Czy to szkolenie jest dla mnie?

Szkolenie skierowane do osób, które sprzedają różne produkty i usługi, poprzez bezpośrednie dotarcie do
klienta, czyli konieczne jest częste inicjowanie tzw. zimnych rozmów telefonicznych, bez
żadnej wcześniejszej znajomości i relacji.

Zbudowanie własnego konceptogramu rozmowy telefonicznej, gotowej struktury do natychmiastowego wykorzystania, pasującej do branży i rodzaju Klienta.

Poznanie mechanizmów pokonywania oporu na pierwszej linii kontaktów – metody pracy
z sekretariatem.

Opracowanie banku obiekcji z gotowymi sposobami reagowania.

Poznanie krytycznych zasad w budowaniu relacji przez telefon.

Zbudowanie kluczowych technik w budowaniu relacji i komunikacji z Klientem.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA – NABYTE UMIEJĘTNOŚCI

 

  • Zbudujesz praktyczny warsztat z trenerami, będącymi praktykami biznesu. sprzedawcami, dla których sprzedaż przez telefon jest elementem codziennej pracy.
  • Poznasz najnowsze trendy i sposoby działania w sprzedaży telefonicznej.
  • Zobaczysz jak działa twarda sprzedaż na klientów.
  • Poznasz nowe narzędzia wywierania wpływu i budowania motywacji do zakupu.

PROGRAM SZKOLENIA

Pierwszą część zajęć poświęcamy narzędziom, metodom oraz słowom, które odpowiednio użyte i powiedziane zwiększają szansę na zbudowanie dialogu
z potencjalnym klientem.

Druga część zajęć koncertuje się na specyfice biznesu uczestników szkolenia:

  • Prospecting, czyli jak definiować potencjalnych klientów do rozmowy telefonicznej?
  • Jak rozpoczynać rozmowę, aby klient zrezygnował z odłożenia słuchawki?
  • Jak rozmawiać, aby sprawdzić realność szans na współpracę?
  • Jakich słów używać: na początku, w trakcie i na końcu rozmowy?
  • Jak konkretnie przygotować się do rozmowy telefonicznej?
  • Jak wykorzystywać informacje podczas zimnej rozmowy telefonicznej?
  • Jak rozpoczynać rozmowę, aby klient zainteresował się spotkaniem? Mechanizmy wywierania wpływu i budowania motywacji do sprawdzenia szans na współpracę.
  • Jak planować przebieg ewentualnego spotkania wspólnie z Klientem?
  • Jak zabezpieczać kolejne kontakty z Klientem (rozmowę telefoniczną, spotkanie bezpośrednie)?
  • Pracujemy i trenujemy sposoby wykonywania telefonów do Twoich Klientów.
  • Budujemy modele rozmów skierowane do różnych odbiorców.
  • Poznajemy motywatory do wywierania wpływu i sprawdzania motywacji do współpracy.
  • Uczymy się reagować na „nie” klienta.
  • Kreujemy konkretną retorykę prowadzenia rozmowy handlowej.
  • Wyznaczamy cele na czas po zajęciach, aby natychmiast przekonać się jak działają wypracowane metody.

TERMINY I MIEJSCA SZKOLEŃ


CZERWIEC 2017

Warszawa – grupa 1

08-09.06.2017
czwartek – 9.00 – 18.00
piątek – 9.00 – 12.30

Łódź – grupa 1

08-09.06.2017
czwartek – 9.00 – 18.00
piątek – 9.00 – 12.30

Wrocław – grupa 1

08-09.06.2017
czwartek – 9.00 – 18.00
piątek – 9.00 – 12.30

Warszawa – grupa 2

09-10.06.2017
piątek – 14.00 – 18.30
sobota – 9.00 – 17.00

Łódź – grupa 2

09-10.06.2017
piątek – 14.00 – 18.30
sobota – 9.00 – 17.00

Wrocław – grupa 2

09-10.06.2017
piątek – 14.00 – 18.30
sobota – 9.00 – 17.00


ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE – WYPEŁNIJ FORMULARZ

Koszt szkolenia dla 1 uczestnika szkolenia – 750 zł netto + 23% VAT
za 1,5 dnia ( w tym materiały i przerwy kawowe dla uczestnika ).



W jaki sposób możemy szkolić Ciebie i Twoją organizację?

Szkolenia prowadzone są w systemie otwartym i zamkniętym:

W systemie otwartym – na sali szkoleniowej spotykają się uczestnicy z różnych firm i branż. Wspólnie uczymy się praktycznych metod sprzedaży telefonicznej, jej struktury i etapów oraz pracy z trudnościami i obiekcjami klienta.

Szkolenia zamknięte – w zależności od wyzwań organizacji klienta, budujemy także indywidualne programy dostosowane do specyfiki, problematyki i celów firmy. Projekt szkoleniowy odbywa się wówczas wewnątrz struktur klienta, a jego tematyka i przebieg zależy ściśle od wyzwań klienta.