Rekrutacja handlowców i menadżerów. Szkolenia dla aktywnego biznesu
Saleswise
  • Siłownia sprzedaży
    Trenuj z nami
  • H2H Selling System
    Zobacz nasze metody i narzędzia
  • kontakt e-mail
    kontakt@saleswise.pl

Rozmowa telefoniczna według H2H

Szkolenie oparte na  treningu rozmowy telefonicznej w oparciu o metodę H2H Selling System.

Przed szkoleniem uczestnicy wypełniają ankietę związaną z celami , które stoją przed nimi podczas rozmowy z klientem np. propozycja oferty, zakontraktowanie spotkania, zaproszenie na prezentację, sprzedaż.

Na podstawie ankiet i realnych przypadków przygotowywane są zajęcia- przykłady, ćwiczenia, matryca pracy z klientami np. jak wykorzystać Internet do prospectingu i do zimnej rozmowy telefonicznej na którą klienci zazwyczaj „nie czekają”

Na szkoleniu pracujemy nad:

  • Zbudowaniem własnej matrycy rozmowy telefonicznej, gotowej struktury do natychmiastowego wykorzystania,
  • Trenujemy mechanizmy pokonywania oporu na pierwszej linii kontaktów – przykłady trafiają do matrycy, która zaraz po zajęciach może być wsparciem w treningu nowych umiejętności np. kontakt z realnym klientem
  • Opracowaniem banku obiekcji z co najmniej kilkoma  sposobami reagowania, na każdą z nich
  • Wzmacnianiem nastawienia i odważnej postawy w budowaniu relacji przez telefon,
  • Prawidłowym wykorzystaniem technik w budowaniu relacji i komunikacji z Klientem

 

 Odpowiadamy na pytania:

  • Jak definiować potencjalnych klientów do rozmowy telefonicznej?
  • Skąd pozyskiwać informacje i jak je wykorzystywać podczas zimnej rozmowy telefonicznej?
  • Jak rozpoczynać rozmowę, aby klient zrezygnował z odłożenia słuchawki?
  • Jak rozmawiać, aby sprawdzić realność szans na współpracę?
  • Jakich słów używać: na początku, w trakcie i na końcu rozmowy?

 

Obydwa dni  koncertują się na specyfice biznesu uczestników szkolenia:

  • Pracujemy i trenujemy sposoby wykonywania telefonów do Klientów.
  • Budujemy własne modele rozmów skierowane do różnych odbiorców.
  • Poznajemy motywatory do wywierania wpływu i sprawdzania motywacji do współpracy,
  • Uczymy się reagować na „nie” klienta.
  • Kreujemy konkretną retorykę prowadzenia rozmowy handlowej.
  • Wyznaczamy cele na czas po zajęciach, a natychmiast przekonać się jak działają wypracowane metody.

 

Dla Kogo Szkolenie „ Zaangażowanie przez telefon”

Dla tych którzy :

–        mają do „przedzwonienia” bazy i brakuje im pomysłów jak jeszcze można zaangażować klienta w rozmowę

–        zajmują się na co dzień telefonowaniem do klienta

–        rozliczają się z ilości skutecznych telefonów

–        sprzedają przez telefon

Uwaga: W szkoleniu nie mogą brać udziału osoby, które nie uczestniczyły w pierwszych dwóch dniach: „ Skrzynka z narzędziami”