawiązanie relacji i prowadzenie merytorycznej rozmowy handlowej.
  • Analiza i rozwiązania na najtrudniejsze sytuacje biznesowe.

Szkolenie skierowane do osób, które chciałyby popracować nad wachlarzem reakcji na zastrzeżenia klientów na różnych etapach procesu sprzedaży.

Jeśli pełnisz jakąkolwiek funkcję w swojej firmie, która wymaga od Ciebie sprzedaży i kontaktu z klientami, na pewno borykasz się z unikami klientów, które często nazywane są – obiekcjami  to warto zapoznać się z metodami, które pomagają zareagować na nie w taki sposób aby klient czuł się dobrze w kontakcie z nami i aby relacja była utrzymana nawet wtedy gdy jego obiekcja nie zostanie do końca zrealizowania (np. najbardziej znane przez handlowców zastrzeżenie klienta – macie za wysokie ceny).

Każdy sprzedawca chciałby potrafić sobie z każdą obiekcja swoich klientów. Gdyby to było możliwe to wszyscy, których obsługują sprzedawcy kupowaliby wszystko. Nie jest tak i często odpowiednia reakcja na wątpliwości klienta może być dużym wyzwaniem dla sił sprzedaży w każdej firmie. Dlatego zdecydowaliśmy się na poświęcenie temu tematowi całego szkolenia i treningu wg. metodologii H2H – Human To Human Selling System.

Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • Poznasz naturalne zachowania klientów z perspektywy typologii DISC, nauczysz się rozpoznawać typ zakupowy i dostosowywać retorykę do stylu zachowań.
  • Rozpoznasz, czy obiekcje klienta są szczere i prawdziwe czy są grą negocjacyjną mająca na celu pozyskanie innych warunków współpracy.
  • Zdobędziesz wiedzę w postaci konkretnych narzędzi i metod pracy z obiekcja – będziesz mógł je od razu przetrenować.
  • Poznasz, co należy zrobić, aby realnie i konkretnie ocenić ,motywację klienta, kryjącą się za jego obiekcją.
  • Uzyskasz praktyczną wiedzę o technikach w komunikacji z danym typem rozmówcy.
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/ symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane