Zimna rozmowa telefoniczna czyli jak porozmawiać z osobą,
która nie oczekuje na kontakt od Ciebie?

Szkolenie skierowane do osób, które sprzedają ubezpieczenia, produkty finansowe, lub wchodzą na rynek z usługą,
która sprzedaje się poprzez bezpośrednie docieranie do klienta ( książki, prenumeraty, pokazy).

Pierwszy dzień zajęć poświęcamy narzędziom i metodom oraz słowom, które odpowiednio użyte
i powiedziane zwiększają szansę na zbudowanie dialogu z potencjalnym klientem.

Pierwszy dzień szkolenia
zawiera odpowiedzi
na pytania:

  1. Jak wybierać potencjalnych klientów do rozmowy telefonicznej
  2. Skąd pozyskiwać informacje i jak je wykorzystywać
    podczas zimnej rozmowy telefonicznej?
  3. Jak rozpoczynać rozmowę, aby klient nie zrezygnował
    z odłożenia słuchawki?
  4. Jak rozmawiać aby sprawdzić jakie mamy szanse na współpracę?
  5. Jak wybierać potencjalnych klientów do rozmowy telefonicznej?

Drugi dzień koncertuje się
na biznesach uczestników
szkolenia:

  1. Pracujemy i ćwiczymy sposoby wykonywania telefonów do Twoich klientów
  2. Wypracowujemy konkretne metody do natychmiastowego
    wypróbowania w praktyce
  3. Budujemy własne modele rozmów skierowane do różnych odbiorców
  4. Uczymy się reagować na „nie” klienta
  5. Pracujemy na konkretną retoryką prowadzenia rozmowy handlowej
  6. Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko
    przekonać się jak nasze metody działają

Termin: napisz do nas i dowiedz się więcej