Rekrutacja handlowców i menadżerów. Szkolenia dla aktywnego biznesu
Saleswise
  • Siłownia sprzedaży
    Trenuj z nami
  • H2H Selling System
    Zobacz nasze metody i narzędzia
  • kontakt e-mail
    kontakt@saleswise.pl

„Skrzynka z narzędziami”

Bardzo intensywne dwudniowe spotkanie na którym uczestnicy przede wszystkim pozyskują wiedzę z trzech obszarów:

OBSZAR I : Wartość i postawa handlowa czyli filozofia H2H : dystans do własnej oferty, nastawienie, odwaga w kontakcie, podejście biznesowe do klienta i do siebie jako sprzedawcy.

 

Sprzedaż dziś należy do najtrudniejszych i zarazem najbardziej pożądanych zawodów na rynku.

Każdy z nas, kto wykonuje telefony lub odbywa spotkania wie, że trzeba mieć duże poczucie własnej wartości i „grubą skórę” 

Szybkość i trafność w działaniu i docieraniu do odpowiednich osób , które mają potencjał, chęć lub potrzebę/ból ,aby kupić, zamówić Twój produkt jest dziś kluczem do sukcesu dla wielu handlowców.

Dotarcie do potencjalnego kontrahenta i przeprowadzenie spotkania wymaga umiejętności zaangażowania go

w temat o którym chcemy powiedzieć, a jak to zrobić bez odpowiedniego nastawienia i odwagi biznesowej.

W pierwszym obszarze szkolenia uczestnik dostaje narzędzia na poziomie postaw:

–        jak pracować nad odwagą handlową?

–        jak wzmacniać  poczucie własnej wartości w kontakcie z klientem?

–        jak radzić sobie z odmową, brakiem odpowiedzi, zmyleniami klientów?

–        jak budować równość biznesową pomiędzy kupującym a sprzedającym?

–        jak obniżyć poziom stresu podczas pierwszych kontaktów z klientem ( telefon, pierwsze spotkanie, nacisk wykonania planu sprzedażowego)?

 

OBSZAR II: Typologia Klienta i Mój własny Styl Sprzedażytest psychometryczny Saleswisematryca stylów zakupowych i sprzedażowych Klientów, retoryka języka sprzedażowego, budowanie relacji biznesowej z każdym z typów.

 

To pewnie niepopularne stwierdzenie ale ludźmi kierują schematy. Style osobowości często decydują o tym czy się dogadamy czy nie. Nie zawsze dobrze rozpoznany typ klienta, odpowiednio dobrane słowa i sposób zachowania gwarantują sprzedaż, ale Zawsze brak porozumienia utrudnia i może być przyczyną utraty nawet bardzo prawdopodobnego zamknięcia transakcji.

Dlatego drugi obszar poświęcamy porozumieniu pomiędzy sprzedawcą a kupującym.

Uczymy się:

–        jak rozpoznać typ klienta podczas pierwszych pięciu minut rozmowy?

–        jak dobierać słowa, zdania, jakich schematów retorycznych używać, aby relacja była wsparciem potencjalnej sprzedaży

–        jak się zachowywać, jak dobrać tempo spotkania do klienta?

–        jak zadawać pytania, co mówić, a czego nie mówić do danego typu?

Dodatkowo proponujemy naszym uczestnikom aby sami przeanalizowali własny styl zakupowo- sprzedażowy poprzez wykonanie testu psychometrycznego Saleswise.  Poznanie własnych predyspozycji , a także  rezerw i  ograniczeń pozwala odpowiedzieć na pytania, w którym kierunku powinniśmy się rozwijać i jakie obszary będą dla nas najtrudniejsze do zmiany, oraz jak możemy wychodzić z własnej strefy komfortu aby być dobrym w sprzedaży.

Uczestnik szkolenia, który zdecyduje się na wykonanie testu otrzymuje raport i bezpłatne konsultacje z rekomendacją kierunków rozwoju.

 

OBSZAR III : Narzędzia w sprzedaży: techniki , struktury, schematy konstrukcji zdań,  scenariusze, czyli baza solidnej wiedzy opartej na szczegółowych przykładach, które można natychmiast po zajęciach wypróbować w kontakcie z potencjalnym klientem.

 

Bardzo trudno pokazać w sprzedaży nową technikę lub narzędzie, którego nigdy nikt jeszcze nie zastosował. Nie ma też uniwersalnej recepty na sukces. Są jednak narzędzia i metody, które możesz ze sobą łączyć w nieskończoną ilość kombinacji, które tworzą nową jakość Twoich umiejętności sprzedażowych.

Dlatego trzeci obszar zawiera w sobie „ skrzynkę z narzędziami” – uczestnicy poznają schemat po schemacie, budują przykłady pod własne branże, pod różne typy klientów, łączą metody, słowa i typy klienta.

Między innymi uczestnicy otrzymują po kilka – kilkanaście rozwiązań na to jak:

–        rozpocząć rozmowę telefoniczną ,aby zaangażować rozmówcę

–        rozpoczynać spotkanie handlowe, żeby zbudować własną pozycję i relację biznesową

–        radzić sobie z odmową klienta

–        reagować na obiekcje i trudności w rozmowach handlowych

–        budować motywację do zakupu (kreować potrzebę, sprawdzać poziom problemu)

–        finalizować sprzedaż

Wszystkie przykłady są zbierane , zapisywane i przekazywane uczestnikom jako materiał dodatkowy.

Dla Kogo Szkolenie „ Skrzynka z Narzędziami”

Dla tych którzy :

–        chcą uzupełnić wiedzę o nowe techniki i narzędzia

–        pracują nad nowym rynkiem sprzedaży i szukają sposobów na to jak szybko zweryfikować potencjał własnej bazy klientów

–        mają kłopot z pozyskaniem klientów i zastanawiają się gdzie robią błąd.

–        chcą dokładnie rozpracować typ zakupowy klienta , z którym mają do czynienia