Specjalista Google Ads
Specjalista Google Ads - opis i rola stanowiska
Specjalista Google Ads jest odpowiedzialny za tworzenie, zarządzanie i optymalizację kampanii reklamowych w Google Ads. Osoba na tym stanowisku analizuje wyniki kampanii, dobiera odpowiednie słowa kluczowe, monitoruje budżety reklamowe oraz wprowadza zmiany mające na celu maksymalizację zwrotu z inwestycji (ROI). Specjalista Google Ads współpracuje z zespołami marketingowymi oraz klientami, aby tworzyć skuteczne strategie reklamowe zgodne z celami biznesowymi.
Specjalista Google Ads - zakres obowiązków
Specjalista Google Ads - profil stanowiska, cechy i predyspozycje
Idealny kandydat na stanowisko specjalisty Google Ads posiada doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online, szczególnie w Google Ads. Powinien mieć umiejętności analityczne, być zorientowany na szczegóły oraz posiadać zdolność do samodzielnej pracy. Ważna jest również znajomość narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, oraz umiejętność tworzenia efektywnych strategii reklamowych.
Główne umiejętności
Wynagrodzenie - Specjalista Google Ads
Wynagrodzenie specjalisty Google Ads zależy od doświadczenia i lokalizacji, zazwyczaj wynosi od 6 000 do 10 000 PLN brutto miesięcznie. Możliwe są również dodatkowe premie uzależnione od wyników kampanii i osiągniętych celów marketingowych.
Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.
Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań
Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław