Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.
Szkolenie managerskie rozpoczynamy od typologii pracowników wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na dopasowanie w komunikacji z drugim człowiekiem. Będziemy uczyć się identyfikować typowe zachowania, aby następnie nauczyć się narzędzi, metod i słów, które użyte w odpowiedni sposób pokazują, jak sprawdzić, czy dany sposób komunikacji rzeczywiście działa w taki sposób jak sobie tego życzymy.
Pierwszy i drugi dzień zawiera między innymi odpowiedzi na pytania:
- Jak budować własny wizerunek w nowoczesnym świecie zarządzania organizacją – często online – hybrydowo – na odległość…
- Jak rozwijać umiejętności mentora, coacha, rekrutera, aby zespół chciał dla Ciebie pracować…?
- Jak rozmawiać i samodzielnie zbudować sobie instrukcję obsługi zespołu jak i indywidualnych jednostek, bo każdy z nas potrzebuje trochę innego kodu komunikacyjnego do działania?
- Jakie role pełni menedżer w oparciu o nowe wymagania zarządzania zmianą, zarządzania talentami i w ogóle zarządzania organizacją?
- Jak rozwijać kompetencje w zakresie komunikacji i stylów kierowania?
- Jak zarządzać przez cele, zadania (KPI), aby zespół rozumiał czego się od niego wymaga.
- Jak skutecznie motywować ale również jak kontrolować i wpływać na zmianę w zrachowaniach podwładnych?
i wiele innych odpowiedzi często wygenerowanych przez samych uczestników zajęć, bo szkolenie jest dla Ciebie i Twoje przypadki, problemy, pytania i cele, będą przyświecały trenerom podczas realizacji programu zajęć….
Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu prowadzenia rozmowy według metody H2H Management System
- Koncentracja na treningu – prowadzimy metodą symultany i symultany odwróconej.
- Każdy uczestnik będzie miał zadanie zmierzyć się z sytuacjami z własnej firmy.
- Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonego ćwiczenia i rekomendacje rozwojowe.
- Pracujemy nad konkretną retoryką komunikacji z danym typem pracownika.
- Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają nasze metody według H2H Management System.
Każde szkolenie managerskie to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników.
Może zawierać podstawy zarządzania organizacjami, zarządzanie talentami, zarządzanie zmianą, zarządzanie zmianami w organizacji, zarządzanie czasem pracy bo to wszystko opieramy o nowoczesny model H2H Management System i zarówno początkujący jak i zaawansowany manager ma szansę popracować nad obszarami, na których mu zależy
- Typ pracownika i jego motywacje, reakcje na zadania – zapoznanie z narzędziami handlowymi, które mogą działać inaczej do każdego i warto znać te zasady, aby uniknąć nieporozumień nie tylko w braku efektywności na danym stanowisku pracy.
- Trenowanie zachowań na wszystkie możliwe blokady ze strony pracownika z mocnym naciskiem na zachowanie pozytywnej relacji ludzkiej i biznesowej pomiędzy pracownikiem a szefem.
- Wypracowanie konkretnych struktur, przydatnych w sytuacjach nie tylko trudnych ale również takich, które na co dzień ułatwiają komunikację, motywację i delegowanie zadań i wpływają na podniesienie wartości firmy.
Dla szefów, właścicieli którzy chcą pracować ze swoimi zespołami, również dla tych którzy mają za sobą szkolenia menedżerskie i chcą pogłębiać wiedzę z komunikacji, bo uważają, że nie tylko ma to sens, ale również pozwala na zatrzymanie najlepszych w organizacji (zarządzanie talentami).
Szkolenie skierowane również do osób, które chciałyby popracować nad wachlarzem reakcji na zachowania ludzi, zmniejszyć własny stres a być może zmienić model zarządzania.
Warto z niego skorzystać jeśli jesteś przed przeprowadzeniem zmiany w organizacji i świetnie znasz się na zarządzaniu zmianą, ale doskonale sobie zdajesz sprawę, że nie uda się ona bez bardzo dobrze przeprowadzonej komunikacji.
Bycie managerem okazuje się być pewną sztuką łączenia w jedno kontroli i motywacji, umiejętności rozmowy i wywierania wpływu na pracowników. Dobry manager to psycholog, coach, lider/mentor w jednym. Wiele mówi się o tym, że najlepsi mają nie tylko talent do budowania lub prowadzenia ludzi do realizacji celów, ale również warsztat pracy: narzędzia komunikacyjne, zasady zarządzania talentami. Doświadczeni trenerzy w pracy z wieloma zespołami podzielą się z Tobą wiedzą, a poprzez nowe techniki komunikacji i łączenia słów pokażą jak rozmawiać z różnorodnymi typami osobowości…
Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:
- poznasz naturalne zachowania pracowników z perspektywy typologii DISC,
- nauczysz się rozpoznawać typy zachowań osób, którymi zarządzasz i dostosowywać retorykę do stylu, predyspozycji,
- opracujesz własne instrukcje zarządzania Twoim zespołem, bo doskonale wiesz że nie da się budować czegokolwiek bez indywidualnego podejścia,
- zdobędziesz wiedzę w postaci konkretnych narzędzi i metod pracy z pracownikiem – będziesz mógł je od razu przetrenować.
wykład z części merytorycznych metody H2H
wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce
mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań
filmy szkoleniowe
symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)
analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych