Handlowa rozmowa telefoniczna zakończona
umówieniem spotkania lub sprzedażą.

Szkolenie skierowane do osób, które umawiają spotkania dla siebie lub dla przedstawicieli handlowych w swojej firmie oraz dla tych, które sprzedają przez telefon, czyli w obu przypadkach chodzi o to by rozmowę zakończyć konkretnym efektem (spotkanie, zamówienie).

Pierwszy dzień zawiera
odpowiedzi na pytania:

  1. Jak konkretnie przygotować się do rozmowy telefonicznej?
  2. Jak wykorzystywać informację podczas zimnej rozmowy telefonicznej?
  3. Jak rozpoczynać rozmowę, aby klient zainteresował się spotkaniem?
  4. Jak rozpoczynać rozmowę, aby klient był skłonny porozmawiać o ewentualnym zamówieniu?
  5. Jak rozmawiać, aby wzbudzić w kliencie zainteresowanie spotkaniem?
  6. Jakich słów używać: na początku, w trakcie i na końcu rozmowy?
  7. Jak planować przebieg spotkania wspólnie z Klientem?
  8. Jak finalizować zamówienie?
  9. Jak zabezpieczyć kolejny kontakt z klientem, jeśli w danej chwili nie podjął ostatecznie decyzji, ale również nie odmówił?

Pierwszy dzień zajęć poświęcamy narzędziom i metodom oraz słowom, które odpowiednio użyte i powiedziane zwiększają szansę na zbudowanie dialogu, umówienie spotkania, zwiększenia szansy na zamówienie.

Drugi dzień koncertuje się
na konkretnych
biznesowych przykładach
uczestników szkolenia:

  1. Pracujemy i ćwiczymy sposoby wykonywania telefonów do Twoich klientów wypracowujemy konkretne metody do natychmiastowego wypróbowania w praktyce budujemy własne modele rozmów skierowane do różnych odbiorców
  2. Uczymy się reagować na „nie” oraz „nie wiem” klienta
  3. Pracujemy nad konkretną retoryką prowadzenia rozmowy handlowej
  4. Wyznaczamy sobie cele na czas po zajęciach, żeby szybko przekonać się jak nasze metody działają

Termin: napisz do nas i dowiedz się więcej