Rekrutacja handlowców i menadżerów. Szkolenia dla aktywnego biznesu
Saleswise
  • Siłownia sprzedaży
    Trenuj z nami
  • H2H Selling System
    Zobacz nasze metody i narzędzia
  • kontakt e-mail
    kontakt@saleswise.pl

Rekrutacja handlowca ITPoszukamy dla Twojej firmy handlowców, którzy będą potrafili sprzedawać Twoje produkty i usługi IT.

Znalezienie osoby, która zaangażuje się w pozyskiwanie kontrahenta dla Twojej fi rmy staje się dziś poważną inwestycją. Zatrudnienie niewłaściwego sprzedawcy może kosztować Cię nawet 100 000 zł.

Jeżeli…

szukasz handlowców, którzy potrafią znaleźć klienta i nawiązać współpracę

chcesz zminimalizować straty wynikające z błędnych wyborów ludzi do sprzedaży

zastanawiasz się, jak sprawdzać umiejętności, które są skuteczne w Twoim biznesie

…. to być może będziesz chciał z nami porozmawiać i zobaczyć, “czy w ogóle” możemy być dla Ciebie partnerami do współpracy.

Specjalizujemy się wyłącznie w wyszukiwaniu sprzedawców i menedżerów sprzedaży poprzez nową metodę warsztatową SalesSlot i SalesLab.

 

Jak pracujemy?

  • wspólna weryfikacja profilu kandydata – Twoje oczekiwania versus nasze doświadczenia
  • SalesSlot lub SalesLab – “podglądanie“ zachowań, predyspozycji i nawyków podczas warsztatu sprzedażowego, opartego na Twoim produkcie lub usłudze
  • badania psychometryczne i profile kompetencyjne
  • sesja sprzedażowa dla kandydatów w Twojej obecności, przed podjęciem decyzji o zatrudnieniu
  • Przygotowanie handlowców IT
  • Przygotowujemy handlowców do aktywnej i efektywnej pracy na rynku rozwiązań IT
  • Sprzedaż w branży IT można określić jako konsultatywną o skomplikowanym procesie zakupowym, wymagającym długotrwałego budowania relacji.

Zauważone przez nas wyzwania w branży IT:

  • nieufność rynków zachodnich, amerykańskich do współpracy z firmami Europy środkowo – wschodniej
  • globalna konkurencja, wpływająca na rentowność projektu
  • trudność w dotarciu i zainteresowaniu kluczowych osób
  • gotowe RFP – czy już nie za późno… walka ceną? Albo brak RFP – jak je kreować, aby wygrać… ?
  • znaczące i kosztowne zaangażowanie w kontakty z prospektami vs skuteczność, niskie wskaźniki konwersji sprzedaży