Zleć rekrutację Szkolenie z rekrutacji

ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ - WARTOŚCI I NARZĘDZIA

Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.

DZIEŃ PIERWSZY I DRUGI
(wersja on – line jest dostępna i zawiera 4 spotkania po 4h) 

Szkolenie managerskie rozpoczynamy od typologii pracowników wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na dopasowanie w komunikacji z drugim człowiekiem. Będziemy uczyć się identyfikować typowe zachowania, aby następnie nauczyć się narzędzi, metod i słów, które użyte w odpowiedni sposób pokazują, jak sprawdzić, czy dany sposób komunikacji rzeczywiście działa w taki sposób jak sobie tego życzymy.

Pierwszy i drugi dzień zawiera między innymi odpowiedzi na pytania:

  • Jak budować własny wizerunek w nowoczesnym świecie zarządzania organizacją – często online – hybrydowo – na odległość…
  • Jak rozwijać umiejętności mentora, coacha, rekrutera, aby zespół chciał dla Ciebie pracować…?
  • Jak rozmawiać i samodzielnie zbudować sobie instrukcję obsługi zespołu jak i indywidualnych jednostek, bo każdy z nas potrzebuje trochę innego kodu komunikacyjnego do działania?
  • Jakie role pełni menedżer w oparciu o nowe wymagania zarządzania zmianą, zarządzania talentami i w ogóle zarządzania organizacją?
  • Jak rozwijać kompetencje w zakresie komunikacji i stylów kierowania?
  • Jak zarządzać przez cele, zadania (KPI), aby zespół rozumiał czego się od niego wymaga.
  • Jak skutecznie motywować ale również jak kontrolować i wpływać na zmianę w zrachowaniach podwładnych?

i wiele innych odpowiedzi często wygenerowanych przez samych uczestników zajęć, bo szkolenie jest dla Ciebie i Twoje przypadki, problemy, pytania i cele, będą przyświecały trenerom podczas realizacji programu zajęć…. 

DZIEŃ TRZECI
(wersja on – line treningu prowadzona jest w grupach 6 osobowych w celu zmaksymalizowania efektu, dzień treningowy jest oddzielnym dniem dla chętnych, którzy chcą  przeanalizować własne przypadki i wykorzystać w nich nowe narzędzia)

Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu prowadzenia rozmowy według metody H2H Management System

  • Koncentracja na treningu – prowadzimy  metodą symultany i symultany odwróconej.
  • Każdy uczestnik będzie miał zadanie zmierzyć się z sytuacjami z własnej firmy.
  • Rozmowy mogą być nagrywane – na życzenie uczestników otrzymują oni pisemną informację wraz z nagraniem rozmowy od trenera prowadzącego. Raport będzie zawierał opis merytoryczny przeprowadzonego ćwiczenia i rekomendacje rozwojowe.
  • Pracujemy nad konkretną retoryką komunikacji z danym typem pracownika.
  • Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają nasze metody  według  H2H Management  System.

Każde szkolenie managerskie to elastyczny program dostosowany do oczekiwań uczestników.

Może zawierać  podstawy zarządzania organizacjami, zarządzanie talentami,  zarządzanie zmianą, zarządzanie zmianami w organizacji,  zarządzanie czasem pracy bo to wszystko opieramy o nowoczesny model H2H Management System i zarówno początkujący jak i zaawansowany manager ma szansę popracować nad obszarami, na których mu zależy

  • Typ pracownika i jego motywacje, reakcje na zadania – zapoznanie z narzędziami handlowymi, które mogą działać inaczej do każdego i warto znać te zasady, aby uniknąć nieporozumień nie tylko w braku efektywności na danym stanowisku pracy.
  • Trenowanie zachowań na wszystkie możliwe blokady ze strony pracownika z mocnym naciskiem na zachowanie pozytywnej relacji ludzkiej i biznesowej pomiędzy pracownikiem a szefem.
  • Wypracowanie konkretnych struktur, przydatnych w sytuacjach nie tylko trudnych ale również takich, które na co dzień ułatwiają komunikację, motywację i delegowanie zadań i wpływają na podniesienie wartości firmy.

Dla szefów, właścicieli którzy chcą pracować ze swoimi zespołami, również dla tych  którzy mają za sobą szkolenia menedżerskie i chcą pogłębiać wiedzę z komunikacji, bo uważają, że nie tylko ma to sens, ale również pozwala na zatrzymanie najlepszych w organizacji (zarządzanie talentami).

Szkolenie skierowane również do osób, które chciałyby popracować nad wachlarzem reakcji na zachowania ludzi, zmniejszyć własny stres a być może zmienić model zarządzania.

Warto z niego skorzystać jeśli jesteś przed przeprowadzeniem zmiany w organizacji i świetnie znasz się na zarządzaniu zmianą, ale doskonale sobie zdajesz sprawę, że nie uda się ona bez bardzo dobrze przeprowadzonej komunikacji.

Bycie managerem okazuje się być pewną sztuką łączenia w jedno kontroli i motywacji, umiejętności rozmowy i wywierania wpływu na pracowników. Dobry manager to psycholog, coach, lider/mentor w jednym. Wiele mówi się o tym, że najlepsi mają nie tylko talent do budowania lub prowadzenia ludzi do realizacji celów, ale również warsztat pracy: narzędzia komunikacyjne, zasady zarządzania talentami. Doświadczeni trenerzy w pracy z wieloma zespołami podzielą się z Tobą wiedzą, a poprzez nowe techniki komunikacji i łączenia słów pokażą jak rozmawiać z różnorodnymi typami osobowości…

Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:

  • poznasz naturalne zachowania pracowników z perspektywy typologii DISC,
  • nauczysz się rozpoznawać typy zachowań osób, którymi zarządzasz  i dostosowywać retorykę do  stylu, predyspozycji,
  • opracujesz własne instrukcje zarządzania Twoim zespołem, bo doskonale wiesz że nie da się budować czegokolwiek  bez indywidualnego podejścia,
  • zdobędziesz wiedzę w postaci konkretnych narzędzi i metod pracy z pracownikiem – będziesz mógł je od razu przetrenować.
METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane