Czy to szkolenie jest dla mnie?

Szkolenie skierowane do osób, które prowadzą spotkania biznesowe, rozliczają się z celów sprzedażowych i KPI. Warsztat trafia także w oczekiwania przedsiębiorców, którzy jednoosobowo rozwijają swoje biznesy i chcą, aby spotkania były realną szansą na nawiązanie relacji i zbudowanie motywacji do współpracy.

Szkolenie nastawione jest na praktykę, prowadzone jest w sposób dynamiczny i obejmuje metody H2H – Human To Human Selling System, które pokazują konkretne narzędzia i sposoby biznesowego podejścia do relacji z Klientem w zależności od typu jego osobowości i zachowań.

Poznanie i zrozumienie filozofii oraz zachowań klientów w relacji z handlowcami dla zabezpieczenia wyłącznie własnych interesów, bez jakichkolwiek intencji zakupowych.

Zbudowanie warsztatu pracy sprzedawcy w ujęciu niezbędnych etapów spotkania handlowego dla uzyskania jego optymalnego efektu końcowego – struktura i cele dla każdego etapu spotkania z klientem.

Wypracowanie konkretnych sformułowań na gry i zachowania klientów, które utrudniają nawiązanie relacji i efektywną sprzedaż.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA – NABYTE UMIEJĘTNOŚCI

 

  • Poznasz naturalne zachowania klientów z perspektywy typologii C.G. Junga, nauczysz się rozpoznawać prospektów i dostosowywać retorykę do ich stylu zachowań.
  • Nauczysz się jak zarządzać spotkaniem, jego przebiegiem i optymalnymi efektami, a także kolejnymi krokami po zakończeniu spotkania.
  • Rozpoznasz, czy reakcje klienta są skrytą grą i manipulacją, czy rzeczywistym zaangażowaniem we współpracę.
  • Poznasz oczekiwane postawy w relacji z klientem i zdobędziesz wiedzę, jak efektywnie zarządzać relacją dla osiągnięcia celów biznesowych.
  • Zobaczysz jak rozpoznawać czy klient ma jakikolwiek interes, aby pracować właśnie z Tobą i  czy jest jakakolwiek szansa aby interes wykreować.
  • Poznasz, co należy zrobić, aby realnie i konkretnie ocenić, czy Twoja szansa na biznes jest realna, czy pozostaje jedynie nadzieją.
  • Nauczysz się, jak zamykać sprzedaż i jak sprawdzać poziom motywacji Klienta do współpracy.
  • Otrzymasz praktyczną wiedzę o technikach w komunikacji, aby skutecznie pozyskiwać kluczowe informacje, mające istotny wpływ na prezentacje Twoich rozwiązań.

PROGRAM SZKOLENIA


Rozpoczynamy od typologii klientów wg C.G. Junga, mającej istotny wpływ na dopasowanie w komunikacji z indywidualnym klientem. Będziemy uczyć się identyfikować typowe zachowania, aby następnie nauczyć się narzędzi, metod i słów, które użyte w odpowiedni sposób pokazują, jak sprawdzić, czy sprzedaż w ogóle ma szansę dojść do skutku na pierwszym, lub podczas kolejnych spotkań handlowych.


TERMINY I MIEJSCA SZKOLEŃ 

TERMIN 1 – 15-17 CZERWCA 2017

Warszawa – grupa 1

15-16.06.2017
czwartek – 9.00 – 18.00
piątek – 9.00 – 12.30

Poznań – grupa 1

15-16.06.2017
czwartek – 9.00 – 18.00
piątek – 9.00 – 12.30

Warszawa – grupa 2

16-17.06.2017
piątek – 14.00 – 18.30
sobota – 9.00 – 17.00

Poznań – grupa 2

16-17.06.2017
piątek – 14.00 – 18.30
sobota – 9.00 – 17.00

TERMIN 2 – 22-24 CZERWCA 2017

Warszawa – grupa 1

22-23.06.2017
czwartek – 9.00 – 18.00
piątek – 9.00 – 12.30

Łódź – grupa 1

22-23.06.2017
czwartek – 9.00 – 18.00
piątek – 9.00 – 12.30

Wrocław – grupa 1

22-23.06.2017
czwartek – 9.00 – 18.00
piątek – 9.00 – 12.30

Warszawa – grupa 2

23-24.06.2017
piątek – 14.00 – 18.30
sobota – 9.00 – 17.00

Łódź – grupa 2

23-24.06.2017
piątek – 14.00 – 18.30
sobota – 9.00 – 17.00

Wrocław – grupa 2

23-24.06.2017
piątek – 14.00 – 18.30
sobota – 9.00 – 17.00

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE – WYPEŁNIJ FORMULARZ

Koszt szkolenia dla 1 uczestnika szkolenia – 750 zł netto + 23% VAT
za 1,5 dnia ( w tym materiały i przerwy kawowe dla uczestnika ).



W jaki sposób możemy szkolić Ciebie i Twoją organizację?

Szkolenia prowadzone są w systemie otwartym i zamkniętym:

W systemie otwartym – na sali szkoleniowej spotykają się uczestnicy z różnych firm i branż. Wspólnie uczymy się praktycznych metod sprzedaży telefonicznej, jej struktury i etapów oraz pracy z trudnościami i obiekcjami klienta.

Szkolenia zamknięte – w zależności od wyzwań organizacji klienta, budujemy także indywidualne programy dostosowane do specyfiki, problematyki i celów firmy. Projekt szkoleniowy odbywa się wówczas wewnątrz struktur klienta, a jego tematyka i przebieg zależy ściśle od wyzwań klienta.