Kontroler Finansowy
Oferta pracy
Naszym Klientem jest firma z branży gospodarki odpadami, Poznań plus Kunowice, Myślibórz, mocno dbająca o ekologię, podejmująca bardzo ciekawe inicjatywy na rzecz naszej planety.
Praca w biurze w Poznaniu, współpraca głównie z menedżerami zarządzającymi spółkami, CEO Polska, działem księgowości, zewnętrzną firmą księgową i dyrektorem finansowym całej grupy kapitałowej.
Główne zadania
- wsparcie przy definiowaniu celów spółek,
- monitorowanie różnic pomiędzy celami doraźnymi a celami osiągniętymi oraz proponowanie w razie potrzeby działań korygujących – definiowanie dashboardu – systematyczny monitoring KPI,
- opracowanie i wprowadzenie narzędzi zarządzania i monitoringu, procedur oraz nadzór nad ich prawidłowym stosowaniem – narzędzia do podejmowania decyzji – ERP + inne narzędzia wspierające,
- wsparcie w prognozowaniu budżetu i optymalizacji kosztów spółek – analiza przychodów i kosztów,
- zapewnienie przejrzystego obrazu rentowności firmy – definiowanie wskaźników rentowności,
- doradztwo liderom i menedżerom w zakresie monitorowania budżetów i projektów – analizy finansowe,
- aktywne uczestnictwo we wdrożeniu systemu ERP – krytyczne procesy do automatyzacji – definiowanie potrzeb, ocena możliwości ich zabezpieczenia przez ERP – konieczne doświadczenia w ERP,
- sporządzanie cyklicznych raportów istotnych z perspektywy zdefiniowanych celów – kluczowe wskaźniki,
- przekazywanie ważnych informacji, które mogą służyć celom firmy.
Wykształcenie
Wyższe – kierunkowe w zakresie rachunkowości – zarządzania
Doświadczenie
- min. 5 lat na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w zakresie zarządzania lub audytu finansami w branży przemysłowe,
- znajomość zagadnień z zakresu księgowości i zarządzania + rachunkowość zarządcza,
- umiejętność tworzenia, analizy budżetu,
- doświadczenia w obszarze współpracy z menedżerami odpowiedzialnymi za biznes – rola np. audytora, doradcy, mentora – istotne miękkie kompetencje – delegowanie i wspieranie metodą coachingową,
- umiejętność analizy informacji księgowych i finansowych,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2,
- znajomość programu księgowego oraz oprogramowania ERP – udział we wdrożeniu elementów / modułów finansowych, HR-owych, logistycznychumiejętność syntetyzowania informacji,
- umiejętność dyscypliny i organizacji pracy,
- dyscyplina w gromadzeniu i przetwarzaniu danych,
- zdolności menedżerskie i pracy z ludźmi,
- umiejętność słuchania i określona dyplomacja,
- umiejętności organizacyjne i przewidywania,
- poszanowanie etyki zawodowej,
- chęć i zdolność do pracy,
- konieczność podróży służbowych między lokalizacjami spółek,
- mile widziana znajomość branży odpadowej.
Oferujemy
- samochód służbowy / również do użytku prywatnego,
- wszystkie narzędzia pracy,
- ubezpieczenie grupowe, ubezpieczenie medyczne (po okresie próbnym),
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Formularz aplikacyjny
Pamiętaj!
Do swojej aplikacji dołącz poniższą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Saleswise sp. z o.o.
Wyrażam/nie wyrażam zgodę/y na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Saleswise sp. z o.o. Wyrażam/nie wyrażam zgodę/y na udostępnianie moich danych przez Saleswise sp. z o.o. na rzecz podmiotów poszukujących kandydatów do pracy. Administratorem Danych Osobowych jest Saleswise sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu na ul. Naramowicka 217B/17, 61611 Poznań. Otrzymane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesów rekrutacyjnych. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, do ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.