Rekrutacja handlowców i menadżerów. Szkolenia dla aktywnego biznesu
Saleswise
  • Siłownia sprzedaży
    Trenuj z nami
  • H2H Selling System
    Zobacz nasze metody i narzędzia
  • kontakt e-mail
    kontakt@saleswise.pl

Blog

Pokaż mi jak odpoczywasz, a powiem Ci, co wiesz o wydajności w pracy.

Wiosna, budząca się na nowo do życia przyroda, to dobry czas na to, żeby się zatrzymać, pomyśleć i odpocząć. Zastawiony świątecznymi potrawami stół dla większości z nas ma wymiar doniosły i symboliczny. Dlatego kiedy przy nim usiądziemy, zapewne nikogo z nas nie zdziwi fakt, że świąteczna kolacja jest smaczna i podana na czystej zastawie. Komu

Mocna psycha, pusty łeb czyli jak dobrze sprzedawać

Podziwiam upór, ale nie wtedy, kiedy przejawia się w postaci ustawicznego walenia głową w ścianę. Niestety właśnie takie cechy dostrzegam u ludzi, którzy oczekują od swoich sprzedawców powtarzalności wyników nie dając im przy tym możliwości popracowania nad zbudowaniem tego, co można nazwać mocną psychiką. Jest taka opowieść o sławnym mistrzu medytacji i człowieku imieniem Junnaid,

Jak zwiększyć w firmie sprzedaż o 200 i więcej procent?

Sprzedaż, to emocjonalny sport kontaktowy, jak przekonywał Blair Singer, coach i szkoleniowiec, podczas szkolenia w którym miałem okazję uczestniczyć. Gdyby jednak zastanowić się głębiej nad tym porównaniem, to okazałoby się, że to dyscyplina, w której znacznie więcej uwagi poświęca się zrealizowaniu planów dotyczących złotych medali, niż planów treningowych, dzięki którym te medale można zdobyć. Przekonanie,

Jak wykonać analizę potrzeb, żeby pokazać klientowi, że jest głupcem.

Analizowanie potrzeb to spotkanie dwóch poglądów. Jeden z nich jest koncepcją eksperta, drugi często pomysłem laika. Ekspert w dziedzinie ubezpieczeń spotyka kogoś, kto ma ograniczą wiedzę na temat polis. To sytuacja od samego początku niezrównoważona i celem sprzedawcy jest zaprowadzenie w tej relacji harmonii poprzez „podniesienie” wiedzy i umiejętności klienta do poziomu, którym dysponuje ekspert.

Jak 3 proste pytania pomagają zwiększyć sprzedaż.

Jest taka historia o pewnej starej kobiecie, która na łożu śmierci zaczęła narzekać na to, że nie odnalazła sensu życia. Przez całe życie czekałam na jakiś głos, sygnał, który powie mi, co jest ważne – mówiła. Wtedy obok pojawi się Anioł i wyjaśnił, że niestety szukała gotowej odpowiedzi, zamiast szukania właściwych pytań. Zupełnie inaczej postępował