Szkolenia zamknięte realizujemy dla pracowników jednej firmy. Zakres programowy szkoleń zamkniętych jest poglądowy – każdy z nich jest dostosowywany pod branżę i proces sprzedaży klienta.
Moduł 1: Prosto i na temat czyli sztuka skutecznego wyrażania się
Zasady skutecznej komunikacji
4 uszy von Thuna, czyli jak cię słyszą inni
Moduł 2: Aktywne słuchanie
Sztuka zadawania pytań
Parafraza
Moduł 3: Informacja zwrotna
Jak dawać informację zwrotną, by zostać wysłuchanym?
Model czystej ekspresji
Moduł 4: Konflikt
Warunki zaistnienia konfliktu
5 stylów rozwiązywania konfliktów
Komunikat „ja”
- Budowanie skutecznych relacji biznesowych
- Doskonalenie i rozwój umiejętności komunikacyjnych
- Zrozumienie zasad skutecznej komunikacji w biznesie
- Doskonalenie umiejętności zarządzania konfliktami
- Doskonalenie umiejętności udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej
- Zwiększenie świadomości własnych wzorców komunikacyjnych
- Nabycie umiejętności zadawania pytań i parafrazy
Szkolenie komunikacja werbalna w miejscu pracy jest przeznaczone dla osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie komunikacji i budowania relacji w środowisku biznesowym. Bez względu na stanowisko czy branżę, nasze szkolenie jest skierowane do wszystkich, którzy pragną skuteczniej poruszać się w dynamicznym świecie biznesu.
Zdarza ci się, że masz trudności w budowaniu silnych relacji biznesowych? Czy czasem czujesz, że brakuje ci pewności siebie w komunikacji ze współpracownikami i partnerami biznesowymi? Jeśli tak, to znalazłeś się we właściwym miejscu. Nasze szkolenie z komunikacji werbalnej w miejscu pracy oferuje nie tylko rozwiązania, ale również praktyczne narzędzia, które pomogą ci przekształcić te wyzwania w sukcesy. Nasz kurs to jednocześnie trening komunikacyjny, który pokaże Tobie i Twojemu zespołowi techniki komunikacyjne, empatię w komunikacji, a także komunikację werbalną w zespołach.
Korzyści, które zyskasz uczestnicząc w szkoleniu komunikacja werbalna w miejscu pracy:
- Nauczysz się budować silne relacje w biznesie
- Udoskonalisz umiejętności komunikacji werbalnej, w tym wyrażania myśli i aktywnego słuchania
- Poznasz zasady skutecznej komunikacji w relacjach zawodowych i praktyczne metody jej stosowania
- Poznasz narzędzia i umiejętności komunikacyjne do skutecznego zarządzania konfliktami
- Zdobędziesz świadomość własnych wzorców komunikacyjnych i sposobów wyrażania siebie
- Nauczysz się sztuki zadawania pytań i parafrazy, co ułatwi zrozumienie potrzeb rozmówców i budowanie lepszych relacji