Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.
Rozpoczynamy od mapy managera i typologii osobowości bo dopiero połączenie technik i narzędzi zarządzania ludźmi i wiedzy o motywacjach behawioralnych pomoże Ci odpowiednio ich użyć i dopasować je do osoby w Twoim zespole.
Pierwszy i drugi dzień zawiera odpowiedzi na pytania:
- Typy DISC – jak rozpoznać motywacje i ograniczenia moich pracowników?
- Autodiagnoza szefa – kim jesteś i jaki jest twój dominujący styl zarządzania?
- Jak komunikować się z różnymi typami podwładnych?
- Jakie narzędzia potrzebne są do pracy z celami?
- Jakie narzędzia potrzebne są do pracy z zadaniami?
- Jak wykorzystać zarządzanie przez cele do delegowania zadań?
- Jak kontrolować, rozwijać i motywować zespół, aby generowała wynik?
- Jak pytać? H2H Management System – metodyka zadawania pytań.
- Jak prowadzić rozmowy i wykorzystać narzędzia kontroli do weryfikacji KPI-ów.
Trzeci dzień to trening i weryfikacja sposobu prowadzenia rozmowy według metody H2H Management System
- Koncentracja na treningu – prowadzimy rozmowy z pracownikami/zespołem oparte na nowo poznanych umiejętnościach
- Każdy uczestnik będzie miał zadanie przeprowadzenia symulacji rozmowy pod kątem delegowania zadań i celów
- Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy z różnymi typami osobowości
- Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak działają trenowane na zajęciach metody
- Koncentrujemy się tylko na własnych przykładach i typach charakterologicznych w zespole
- Poznanie i przećwiczenie narzędzi do pracy z podwładnym z perspektywy każdej z ról pod kątem realizacji celów
- Budowanie warsztatu pracy menedżera głównie w oparciu o Mapę H2H Management System – ZPC, kontrola, coaching rozwój, motywacja
- Zbudowanie własnych struktur pracy z zespołem pod kątem realizacji celów organizacji
- Zapoznanie się z mapą menadżera i narzędziami wspomagającymi wpływanie na realizację zadań delegowanych zespołowi
Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy mają w zakresie swoich obowiązków zarządzanie zespołem podwładnych i są rozliczani ze skuteczności i celów biznesowych własnych i zespołów (właściciele firm, kierownicy zespołów, brygadziści itp.) i są ciekawi jak metoda H2H Management System może pomóc im być z sukcesem w rolach: lidera, mentora, coacha, trenera i rekrutera.
Zespół dla szefa to zawsze wyzwanie – różnorodność charakterów i osobowości.
Już Edward de Bono w książce “Metoda sześciu myślowych kapeluszy” wspomina, że menedżerowie to trochę taka hybryda ról, które muszą pełnić w organizacji. W jednej chwili wyznaczają cele, w innej są coachami/ trenerami/motywatorami, a w jeszcze innej rekruterami osób do swoich zespołów.
Kierowanie zespołem tylko z zewnątrz wydaje się zadaniem przyjemnym – tak naprawdę to kompilacja kompetencji wzajemnie się przenikających. Warto je rozwijać i podchodzić z pokorą do każdego zadania, którego realizacja zależy nie tylko od Ciebie ale również od drugiego człowieka, który w tym przypadku jest Twoim podwładnym.
Korzyści dla uczestnika – nabyte umiejętności:
- Na podstawie metodologii H2H Management System wypracujesz techniki i metody do praktycznej pracy z podwładnym
- Dowiesz się jak rozmawiać z pracownikiem aby utożsamiał się z celami zespołu
- Zdobędziesz wiedzę, jak efektywnie prowadzić spotkania zespołu aby wszyscy znali swoją rolę i zakres odpowiedzialności
- Będziesz wiedział kogo brakuje Ci do zespołu, aby wzmocnić jego działanie i realizację oczekiwań firmy
- Poznasz, wypracujesz i potrenujesz rozwiązania głównie sytuacji z którymi borykasz się w codziennej pracy
- Poznasz metodykę zadawania pytań – niezbędną do analizy każdej bieżącej sytuacji
wykład z części merytorycznych metody H2H
wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce
mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań
filmy szkoleniowe
symultana/symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)
analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych