Sprzedaż to wynik i zysk, a jej brak to koszt i problem. Nasi klienci to dobrze zarządzane firmy, które wciąż
szukają nowych sposobów na podniesienie skuteczności w zatrudnieniu i wdrożeniu takich handlowców/
menadżerów, którzy – mówiąc wprost – przyniosą pieniądze i przyczynią się do rozwoju firmy.

Dlatego naszymi
Klientami są:

A.

Działy HR,
które:

borykają się z niekończącą się rotacją na
stanowiskach handlowych

mają problem ze znalezieniem pracownika, który
skutecznie dopasuje się do organizacji i szybko
zastąpi poprzednika

są bardzo wymagające i szukają talentów na rynku
sprzedaży

mają kłopot z wyszukaniem kandydatów, którzy
odpowiadają wymaganiom organizacji

B.

Działy Sprzedaży,
które:

narzekają na słabe umiejętności handlowe
nowych kandydatów

wiedzą, że każda nowa osoba, która przez
okres próbny nie sprawdzi się w organizacji
i nie zacznie przynosić “zamówień” to strata
i koszt

szukają kandydatów, którzy umieją np.
pozyskać klienta przez telefon lub zamykać
sprzedaż, ale nie zawsze wiedzą jak to
sprawdzić przed zatrudnieniem

Każdy z naszych
Klientów świetnie
potrafi liczyć i wie że:

każda źle podjęta decyzja o zatrudnieniu nowej osoby, która ma
sprzedawać, to często wielotysięczne straty wynikające z braku
nowych klientów, lub/ i utrzymania odbiorców, a co za tym idzie to
utrata rynku na korzyść konkurencji

każdy nowy handlowiec potrzebuje rozwoju i wprowadzenia
w organizację, bo inaczej ma niewielkie szanse, aby poradzić sobie
z wyzwaniami i planami, traci motywację, sam rezygnuje i znowu
wracamy do punktu wyjściowego

Dyrektorzy HR
i sprzedaży często
mówią:

  • Przyślijcie mi na rozmowę kogoś, kto pasuje do naszej organizacji !
  • Nie mam czasu na kolejne rozmowy kwalifikacyjne, pokażcie mi kandydatów w akcji
    – jak sprzedają, jak zarządzają sprzedażą
  • Szukam huntera, mam już farmerów.
  • Znajdźcie mi kogoś bez doświadczenia i umiejętności, ale z Pasją do Sprzedaży
    i Osiągania Wyniku!
  • Dajcie mi wykwalifikowanego handlowca – nie mam czasu i pieniędzy na to, żeby
    każdego uczyć wszystkiego od nowa

Jeśli identyfikujesz się z którąkolwiek z powyższych sytuacji, porozmawiaj z nami i sprawdź czy mamy
rozwiązania, które mogłyby zminimalizować Twoje straty lub sprostać Twoim wymaganiom.

Etyka i bezpieczeństwo w Salesconnector

Bez ryzyka

Dyskrecja i lojalność