H2H SELLING SYSTEM

OTWARTE KURSY SPRZEDAŻY

DOSTĘPNE OPCJE SZKOLEŃ DLA HANDLOWCÓW

Szkolenie oparte na systemie H2H, odbywa się w wersji online i stacjonarnej.

To profesjonalna szkoła sprzedaży oparta o metodologię H2H Selling System.

Wersja hybrydowa – uzgadniana jest indywidualnie z uczestnikami szkolenia i dostosowywana do aktualnej sytuacji w kraju.

H2H Selling System Basic
SZKOLENIE ON-LINE
h2h-selling-round
basic 16 godzin
H2H Selling System Basic
1499 zł netto
Lokalizacja: on-line
Terminy:
Program szkolenia arrow right
SZKOLENIE STACJONARNE
h2h-selling-round
basic 16 godzin
H2H Selling System Basic
1599 zł netto
Lokalizacja: stacjonarne
Terminy:
Program szkolenia arrow right
H2H Selling System Premium
SZKOLENIE ON-LINE
h2h-selling-round
premium 64 godzin
H2H Selling System Premium
4499 zł netto
Lokalizacja: on-line
Terminy:
Program szkolenia arrow right
SZKOLENIE STACJONARNE
h2h-selling-round
premium 64 godzin
H2H Selling System Premium
6499 zł netto
Lokalizacja: stacjonarne
Terminy:
Program szkolenia arrow right

Nasze otwarte kursy sprzedaży oparte są o najnowocześniejsze wymagania rynku i klientów. Uczestniczą w nich nie tylko handlowcy, ale również właściciele firm i menedżerowie, którzy w tej sposób sprawdzają kwalifikacje trenerów i wartość szkolenia dla ich zespołów handlowych, aby je później zakupić w formie zamkniętej.

Szkolenia handlowe prowadzone przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży dostarczą wiedzy, która pomoże lepiej rozgrywać sytuacje, z którymi spotykasz się na co dzień w swojej pracy.

Przed startem każdego szkolenia:

  1. Konsultacje przed rozpoczęciem projektu – indywidualne podejście

Trener prowadzący przeprowadzi indywidualne konsultacje (telco/video) z każdym uczestnikiem, których celem będzie poznanie specyfiki roli handlowej, jego kluczowych wyzwań, oczekiwań i celów sprzedażowych. Efektem rozmów będzie w miarę możliwości trafniejsze dopasowanie do indywidualnych potrzeb oraz finalny kształt i zakres merytoryczny programu – np. przykłady dostosowane do branż reprezentowanych przez uczestników. 

  1. Badanie DISC online – style zachowań i komunikacji sprzedażowej

Najpóźniej na 10 dni przed pierwszą sesją, uczestnik bierze udział w online badaniu DISC. W efekcie otrzymuje raport w wersji elektronicznej, jako jeden z filarów do pracy w trakcie szkolenia.

SESJA 1 Z 4
H2H Selling System© – wprowadzenie do modelu
Otwarcie i Model Wagi → Sprzedaż – człowiek – relacja – retoryka Szkolenie dla sprzedawców

Wartość i postawa handlowa czyli filozofia H2H

Dystans do własnej oferty, nastawienie, odwaga w kontakcie, podejście biznesowe do klienta i do siebie jako sprzedawcy.

W tym module pracujemy nad tym jak?

  • pracować nad odwagą handlową
  • wzmacniać poczucie własnej wartości w kontakcie z klientem
  • radzić sobie z odmową, brakiem odpowiedzi, gierkami i kłamstwami klientów
  • budować równość biznesową w relacji kupujący sprzedający
  • obniżyć poziom stresu podczas pierwszych kontaktów z klientem – telefon, pierwsze spotkanie, nacisk wykonania planu sprzedażowego itp.
SESJA 2 Z 4
Typologia Klienta i Mój własny Styl Sprzedaży

Test psychometryczny DISC, matryca stylów zakupowych i sprzedażowych Klientów, retoryka języka sprzedażowego, budowanie relacji biznesowej z każdym z typów.

Style osobowości często decydują o tym czy się „porozumiemy” czy nie.

Nie zawsze dobrze rozpoznany typ klienta, odpowiednio dobrane słowa i sposób zachowania gwarantują sprzedaż, ale zawsze brak porozumienia może być przyczyną utraty nawet bardzo prawdopodobnego zamknięcia transakcji.

Moduł poświęcony porozumieniu pomiędzy sprzedawcą a kupującym.

Pracujemy nad tym jak?

  • rozpoznać typ klienta podczas pierwszych pięciu minut rozmowy
  • dobierać słowa, zdania, jakich schematów retorycznych używać, aby relacja była wsparciem potencjalnej sprzedaży
  • dobrać tempo spotkania do klienta
  • zadawać pytania, co mówić, a czego nie mówić do danego typu

Dodatkowo analizujemy własny styl zakupowo – sprzedażowy poprzez wykonanie testu psychometrycznego DISC. Poznanie własnych predyspozycji, a także rezerw i ograniczeń pozwala odpowiedzieć na pytania, w którym kierunku powinniśmy się rozwijać i jakie obszary będą dla nas najtrudniejsze do zmiany, oraz jak możemy wychodzić z własnej strefy komfortu aby być dobrym w sprzedaży.

  • Uczestnik szkolenia, który zdecyduje się na wykonanie testu otrzymuje raport i bezpłatne konsultacje z rekomendacją kierunków rozwoju.
SESJA 3 Z 4
Narzędzia w sprzedaży: techniki sprzedaży, struktury, schematy konstrukcji zdań, scenariusze.

Nie ma uniwersalnej recepty na sukces. Są jednak narzędzia i metody, które możesz ze sobą łączyć w nieskończoną ilość kombinacji, które tworzą nową jakość Twoich umiejętności sprzedażowych.

  • Znajomość narzędzi i trening w ich stosowaniu buduje nową jakość handlowca.

Sesja potocznie nazywana jest „skrzynką z narzędziami dla skutecznej sprzedaży”. Uczestnicy poznają schemat po schemacie, budują przykłady pod własne branże i różne typy klientów.

Pracujemy między innymi nad rozwiązaniami takimi jak?

  • rozpocząć rozmowę telefoniczną, aby zaangażować rozmówcę
  • przeprowadzić spotkanie handlowe, żeby zbudować własną pozycję i relację biznesową
  • radzić sobie z odmową klienta
  • reagować na obiekcje i trudności w rozmowach handlowych
  • budować motywację do zakupu, kreować potrzebę, sprawdzać poziom problemu
  • finalizować sprzedaż

Wszystkie przykłady są zbierane, zapisywane i przekazywane uczestnikom jako materiał dodatkowy

SESJA 4 Z 4
System H2H Selling System – Waga Sprzedawcy
  1. Wartości i postawy, na których budujemy relacje biznesowe z klientami vs własne ograniczenia (styl DISC)
  2. Taktyka i zadania handlowca a wyobrażenia klienta
    Czyli jak połączyć przygotowanie do rozmowy telefonicznej/spotkania bezpośredniego z wyobrażeniem klienta
  3. Reguły spotkań handlowych online/off-line i ich akceptacja ze strony klienta
    Czyli jak już w pierwszych minutach procesu sprzedaży umówić się z klientem na konkretny przebieg spotkania, tak aby możliwie najlepiej zweryfikować potencjał zakupowy i możliwości współpracy.
  4. Mechanika pytań – czyli moc technik PONK, ODD+, ODD-, PNP
    Czyli poszukiwanie motywatorów, problemów, oczekiwań, bóli, potrzeb, celów, korzyści. Pytania dostosowane do typu klienta i jego preferencji dokonywania zakupu.
  5. Budowanie zaangażowania, motywacji  a gotowość klienta do dokonania dalszych kroków w procesie zakupu
    Kontynuacja pracy nad mechaniką pytań – techniki RWIS, DiS, postawa w dystansie, mapowanie zakresu budowania oferty.
  6. Analiza procesu podejmowania decyzji i jego wpływ na ewentualną finalizację sprzedaży
    Poszukiwanie właściwej drogi do decyzji zakupowych – poznawanie reguł i nawyków zakupowych klienta, tak aby możliwie najlepiej zaplanować następne kroki w relacji z klientem.
  7. Modele prezentacji ofert/ rozwiązań dostosowane do typu klienta
    Silnie ukierunkowane na podnoszenie skuteczności zamknięcia transakcji w kolejnych krokach.
  8. Zamykanie sprzedaży
    Taktyka kolejnych kroków, wizja startu, wizja zakończenia projektu.

Cztery sesje pomimo ogromnej ilości wiedzy i narzędzi  koncertują się na specyfice biznesu uczestników szkolenia:

  • ćwiczymy sposoby prowadzenia spotkań
  • opracowujemy bank obiekcji, aby trenować możliwe reakcje – na podstawie wiedzy i znajomości technik z poprzednich sesji
  • budujemy własne modele rozmów skierowane do różnych odbiorców – praca nad dostosowaniem stylu handlowca do klienta
  • poznajemy motywatory wywierania wpływu i sprawdzania motywacji do współpracy
  • kreujemy konkretną retorykę prowadzenia rozmowy handlowej
DZIEŃ 1
Otwarcie i Model Wagi → Sprzedaż – człowiek – relacja – retoryka Szkolenie dla sprzedawców

I. H2H Selling System© – wprowadzenie do modelu

Wartość i postawa handlowa czyli filozofia H2HDystans do własnej oferty, nastawienie, odwaga w kontakcie, podejście biznesowe do klienta i do siebie jako sprzedawcy. W tym module pracujemy nad tym jak?

  • pracować nad odwagą handlową
  • wzmacniać poczucie własnej wartości w kontakcie z klientem
  • radzić sobie z odmową, brakiem odpowiedzi, gierkami i kłamstwami klientów
  • budować równość biznesową w relacji kupujący sprzedający
  • obniżyć poziom stresu podczas pierwszych kontaktów z klientem – telefon, pierwsze spotkanie, nacisk wykonania planu sprzedażowego itp.

II. Typologia Klienta i Mój własny Styl Sprzedaży

Test psychometryczny DISC,  matryca stylów zakupowych i sprzedażowych klientów, retoryka języka sprzedażowego, budowanie relacji biznesowej z każdym z typów. Style osobowości często decydują o tym czy się „porozumiemy” czy nie. Nie zawsze dobrze rozpoznany typ klienta, odpowiednio dobrane słowa i sposób zachowania gwarantują sprzedaż, ale zawsze brak porozumienia może być przyczyną utraty nawet bardzo prawdopodobnego zamknięcia transakcji. Moduł poświęcony porozumieniu pomiędzy sprzedawcą a kupującym. Pracujemy nad tym jak?

  • rozpoznać typ klienta podczas pierwszych pięciu minut rozmowy
  • dobierać słowa, zdania, jakich schematów retorycznych używać, aby relacja była wsparciem potencjalnej sprzedaży
  • dobrać tempo spotkania do klienta
  • zadawać pytania, co mówić, a czego nie mówić do danego typu

Dodatkowo analizujemy własny styl zakupowo – sprzedażowy poprzez wykonanie testu psychometrycznego DISC.  Poznanie własnych predyspozycji, a także rezerw i ograniczeń pozwala odpowiedzieć na pytania, w którym kierunku powinniśmy się rozwijać i jakie obszary będą dla nas najtrudniejsze do zmiany, oraz jak możemy wychodzić z własnej strefy komfortu aby być dobrym w sprzedaży.

Uczestnik szkolenia, który zdecyduje się na wykonanie testu otrzymuje raport i bezpłatne konsultacje z rekomendacją kierunków rozwoju.

DZIEŃ 2
Skrzynka z narzędziami dla skutecznej sprzedaży

I. Narzędzia w sprzedaży: techniki sprzedaży, struktury, schematy konstrukcji zdań,  scenariusze.

Nie ma uniwersalnej recepty na sukces. Są jednak narzędzia i metody, które możesz ze sobą łączyć w nieskończoną ilość kombinacji, które tworzą nową jakość Twoich umiejętności sprzedażowych.

  • Znajomość narzędzi i trening w ich stosowaniu buduje nową jakość handlowca.

Sesja potocznie nazywana jest „skrzynką z narzędziami dla skutecznej sprzedaży”. Uczestnicy poznają schemat po schemacie, budują przykłady pod własne branże i różne typy klientów.

Pracujemy między innymi nad rozwiązaniami takimi jak?

  • rozpocząć rozmowę telefoniczną, aby zaangażować rozmówcę
  • przeprowadzić spotkanie handlowe, żeby zbudować własną pozycję i relację biznesową
  • radzić sobie z odmową klienta
  • reagować na obiekcje i trudności w rozmowach handlowych
  • budować motywację do zakupu, kreować potrzebę, sprawdzać poziom problemu
  • finalizować sprzedaż

Wszystkie przykłady są zbierane, zapisywane i przekazywane uczestnikom jako materiał dodatkowy.

II. System H2H Selling System – Waga Sprzedawcy

  1. Wartości i postawy, na których budujemy relacje biznesowe z klientami vs własne ograniczenia (styl DISC)
  2. Taktyka i zadania handlowca a wyobrażenia klienta – czyli jak połączyć przygotowanie do rozmowy telefonicznej/spotkania bezpośredniego z wyobrażeniem klienta
  3. Reguły spotkań handlowych online/off-line i ich akceptacja ze strony klienta – czyli jak już w pierwszych minutach procesu sprzedaży umówić się z klientem na konkretny przebieg spotkania, tak aby możliwie najlepiej zweryfikować potencjał zakupowy i możliwości współpracy.
  4. Mechanika pytań – moc technik PONK, ODD+ODD-PNP, czyli poszukiwanie motywatorów, problemów, oczekiwań, bóli, potrzeb, celów, korzyści. Pytania dostosowane do typu klienta i jego preferencji dokonywania zakupu.
  5.  Budowanie zaangażowania, motywacji  a gotowość klienta do dokonania dalszych kroków w procesie zakupu
    Kontynuacja pracy nad mechaniką pytań – techniki RWIS, DiS, postawa w dystansie, mapowanie zakresu budowania oferty.

III. Analiza procesu podejmowania decyzji i jego wpływ na ewentualną finalizację sprzedaży

Poszukiwanie właściwej drogi do decyzji zakupowych – poznawanie reguł i nawyków zakupowych klienta, tak aby możliwie najlepiej zaplanować następne kroki w relacji z klientem.

IV. Modele prezentacji ofert/rozwiązań dostosowane do typu klienta – silnie ukierunkowane na podnoszenie skuteczności zamknięcia transakcji w kolejnych krokach.

V. Zamykanie sprzedaży – taktyka kolejnych kroków, wizja startu, wizja zakończenia projektu.

Obydwa dni szkolenia pomimo ogromnej ilości wiedzy i narzędzi  koncertują się na specyfice biznesu uczestników szkolenia:

  • ćwiczymy sposoby prowadzenia spotkań
  • opracowujemy bank obiekcji, aby trenować możliwe reakcje – na podstawie wiedzy i znajomości technik z poprzednich sesji
  • budujemy własne modele rozmów skierowane do różnych odbiorców – praca nad dostosowaniem stylu handlowca do klienta
  • poznajemy motywatory wywierania wpływu i sprawdzania motywacji do współpracy
  • kreujemy konkretną retorykę prowadzenia rozmowy handlowej
SESJA 1 z 16
Otwarcie projektu → Sprzedaż – człowiek – relacja – retoryka
  1. Typologia klientów i ich system dokonywania zakupów 
    Najważniejsze zasady w zarządzaniu rynkiem pozyskanego i nowego klienta, narzędzia do budowania własnego procesu sprzedaży dostosowanego do branży.
  2. Wyzwania i trudności „ludzi sprzedaży” w zmieniającej się rzeczywistości
  • Handlowiec psychologiem – wizjonerem – rzemieślnikiem – mistrzem retoryki
  • Rola pieniądza w relacjach biznesowych
  • Czas i jakość jako ważne wykładniki realizacji celów sprzedażowych
  • Hunting i farming czyli zarządzanie portfelem klienta
  • Oczekiwania wobec dzisiejszego rynku sprzedawców – trendy wg najnowszych badań.
SESJA 2 z 16
Wprowadzenie do modelu H2H Selling System© → równowaga w relacjach handlowych

Wartość i postawa handlowa czyli filozofia H2H

Dystans do własnej oferty, nastawienie, odwaga w kontakcie, podejście biznesowe do klienta i do siebie jako sprzedawcy.

W tym module pracujemy nad tym jak:

  • pracować nad odwagą handlową
  • wzmacniać poczucie własnej wartości w kontakcie z klientem
  • radzić sobie z odmową, brakiem odpowiedzi, gierkami i kłamstwami klientów
  • budować równość biznesową w relacji kupujący sprzedający
  • obniżyć poziom stresu podczas pierwszych kontaktów z klientem – telefon, pierwsze spotkanie, nacisk wykonania planu sprzedażowego itp.
SESJA 3 z 16
Typologia Klienta i Mój własny Styl Sprzedaży – DISC

Test psychometryczny DISC – matryca stylów zakupowych i sprzedażowych Klientów

  • Retoryka języka sprzedażowego, budowanie relacji biznesowej z każdym z typów.
  • Style osobowości często decydują o tym czy się „porozumiemy” czy nie.

Nie zawsze dobrze rozpoznany typ klienta, odpowiednio dobrane słowa i sposób zachowania gwarantują sprzedaż, ale zawsze brak porozumienia może być przyczyną utraty nawet bardzo prawdopodobnego zamknięcia transakcji.

Moduł poświęcony porozumieniu pomiędzy sprzedawcą a kupującym.

Pracujemy nad tym jak:

  • rozpoznać typ klienta podczas pierwszych pięciu minut rozmowy
  • dobierać słowa, zdania, jakich schematów retorycznych używać, aby relacja była wsparciem potencjalnej sprzedaży
  • dobrać tempo spotkania do klienta
  • zadawać pytania, co mówić, a czego nie mówić do danego typu
SESJA 4 z 16
Analiza własnego stylu zakupowo – sprzedażowego
  • udział w badaniu psychometrycznym DISC
  • poznanie własnych predyspozycji, rezerw i ograniczeń pozwala odpowiedzieć na pytania, w którym kierunku powinniśmy się rozwijać i jakie obszary będą dla nas najtrudniejsze do zmiany, oraz jak możemy wychodzić z własnej strefy komfortu, aby być skutecznym sprzedawcą

Uczestnik szkolenia, który zdecyduje się na wykonanie testu otrzymuje raport i bezpłatne konsultacje z rekomendacją kierunków rozwoju.

SESJA 5 z 16
Narzędzia w sprzedaży

Sesje piąta i szósta potocznie nazywane jest „skrzynką z narzędziami dla skutecznej sprzedaży”. Uczestnicy poznają schemat po schemacie, budują przykłady pod własne branże i różne typy klientów.

  • techniki sprzedaży
  • struktury
  • schematy konstrukcji zdań
  • scenariusze i reakcje – narracja

Nie ma uniwersalnej recepty na sukces. Są jednak narzędzia i metody, które możesz ze sobą łączyć w nieskończoną ilość kombinacji, które tworzą nową jakość Twoich umiejętności sprzedażowych.

Znajomość narzędzi i trening w ich stosowaniu buduje nową jakość handlowca.

SESJA 6 z 16
Narzędzia w sprzedaży na różnych etapach sprzedaży

Pracujemy między innymi nad rozwiązaniami takimi jak:

  • rozpocząć rozmowę telefoniczną, aby zaangażować rozmówcę
  • przeprowadzić spotkanie handlowe, żeby zbudować własną pozycję i relację
  • biznesową
  • radzić sobie z odmową klienta
  • reagować na obiekcje i trudności w rozmowach handlowych
  • budować motywację do zakupu, kreować potrzebę, sprawdzać poziom problemu
  • finalizować sprzedaż

Wszystkie przykłady są zbierane, zapisywane i przekazywane uczestnikom jako materiał dodatkowy zaraz po zakończeniu obydwu sesji.

Obydwie sesje wypełnione są pracą opartą na tworzeniu technik i metod pod różne sytuacje handlowe – budujemy zakres merytoryczny pod rozmowę handlową.

SESJA 7 z 16
Schematy retoryczne i narracja sprzedażowa na różnych etapach kontaktu z klientem
  1. Wartości i postawy, na których budujemy relacje biznesowe z klientami vs własne ograniczenia (styl DISC)
  2. Narzędzia komunikacji sprzedażowej – paleta technik wywierania wpływu – narzędzia i techniki retoryczne, do zastosowania w różnych sytuacjach i momentach procesu sprzedaży
  • techniki i metody do rozpoczynania rozmów telefonicznych i spotkań handlowych – klient nowy i klient, u którego np. chcemy poszerzyć wolumen usług i produktów
  • techniki budowania relacji: dystans, prawo do odmowy, klaryfikacja, kontrolowana prowokacja, dowartościowanie, kontrolowane odwartościowanie, parafraza, sprawdzanie gotowości do współpracy, motywatory zakupów, wybór, doradztwo, dialog
  • mechanika pytań – zbieranie informacji i kierowanie rozmową w taki sposób, aby sprawdzić gotowość do współpracy
  • techniki zamykania sprzedaży
  • techniki ustalania kolejnych kroków
SESJA 8 z 16
Trening taktyczny oparty na narzędziach sprzedażowych – czyli trudne sytuacje w procesie sprzedaży

Materiał całkowicie poświęcony trudnym sytuacjom takim jak:

  • obiekcje podczas budowania kontaktu a typ klienta
  • obiekcje podczas badania potrzeb/szukania problemu a typ klienta
  • utrzymanie kontaktu po prezentacji oferty/rozwiązania
  • techniki unikania gierek, zmyleń i kłamstw klientów po otrzymaniu wyceny/oferty/rozwiązania
  • analiza uników klientów podczas etapu próby zamknięcia sprzedaży
SESJA 9 z 16
Połączenie języka – retoryki z narzędziami – osadzenie H2H Selling System©

Korzystamy z wiedzy z  poprzednich sesji  → następuje tu połączenie: języka/retoryki z narzędziami, które osadzamy w modelu sprzedaży H2H.

Taktyka i zadania handlowca a wyobrażenia klienta

  • jak połączyć przygotowanie do rozmowy telefonicznej/spotkania bezpośredniego z wyobrażeniem klienta
SESJA 10 z 16
Projektowanie Reguł spotkań handlowych online/off-line

Dzień 1:

  1. Reguły spotkań handlowych online/off-line i ich akceptacja ze strony klienta
    • jak już w pierwszych minutach procesu sprzedaży umówić się z klientem na konkretny przebieg spotkania, tak aby możliwie najlepiej zweryfikować potencjał zakupowy i możliwości współpracy
    • jak zarządzać etapami w procesie sprzedaży
  2. Mechanika pytań – czyli moc technik PONK, ODD+, ODD-, PNP
    • poszukiwanie motywatorów, problemów, oczekiwań, bóli, potrzeb, celów, korzyści
    • pytania dostosowane do typu klienta i jego preferencji dokonywania zakupu

Dzień 2:

Trening narzędzi na różnych etapach sprzedaży. H2H Selling System©  – ciąg dalszy.

Korzystamy z wiedzy z poprzednich sesji  → następuje tu połączenie: języka/retoryki z narzędziami, które osadzamy w modelu sprzedaży H2H.

SESJA 11 z 16
Trening narzędzi na różnych etapach sprzedaży
  1. Budowanie zaangażowania, motywacji a gotowość klienta do dokonania dalszych kroków w procesie zakupu
    • kontynuacja pracy nad mechaniką pytań – techniki RWIS, DiS, postawa w dystansie, mapowanie zakresu budowania oferty
  2. Analiza procesu podejmowania decyzji i jego wpływ na ewentualną finalizację sprzedaży
    • poszukiwanie właściwej drogi do decyzji zakupowych – poznawanie reguł dokonywania zakupów przez klienta, tak aby możliwie najlepiej
SESJA 12 z 16
Budowanie prezentacji i oferty w relacji do procesu sprzedaży
  1. Modele prezentacji ofert i rozwiązań dostosowane do typu klienta – silnie ukierunkowane na podnoszenie skuteczności zamknięcia transakcji w kolejnych krokach
  2. Zamykanie sprzedaży – taktyka kolejnych kroków, wizja startu, wizja zakończenia projektu
SESJA 13 z 16
H2H Selling System© – trening oparty na rzetelnych przykładach z branż uczestników Szkoły

Cztery ostatnie sesje to 16 godzin treningu opartego o przykłady, „scenki”, symultanę i symultanę odwróconą oraz elementy grywalizacji sprzedażowej.

Trening – zakres merytoryczny:

  • zbudowanie własnego standardu spotkań handlowych → gotowej struktury do natychmiastowego wykorzystania

Dopasowujemy spotkania do procesu i typu sprzedaży. Np. czasami zamknięcie sprzedaży odbywa się już na pierwszym spotkaniu, czasami potrzebujemy roku opieki nad klientem (podgrzewanie leada), udzielania konsultacji, opracowywania koncepcji rozwiązania, pisania ofert, aby na koniec nastąpiło zamówienie.

  • trening mechanizmów rozpoznawania typu klienta na spotkaniu i praca nad dostosowywaniem sposobów podejścia handlowego i dopasowanej komunikacji
  • eliminacja najczęściej popełnianych błędów sprzedażowych podczas spotkań handlowych
  • prawidłowe wykorzystanie technik w budowaniu relacji i komunikacji z klientem
  • każdy etap spotkania w najdrobniejszych szczegółach

Odpowiadamy na pytania – jak?

  • przygotować się do spotkania handlowego
  • umawiać spotkania handlowe, aby były konkretne, miały biznesowy sens oraz nie kończyły się zwykle „ulubionym” sformułowaniem „zastanowię się…
  • rozpoczynać rozmowę biznesowo, aby klient poczuł partnera w sprzedawcy
  • rozmawiać, aby sprawdzić realność szans na współpracę
  • tj. jakich słów używać: na początku, w trakcie i na końcu rozmowy

Wszystkie sesje treningowe koncertują się na specyfice biznesu uczestników szkolenia

  • trenujemy sposoby prowadzenia spotkań
  • opracowujemy bank obiekcji, aby trenować możliwe reakcje – na podstawie wiedzy i znajomości technik z poprzednich sesji
  • budujemy własne modele rozmów skierowane do różnych odbiorców – praca nad dostosowaniem stylu handlowca do klienta
  • poznajemy motywatory do wywierania wpływu i sprawdzania motywacji do współpracy
  • kreujemy konkretną retorykę prowadzenia rozmowy handlowej
  • wyznaczamy cele na czas po zajęciach, aby natychmiast przekonać się jak działają wypracowane metody
SESJA 14 z 16
H2H Selling System© – trening oparty na rzetelnych przykładach z branż uczestników Szkoły.

Trening – zakres opisany w sesji 13

SESJA 15 z 16
H2H Selling System© – trening oparty na rzetelnych przykładach z branż uczestników Szkoły.

Trening – zakres opisany w sesji 13

SESJA 16 z 16
Trening – certyfikacja – zakończenie Szkoły Sprzedaży H2H Selling System – Sprzedawca 360°
  1. Trening – zakres opisany w sesji 13
  2. Zamknięcie projektu 
    • konsultacje, pytania i odpowiedzi w dowolnych obszarach procesu sprzedaży
  3. Certyfikacja 
    • wręczenie elektronicznych certyfikatów ukończenia szkoły profesjonalnych sprzedawców
    • każdy uczestnik dodatkowo otrzyma certyfikat w wersji papierowej, który prześlemy na wskazany adres
SESJA 1 z 4
Otwarcie projektu → Sprzedaż – człowiek – relacja – retoryka
Pierwsza sesja to: typologia klientów i ich system dokonywania zakupów, najważniejsze zasady w zarządzaniu rynkiem pozyskanego i nowego klienta, narzędzia do budowania własnego procesu sprzedaży dostosowanego do branży.

Dzień 1:

I. Wyzwania i trudności „ludzi sprzedaży” w zmieniającej się rzeczywistości

  • Handlowiec psychologiem – wizjonerem – rzemieślnikiem – mistrzem retoryki
  • Rola pieniądza w relacjach biznesowych
  • Czas i jakość jako ważne wykładniki realizacji celów sprzedażowych
  • Hunting i farming czyli zarządzanie portfelem klienta
  • Oczekiwania wobec dzisiejszego rynku sprzedawców – trendy wg najnowszych bada

II. H2H Selling System© – wprowadzenie do modelu

Wartość i postawa handlowa czyli filozofia H2H

Dystans do własnej oferty, nastawienie, odwaga w kontakcie, podejście biznesowe do klienta i do siebie jako sprzedawcy.

W tym module pracujemy nad tym jak?

  • pracować nad odwagą handlową
  • wzmacniać poczucie własnej wartości w kontakcie z klientem
  • radzić sobie z odmową, brakiem odpowiedzi, gierkami i kłamstwami klientów
  • budować równość biznesową w relacji kupujący sprzedający
  • obniżyć poziom stresu podczas pierwszych kontaktów z klientem – telefon, pierwsze spotkanie, nacisk wykonania planu sprzedażowego itp.

Dzień 2

III. Typologia Klienta i Mój własny Styl Sprzedaży

Test psychometryczny DISC,  matryca stylów zakupowych i sprzedażowych Klientów, retoryka języka sprzedażowego, budowanie relacji biznesowej z każdym z typów.

Style osobowości często decydują o tym czy się „porozumiemy” czy nie. Nie zawsze dobrze rozpoznany typ klienta, odpowiednio dobrane słowa i sposób zachowania gwarantują sprzedaż, ale zawsze brak porozumienia może być przyczyną utraty nawet bardzo prawdopodobnego zamknięcia transakcji.

Moduł poświęcony porozumieniu pomiędzy sprzedawcą a kupującym.

Pracujemy nad tym jak?

  • rozpoznać typ klienta podczas pierwszych pięciu minut rozmowy
  • dobierać słowa, zdania, jakich schematów retorycznych używać, aby relacja była wsparciem potencjalnej sprzedaży
  • dobrać tempo spotkania do klienta
  • zadawać pytania, co mówić, a czego nie mówić do danego typu

Dodatkowo analizujemy własny styl zakupowo – sprzedażowy poprzez wykonanie testu psychometrycznego DISC. Poznanie własnych predyspozycji, a także  rezerw i ograniczeń pozwala odpowiedzieć na pytania, w którym kierunku powinniśmy się rozwijać i jakie obszary będą dla nas najtrudniejsze do zmiany, oraz jak możemy wychodzić z własnej strefy komfortu aby być dobrym w sprzedaży.

Uczestnik szkolenia, który zdecyduje się na wykonanie testu otrzymuje raport i bezpłatne konsultacje z rekomendacją kierunków rozwoju.

SESJA 2 z 4
Narzędzia w sprzedaży: techniki sprzedaży, struktury, schematy konstrukcji zdań, scenariusze

Dzień 1:

Nie ma uniwersalnej recepty na sukces. Są jednak narzędzia i metody, które możesz ze sobą łączyć w nieskończoną ilość kombinacji, które tworzą nową jakość Twoich umiejętności sprzedażowych.

  • Znajomość narzędzi i trening w ich stosowaniu buduje nową jakość handlowca.

Druga sesja potocznie nazywana jest „skrzynką z narzędziami dla skutecznej sprzedaży”. Uczestnicy poznają schemat po schemacie, budują przykłady pod własne branże i różne typy klientów.

Pracujemy między innymi nad rozwiązaniami takimi jak?

  • rozpocząć rozmowę telefoniczną, aby zaangażować rozmówcę
  • przeprowadzić spotkanie handlowe, żeby zbudować własną pozycję i relację biznesową
  • radzić sobie z odmową klienta
  • reagować na obiekcje i trudności w rozmowach handlowych
  • budować motywację do zakupu, kreować potrzebę, sprawdzać poziom problemu
  • finalizować sprzedaż

Wszystkie przykłady są zbierane, zapisywane i przekazywane uczestnikom jako materiał dodatkowy.

Dzień 2:

I. Wartości i postawy, na których budujemy relacje biznesowe z klientami vs własne ograniczenia (styl DISC)

II. Narzędzia komunikacji sprzedażowej – paleta technik wywierania wpływu – narzędzia i techniki retoryczne, do zastosowania w różnych sytuacjach i momentach procesu sprzedaży

  • techniki i metody do rozpoczynania rozmów telefonicznych i spotkań handlowych – klient nowy i klient, u którego np. chcemy poszerzyć wolumen usług i produktów
  • techniki budowania relacji: dystans, prawo do odmowy, klaryfikacja, kontrolowana prowokacja, dowartościowanie, kontrolowane odwartościowanie, parafraza, sprawdzanie gotowości do współpracy, motywatory zakupów, wybór, doradztwo, dialog
  • mechanika pytań – zbieranie informacji i kierowanie rozmową w taki sposób, aby sprawdzić gotowość do współpracy
  • techniki zamykania sprzedaży
  • techniki ustalania kolejnych kroków

Dzień 3:

I. Trening taktyczny oparty na narzędziach sprzedażowych – czyli trudne sytuacje w procesie sprzedaży.

Sesja całkowicie poświęcona trudnym sytuacjom na różnych etapach procesu sprzedaży.

  • obiekcje podczas budowania kontaktu a typ klienta
  • obiekcje podczas badania potrzeb/szukania problemu a typ klienta
  • utrzymanie kontaktu po prezentacji oferty/rozwiązania
  • techniki unikania gierek, zmyleń i kłamstw klientów po otrzymaniu wyceny/oferty/rozwiązania
  • analiza uników klientów podczas etapu próby zamknięcia sprzedaży
SESJA 3 z 4
H2H Selling System© Korzystamy z wiedzy z dwóch poprzednich sesji i → następuje tu połączenie: języka/retoryki z narzędziami, które osadzamy w modelu sprzedaży H2H

Dzień 1:

  1. Taktyka i zadania handlowca a wyobrażenia klienta – czyli jak połączyć przygotowanie do rozmowy telefonicznej/spotkania bezpośredniego z wyobrażeniem klienta
  2. Reguły spotkań handlowych online/off-line i ich akceptacja ze strony klienta – czyli jak już w pierwszych minutach procesu sprzedaży umówić się z klientem na konkretny przebieg spotkania, tak aby możliwie najlepiej zweryfikować potencjał zakupowy i możliwości współpracy.
  3. Mechanika pytań – czyli moc technik PONK, ODD+, ODD-, PNP – czyli poszukiwanie motywatorów, problemów, oczekiwań, bóli, potrzeb, celów, korzyści.  Pytania dostosowane do typu klienta i jego preferencji dokonywania zakupu. 

Dzień 2:

I. Budowanie zaangażowania, motywacji  a gotowość klienta do dokonania dalszych kroków w procesie zakupu 

Kontynuacja pracy nad mechaniką pytań – techniki RWIS, DiS, postawa w dystansie, mapowanie zakresu budowania oferty.

II. Analiza procesu podejmowania decyzji i jego wpływ na ewentualną finalizację sprzedaży

Poszukiwanie właściwej drogi do decyzji zakupowych – poznawanie reguł i nawyków zakupowych klienta, tak aby możliwie najlepiej zaplanować następne kroki w relacji z klientem.

  • Modele prezentacji ofert/rozwiązań dostosowane do typu klienta – silnie ukierunkowane na podnoszenie skuteczności zamknięcia transakcji w kolejnych krokach.
  • Zamykanie sprzedaży – taktyka kolejnych kroków, wizja startu, wizja zakończenia projektu.
SESJA 4 z 4
H2H Selling System© – trening oparty na rzetelnych przykładach z branż uczestników Szkoły
Czwarta sesja to 2 dni treningu opartego o przykłady, „scenki”, symultanę i symultanę odwróconą oraz elementy grywalizacji sprzedażowej

Dzień 1:

Trening – zakres merytoryczny:

  • zbudowanie własnego konceptogramu spotkań handlowych → gotowej struktury do natychmiastowego wykorzystania.

Dopasowujemy spotkania do procesu i typu sprzedaży np. czasami zamknięcie sprzedaży odbywa się już na pierwszym spotkaniu, czasami potrzebujemy roku opieki nad klientem (podgrzewanie leada), udzielania konsultacji, opracowywania koncepcji rozwiązania, pisania ofert, aby na koniec nastąpiło zamówienie.

  • trening mechanizmów rozpoznawania typu klienta na spotkaniu i praca nad dostosowywaniem sposobów podejścia handlowego i dopasowanej komunikacji
  • eliminacja najczęściej popełnianych błędów sprzedażowych podczas spotkań handlowych
  • prawidłowe wykorzystanie technik w budowaniu relacji i komunikacji z klientem
  • każdy etap spotkania w najdrobniejszych szczegółach

Odpowiadamy na pytania – jak?

  • przygotować się do spotkania handlowego
  • umawiać spotkania handlowe, aby były konkretne, miały biznesowy sens oraz nie kończyły się zwykle „ulubionym” sformułowaniem „zastanowię się…
  • rozpoczynać rozmowę biznesowo, aby klient poczuł partnera w sprzedawcy
  • rozmawiać, aby sprawdzić realność szans na współpracę
  • tj. jakich słów używać: na początku, w trakcie i na końcu rozmowy

Obydwa dni  koncertują się na specyfice biznesu uczestników szkolenia:

  • trenujemy sposoby prowadzenia spotkań
  • opracowujemy bank obiekcji, aby trenować  możliwe reakcje – na podstawie wiedzy i znajomości technik z poprzednich sesji
  • budujemy własne modele rozmów skierowane do różnych odbiorców – praca nad dostosowaniem stylu handlowca do klienta
  • poznajemy motywatory do wywierania wpływu i sprawdzania motywacji do współpracy
  • kreujemy konkretną retorykę prowadzenia rozmowy handlowej
  • wyznaczamy cele na czas po zajęciach, aby natychmiast przekonać się jak działają wypracowane metody.
Dla Kogo Szkoła H2H Selling System© – Sprzedawca 360°

→ dla handlowców, sprzedawców, sprzedających właścicieli firm, co ważne – z dystansem do własnych umiejętności!

→ Na szkoleniu H2H nie ma książkowych przypadków – dlatego chętnie powitamy tych, z którymi przepracujemy najskuteczniejsze techniki na najtrudniejszych sytuacjach.

Jeśli :

  • masz dość klientów, którzy korzystają z twojej wiedzy i doradztwa, a nie dokonują zakupu
  • chcesz podnieść skuteczność w zamykaniu kontraktów
  • potrzebujesz większej liczby nowych klientów, aby zrealizować plany sprzedażowe
  • masz problem z utrzymaniem lub pozyskaniem klienta
  • szukasz nowej inspiracji, wiedzy i treningu
  • zastanawiasz się dlaczego klienci, którym poświęciłeś swój czas, dobrą ofertę, najlepszą wiedzę – unikają kontaktu

→ to być może oznaczać, że szkolenie H2H Selling System© – Sprzedawca 360° będzie właściwe do Twojego dalszego rozwoju.

Dla Kogo Szkoła H2H Selling System© – Sprzedawca 360°

→ dla handlowców, sprzedawców, sprzedających właścicieli firm, co ważne – z dystansem do własnych umiejętności!

→ Na szkoleniu H2H nie ma książkowych przypadków – dlatego chętnie powitamy tych, z którymi przepracujemy najskuteczniejsze techniki na najtrudniejszych sytuacjach.

Jeśli :

  • masz dość klientów, którzy korzystają z twojej wiedzy i doradztwa, a nie dokonują zakupu
  • chcesz podnieść skuteczność w zamykaniu kontraktów
  • potrzebujesz większej liczby nowych klientów, aby zrealizować plany sprzedażowe
  • masz problem z utrzymaniem lub pozyskaniem klienta
  • szukasz nowej inspiracji, wiedzy i treningu
  • zastanawiasz się dlaczego klienci, którym poświęciłeś swój czas, dobrą ofertę, najlepszą wiedzę – unikają kontaktu

→ to być może oznaczać, że szkolenie H2H Selling System© będzie właściwe do Twojego dalszego rozwoju.

Dla Kogo Szkoła H2H Selling System© – Sprzedawca 360°

Dla wytrwałych i pokornych handlowców, sprzedawców, sprzedających właścicieli firm, co ważne – z dystansem do własnych umiejętności!

Wiedza o sprzedaży rozwija się jak technologia. Jeśli sprzedawca mówi, że wie już wszystko, to śmiało możemy powiedzieć, że się myli!

Zapraszamy tych, którzy chcą ćwiczyć, uczyć się nowego języka sprzedaży, dołączyć do swojego doświadczenia nowe metody, zainspirować się innym podejściem do klienta z wykorzystaniem metody H2H.

Pracujemy na szczegółach, bierzemy pod lupę każdy etap sprzedaży, uczymy zauważać szczegóły, które często mają wpływ na finalny efekt – czyli złożenie zamówienia.

W szkole H2H nie ma książkowych przypadków – dlatego chętnie powitamy tych, z którymi przepracujemy najskuteczniejsze techniki na najtrudniejszych sytuacjach.

Jeśli :

  • masz dość klientów, którzy korzystają z twojej wiedzy i doradztwa, a nie dokonują zakupu
  • chcesz podnieść skuteczność w zamykaniu kontraktów
  • potrzebujesz większej liczby nowych klientów, aby zrealizować plany sprzedażowe
  • masz problem z utrzymaniem lub pozyskaniem klienta
  • szukasz nowej inspiracji, wiedzy i treningu
  • zastanawiasz się dlaczego klienci, którym poświęciłeś swój czas, dobrą ofertę, najlepszą wiedzę – unikają kontaktu

→ to być może oznaczać, że szkoła H2H Selling System© będzie właściwa dla rozwoju Twoich kompetencji sprzedażowych!

Dla Kogo Szkoła H2H Selling System© – Sprzedawca 360°

→ Dla wytrwałych i pokornych handlowców, sprzedawców, sprzedających właścicieli firm, co ważne – z dystansem do własnych umiejętności!

Wiedza o sprzedaży rozwija się jak technologia. Jeśli sprzedawca mówi, że wie już wszystko, to śmiało możemy powiedzieć, że się myli!

→ Zapraszamy tych, którzy chcą ćwiczyć, uczyć się nowego języka sprzedaży, dołączyć do swojego doświadczenia nowe metody, zainspirować się innym podejściem do klienta z wykorzystaniem metody H2H.

Pracujemy na szczegółach, bierzemy pod lupę każdy etap sprzedaży, uczymy zauważać szczegóły, które często mają wpływ na finalny efekt – czyli złożenie zamówienia.

→ W szkole H2H nie ma książkowych przypadków – dlatego chętnie powitamy tych, z którymi przepracujemy najskuteczniejsze techniki na najtrudniejszych sytuacjach.

Jeśli :

  • masz dość klientów, którzy korzystają z twojej wiedzy i doradztwa, a nie dokonują zakupu
  • chcesz podnieść skuteczność w zamykaniu kontraktów
  • potrzebujesz większej liczby nowych klientów, aby zrealizować plany sprzedażowe
  • masz problem z utrzymaniem lub pozyskaniem klienta
  • szukasz nowej inspiracji, wiedzy i treningu
  • zastanawiasz się dlaczego klienci, którym poświęciłeś swój czas, dobrą ofertę, najlepszą wiedzę – unikają kontaktu

→ to być może oznaczać, że szkoła H2H Selling System© będzie właściwa dla Twojego dalszego rozwoju.

Cel dwóch dni szkoleń – H2H Selling System© – Sprzedawca 360°

→ podnieść własne umiejętności sprzedaży na taki poziom, aby przełożyło się to na:

  • zamknięte kontrakty biznesowe
  • oszczędność czasu podczas weryfikacji potencjału klienta
  • biegłość w stosowaniu technik i narzędzi
Cel dwóch dni szkoleń – H2H Selling System© – Sprzedawca 360°

→ podnieść własne umiejętności sprzedaży na taki poziom, aby przełożyło się to na:

  • zamknięte kontrakty biznesowe
  • oszczędność czasu podczas weryfikacji potencjału klienta
  • biegłość w stosowaniu technik i narzędzi
Cel szkoły H2H Selling System© – Sprzedawca 360°

Napiszemy wprost – trening → narzędzia →  trening → sytuacje sprzedażowe → trening… i tak przez cały warsztat.

Cel nr 1 → podnieść własne umiejętności sprzedaży na taki poziom, aby przełożyło się to na:

  • zamknięte kontrakty biznesowe
  • oszczędność czasu podczas weryfikacji potencjału klienta
  • biegłość w stosowaniu technik i narzędzi

Stawiamy wyzwanie wszystkim problemom handlowym, z którymi mierzysz się na co dzień. Pracujemy na doświadczeniu własnym i uczestników szkoły.

Cel szkoły H2H Selling System© – Sprzedawca 360°

Napiszemy wprost – trening → narzędzia →  trening → sytuacje sprzedażowe → trening… i tak przez cały warsztat.

Stawiamy wyzwanie wszystkim problemom handlowym, z którymi mierzysz się na co dzień.

Pracujemy na doświadczeniu własnym i uczestników szkoły.

Cel jest jeden → podnieść własne umiejętności sprzedaży na taki poziom, aby przełożyło się to na:

  • zamknięte kontrakty biznesowe
  • oszczędność czasu podczas weryfikacji potencjału klienta
  • biegłość w stosowaniu technik i narzędzi
Założenia i korzyści szkoły H2H Selling System© – Sprzedawca 360°

Skuteczność sprzedaży – tego oczekuje od siebie dzisiejszy sprzedawca. Uczymy się jej na każdym etapie kontaktu z klientem.

W trakcie czterech sesji online zapoznajemy się z systemem sprzedaży – Wagi i narzędziami retorycznymi wykorzystywanymi na każdym etapie kontaktu sprzedawcy z klientem.

Jako handlowiec wiesz, że sprzedaż to nie tylko zaspokajanie potrzeb, rozwiązywanie problemów i dostarczanie produktów i usług – ale również balans w relacjach i wynik finansowy.

Do tego są Ci potrzebne:

  • znajomość własnej typologii osobowości
  • umiejętność rozpoznawania typu i preferencji zakupowych klienta
  • dojrzałość w stosowaniu narzędzi i technik handlowych
  • biegłość w ocenie szans sprzedażowych na maksymalnie wczesnym etapie pracy z klientem
  • podnoszenie skuteczności w zamykaniu sprzedaży

H2H Selling System©  filary know – how

Jakie kompetencje opisują dobrego handlowca? Czy to zawsze ten, który zamyka najwięcej kontraktów? Czy może taki, który buduje najlepsze relacje z klientem lub jest świetnie przygotowany merytorycznie, zna swój produkt lub usługę…?

A może dobry sprzedawca to po prostu świetny psycholog, który potrafi rozmawiać z drugim człowiekiem lub świetnie operuje technikami handlowymi?

H2H Selling System© to pewna filozofia, która pokazuje nam, że sprzedaż ma trzy wymiary:

  1. Człowiek plus człowiek – typologia zachowań
  2. Narzędzia, struktury i techniki sprzedaży
  3. Retoryka i Narracja – odpowiednio dobrane słowa
  • Zbudujesz praktyczny warsztat z trenerami, będącymi aktywnymi praktykami, sprzedawcami, dla których sprzedaż przez telefon jest elementem codziennej pracy,
  • Poznasz najnowsze trendy i sposoby działania w sprzedaży,
  • Poczujesz skutki agresywnej sprzedaży, poznasz narzędzia wywierania wpływu i budowania motywacji do zakupu.

Jeśli chcesz zgłębić przynajmniej jedną z powyższych umiejętności, zapisz się do naszej Szkoły Sprzedaży i na szkolenie sprzedażowe H2H Selling System© – Sprzedawca 360°

SALEWISE H2H SELLING SYSTEM –
ZOBACZ SAM JAK POMAGAMY ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ

Więcej informacji o naszych innych usługach możesz znaleźć na naszym kanale na serwisie Youtube.

Jeśli interesuje Cię znalezienie odpowiedzi na pytanie jak poprawić wyniki sprzedaży konkretnie w Twojej firmie, polecamy zamknięte szkolenia dla handlowców a najlepiej kontakt z konsultantami Saleswise.

METODY PRACY PODCZAS ZAJĘĆ:
icon

wykład z części merytorycznych metody H2H

icon icon
icon

wypracowywanie przykładów gotowych do zastosowania w praktyce

icon icon
icon

mikro – treningi pozwalające na przećwiczenie nowych rozwiązań

icon icon
icon

filmy szkoleniowe

icon icon
icon

symultana/ symultana odwrócona (metoda gorącego krzesła)

icon icon
icon

analiza dobrych praktyk i wymiana doświadczeń biznesowych

icon icon
TO MY BĘDZIEMY PRZEPROWADZAĆ
SZKOLENIE DLA CIEBIE
avatar
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
Damian Feilhauer
Partner zarządzający
O Damianie

Zorientowany na cele i zamianę wiedzy w działanie konsultant, trener, menedżer, headhunter, sprzedawca. Spędził 13 lat w branży usług profesjonalnych dla biznesu – (Wolters Kluwer SA) w roli sprzedawcy, dyrektora sprzedaży na poziomie regionalnym i globalnym, budował również standardy sprzedaży i zarządzania.

Od 2012r. doradza i szkoli w tym obszarze, a dodatkowo pomaga w rekrutacji odpowiednich ludzi na stanowiska sprzedażowe i menadżerskie. W wielu organizacjach wdrażał różne koncepcje sprzedaży i zarządzania wraz z narzędziami do mierzenia efektywności procesu. Entuzjasta działania wg zaplanowanego procesu, systemu wzbogaconego o psychologię, odpowiednią retorykę w biznesie i narzędzia komunikacji.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System. Prelegent i mówca – otwarty na dzielenie się doświadczeniem, występuje na konferencjach, eventach związanych z rozwojem sprzedaży, zarządzania i rekrutacji.

avatar
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
Katarzyna Marciniak-Chwastek
dyrektor merytoryczny - partner zarządzający
O Katarzynie

Skoncentrowana na podnoszeniu skuteczności w sprzedaży i wdrażaniu nowych produktów na rynku. Na co dzień nastawiona na cel i działanie w rolach trenera, konsultanta, coacha i headhuntera. W trakcie warsztatów polegających na wspólnej pracy trenera i uczestników, w pełni opiera się na przykładach z danej branży i specyfiki firmy, koncentruje się na umiejętnościach, które można natychmiast wykorzystać w pracy handlowej i menadżerskiej.

12 lat związana ze sprzedażą na wszystkich szczeblach kariery zawodowej, tj. od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. 5 lat na stanowisku koordynator – trener oraz coach pracy handlowców, doradców techniczno – handlowych i regionalnych oraz dyrektorów sprzedaży branży instalacji sanitarnych i grzewczych – grupa Saint Gobain. Ze szkoleniami i projektami związana od 2008r. Ma w swoim dorobku setki dni spędzonych na sali szkoleniowej, a także 6 lat w terenie z przedstawicielami handlowymi. Doświadczona we wdrażaniu systemów planowania i raportowania sprzedaży przez zespoły sprzedażowe.

Współzałożyciel Saleswise i współtwórca filozofii Human to Human: Selling System, Recruitment System, Management System.

Zdecydowany na naszą ofertę?
A może masz pytanie? Wyślij wiadomość!

Każdego dnia pomagamy małym i dużym firmom rozwijać swój biznes. Jesteśmy grupą ludzi – pasjonatów, która gwarantuje jakość usług na najwyższym poziomie.

pokaż nr telefonu +48 604 543 688
pokaż adres e-mail kontakt@saleswise.pl

Biura firmy
Poznań

Saleswise Sp. z o.o.
ul. 28 czerwca 1956 r. 406, piętro 3,
61-441 Poznań

Wrocław

Saleswise Sp. z o.o.
ul. Magellana 17/6
51-505 Wrocław

Formularz konsultacyjny
* Pole wymagane