Zwykle naszymi Klientami są firmy, które:

 

  • marketing postrzegają jako znaczący koszt w budżecie firmy
  • mają problem z analizą efektywności wydawanych na marketing pieniędzy
  • są zniechęcone kolejnymi kampaniami marketingowymi, które nie przyniosły oczekiwanych efektów

 

Czy mają Państwo podobne doświadczenia?

 

To co wyróżnia naszą ofertę to kompleksowe spojrzenie na firmę, na jej cele i plany, powiązanie marketingu ze strategią firmy i ze sprzedażą. W wielu firmach działania marketingowe są prowadzone bez spójnej strategii marketingowej, bez długoterminowych planów, nie zawsze są ściśle związane z celami sprzedażowymi. Ponadto firmy nie wykorzystują wszystkich dostępnych narzędzi marketingowych, które mogłyby znacznie zwiększyć znajomość marki, produktów i skutecznie zwiększyć sprzedaż. Marketing, a zwłaszcza e-marketing, jest dziedziną bardzo dynamiczną, wciąż pojawiają się nowe kanały komunikacji z Klientem, ewoluują dotychczasowe narzędzia marketingowe, działy marketingu nie nadążają za nowinkami w branży.

Oferujemy działania, których wynikiem jest zwiększenie efektywności działań marketingowych, a tym samym zwiększenie sprzedaży

  • Przeanalizujemy rynek, działania marketingowe Twojej firmy i konkurencji
  • Wskażemy silne i słabe strony dotychczasowych rozwiązań w obszarze marketingu i promocji
  • Doradzimy najefektywniejsze dla Twojej firmy narzędzia marketingowe i konkretne metody naprawcze
  • Opracujemy strategię marketingową ( opcja )
  • Przygotujemy plan działań marketingowych i brandingowych, zapewniających wymierne korzyści sprzedażowe i wizerunkowe
  • Wdrożymy plan marketingowy i nauczymy Twój marketing jak go skutecznie realizować

 

CELEM NASZYCH DZIAŁAŃ JEST TO, ABY KAŻDA ZŁOTÓWKA WYDANA NA MARKETING PRZEKŁADAŁA SIĘ NA SPRZEDAŻ.

 

CO MOŻEMY ZROBIĆ DLA TWOJEJ FIRMY?

Masz pomysł na nowy produkt lub usługę, ale nie wiesz jak z sukcesem wprowadzić je na rynek? A może masz już plan ale jeszcze chciałbyś go skonsultować z expertem brandingu?

Nieważne, jaki produkt czy usługę chcesz wprowadzić na rynek – każda marka musi być przygotowana do rywalizacji o umysł klienta – o jego uwagę, ciekawość i czas. Dlatego Strategia Marki jest pierwszym i kluczowym narzędziem, które decyduje o sukcesie lub porażce Twojego nowego produktu / usługi.

Strategia Marki to bardzo szczegółowo i w detalach rozpisany dokument, począwszy od koncepcji marki, jej charakteru, cech, wartości, obietnic, poprzez wygląd ( logo, kolory, czcionka, język komunikacji, na szczegółowym planie komunikacji marki skończywszy. Silna marka nie naśladuje innych, nie jest do nich podobna, lecz zdecydowanie się wyróżnia.

Umysłem Konsumentów rządzą marki, nie produkty. Marka jest jednym z kluczowych czynników sukcesu – marka to kwintesencja wizerunku produktu, usługi, firmy oraz jej widoczności. Marka jest tym, co przychodzi do głowy klientowi, gdy myśli o Twoim produkcie, usłudze, firmie.  Silna marka ( brand ), oparta na prawdziwych wartościach,  gwarantuje sukces. To marka, która realizuje złożone obietnice. Bo marka to nie logo, slogan czy ładne opakowanie, marka to spełnione obietnice.

Plan Komunikacji Marketingowej – to konkretny harmonogram skutecznych działań marketingowych, dobranych do specyfiki Twojej firmy, branży i Twoich Klientów, zaplanowany i rozłożony w ustalonym czasie w postaci harmonogramu i bazujący na określonym budżecie.

Plan komunikacji marketingowej odpowiada na  pytania:

  • Jakie są cele działań marketingowych?
  • Jak te cele osiągnąć? Co zamierzamy zrobić? Jakie działania podjąć i jakie komunikaty kierować do grupy docelowej?
  • Kto jest grupą docelową, czym się charakteryzuje, do kogo kierować komunikaty, aby zarobić na swoich usługach jak najwięcej?
  • W jaki sposób i jakimi kanałami dotrzeć do wybranej grupy docelowej, aby możliwie najniższym kosztem dotrzeć do nowych klientów?
  • Jakim językiem mówić do klientów, aby być w pełni zrozumianym i zapadać głęboko w pamięć?
  • Jak wykorzystać słabe strony konkurencji, by wzmocnić swoją pozycję?
  • Które narzędzia komunikacji marketingowej są najefektywniejsze dla Twojej grupy docelowej,  jak je dobrać i skutecznie wykorzystywać (on-line i off-line)?

Budując plan komunikacji marketingowej korzystamy z wiedzy i doświadczenia naszego zespołu oraz współpracujących z nami ekspertów różnych dziedzin: branding, storytelling, neuromarketing, psychologia biznesu, komunikacja, technologie internetowe, innowacyjny e-marketing.