Jak skutecznie rekrutować dziś sprzedawców i menadżerów sprzedaży?

  Wywiad dla „Ty i Biznes”. Beata Jesteś ekspertem sprzedaży, zajmujesz się również rekrutowaniem skutecznych sprzedawców i menadżerów sprzedaży. Dlaczego rekrutujecie tylko osoby do działów handlowych? Damian Zacznę od truizmu – znowu mamy rynek pracownika i wygląda na to, że ten trend będzie postępował. Mimo nie do końca stabilnej sytuacji politycznej, sektor przedsiębiorstw nadal inwestuje…

Więcej

Czy jesteś liderem? Czym się wyróżnia lider i jakie ma kompetencje?

Z pojęciem marki lidera spotykamy się we współczesnym świecie coraz częściej. Większość firm dostrzega potrzebę posiadania w swoim zespole nie „po prostu” menadżerów, ale przede wszystkim liderów, bo gwarantują rozwój i sukces firmy. Marka lidera ma zastosowanie nie tylko w biznesie, ale również w polityce, mediach, medycynie i wielu innych dziedzinach. Każdy specjalista czy ekspert…

Więcej

Znaleźć dobrego handlowca to wyzwanie dla menadżerów sprzedaży. Czy można zmniejszyć ryzyko błędu rekrutacyjnego?

Znalezienie dobrego handlowca to wyzwanie menadżerów sprzedaży. Skuteczny handlowiec w każdej firmie jest na wagę złota. Decyzja o jego zatrudnieniu ma ogromne znaczenie dla wyników sprzedażowych firmy i niesie za sobą duże ryzyko i odpowiedzialność. Jak zmniejszyć ryzyko błędu rekrutacyjnego? Kosztowna rekrutacja Bez względu na to, czy zarządzamy małą firmą, czy pełnimy funkcję menedżera sprzedaży…

Więcej

Trudny rynek sprzedawców. Jak działać by zatrudniać efektywnych ludzi?

Trudno się nie zgodzić, że rynek handlowców jest coraz trudniejszy. Odczuwalny jest deficyt sprzedawców z prawdziwym warsztatem pracy. Ci najlepsi nie szukają intensywnie nowych wyzwań. Pracują w firmach przez lata. Pracodawcy przywiązują dużo uwagi, by nie rozglądali się za nowym zajęciem, czyli jest pewien kłopot, żeby ich przejąć. Co więc pozostaje? Stary dobry headhunting, czyli…

Więcej

Dlaczego warto z nami współpracować?

Od lat zajmuję się personal brandingiem, więc przywiązuję wagę do tego, aby pracować z wartościowymi, silnymi markami osobistymi i wspierać ciekawe, doświadczone osoby w budowaniu ich marek. SalesConnector stawia na jakość, indywidualne podejście do każdego Klienta, a przede wszystkim na rekrutowanie wartościowych pracowników, dlatego też nasi Kandydaci to sprawdzone, solidne marki i autorytety w swoich…

Więcej

W jaki sposób mindfulness pomaga w sprzedaży?

Jest taka filozofia życiowa często wszczepiana pracownikom przez korporacje, która mówi, że jeśli będziesz pracować więcej i ciężej, to szybciej osiągniesz sukces i szczęście. Jeśli będziesz ciężko pracował przez 8 godzin dziennie to dostaniesz awans i będziesz mógł w nagrodę pracować po 12 godzin na dobę. Tak wiele osób uwierzyło w prawdziwość tego podejścia, że…

Więcej

Teleingoring – czy to naprawdę najefektywniejszy sposób na telemarketing?

Jeśli ktoś potrafi budować relację z drugim człowiekiem, to zazwyczaj odczuje z tego powodu satysfakcję. Jeśli ktoś nie potrafi tego zrobić, to wcześniej czy później pozna smak frustracji. Natomiast, jeśli ktoś wielokrotnie wykaże się przy budowaniu relacji naruszeniem podstawowych norm społecznych, to jest wysoce prawdopodobne, że mu tego zabronią. Dlatego już za chwilę może się…

Więcej

Mocna psycha, pusty łeb czyli jak dobrze sprzedawać

Podziwiam upór, ale nie wtedy, kiedy przejawia się w postaci ustawicznego walenia głową w ścianę. Niestety właśnie takie cechy dostrzegam u ludzi, którzy oczekują od swoich sprzedawców powtarzalności wyników nie dając im przy tym możliwości popracowania nad zbudowaniem tego, co można nazwać mocną psychiką. Jest taka opowieść o sławnym mistrzu medytacji i człowieku imieniem Junnaid,…

Więcej