Doradca klienta
Doradca klienta - opis i rola stanowiska
Doradca Klienta jest odpowiedzialny za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez udzielanie informacji, doradztwo i wsparcie w zakresie produktów lub usług oferowanych przez firmę. Rola ta polega na zrozumieniu potrzeb klienta, rekomendowaniu odpowiednich rozwiązań i dbaniu o pozytywne doświadczenia klientów, co przekłada się na ich satysfakcję i lojalność wobec firmy.
Doradca klienta - zakres obowiązków
Doradca klienta - profil stanowiska, cechy i predyspozycje
Idealny kandydat na stanowisko Doradcy Klienta powinien mieć wykształcenie średnie lub wyższe, w zależności od specyfiki branży. Wymagane jest przynajmniej roczne doświadczenie w pracy z klientem, preferowane w podobnej roli. Osoba ta powinna być komunikatywna, empatyczna i posiadać umiejętności szybkiego rozwiązywania problemów. Dodatkowo, ważna jest zdolność do pracy w zespole i wysoka motywacja do świadczenia usług na wysokim poziomie.
Główne umiejętności
Wynagrodzenie - Doradca klienta
Wynagrodzenie Doradcy Klienta w Polsce zazwyczaj wynosi od 5 000 do 8 000 PLN brutto miesięcznie. Wynagrodzenie może się różnić w zależności od doświadczenia, lokalizacji, branży oraz wielkości firmy. W ramach pakietu wynagrodzenia mogą być również oferowane dodatkowe benefity, takie jak prywatna opieka zdrowotna, karta sportowa czy premie uzależnione od wyników pracy.
Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.
Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań
Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław