Rekrutacja handlowców i menadżerów. Szkolenia dla aktywnego biznesu
Saleswise
  • Siłownia sprzedaży
    Trenuj z nami
  • H2H Selling System
    Zobacz nasze metody i narzędzia
  • kontakt e-mail
    kontakt@saleswise.pl

Rekrutacja tylko dla działów handlowych

Rekrutacja tylko dla działów handlowych – czy ma sens taka specjalizacja? Oceń sam a potem zdecyduj, czy warto dowiedzieć się więcej…

Prawie 20 ostatnich lat to sprzedaż, zarządzanie i rekrutacja – to chyba specjalizacja, tak może się wydawać. Przywiązujemy wiele uwagi do pracy z wartościowymi, silnymi markami osobistymi i ciekawymi, doświadczonymi osobami właśnie we wspomnianych dziedzinach. Salewise, a właściwie jej brand SalesConnector stawia na jakość, indywidualne podejście do każdego Klienta, a przede wszystkim – rekrutowanie wartościowych pracowników, dlatego też nasi Kandydaci to sprawdzone, solidne marki i autorytety w swoich dziedzinach.

Specjalizujemy się w dwóch obszarach i tylko w takich – rekrutujemy kandydatów na stanowiska związane ze sprzedażą i marketingiem, który sprzedaje! Znamy bolączki, trudności, potrzeby, zadania, cele i efekty, jakie mają uzyskiwać działy handlowe i marketingowe w konkretnych branżach.

Skąd to wiemy? Bo na przestrzeni ostatnich 20 lat niezmiennie:

  • sprzedajemy i wspomagamy sprzedaż
  • rekrutujemy skutecznych pracowników do sprzedaży
  • dysponujemy kontaktami do kilku tysięcy zweryfikowanych, zorientowanych na rozwój kandydatów, w wielu branżach (m.in.: IT, inżynieria przemysłowa, budowlana, sanitarno-grzewcza, elektryczna, produkcja, finanse, bankowość, ubezpieczenia, leasing, farmacja, IT, wydawnictwa)
  • szkolimy zespoły sprzedażowe i mamy rekomendacje od naszych klientów
  • wspieramy firmy w decyzjach zarządczych, zmniejszając straty spowodowane nie zawsze efektywną sprzedażą
  • znamy rynek … lata robią swoje J

Każda rekrutacja to komplet metod działania, który budujemy razem z Klientem. Właściwy dobór narzędzi w trakcie procesu kwalifikacji, finalnie redukuje koszty firmy i minimalizuje ryzyko wyboru nietrafionego kandydata.

Czym się wyróżniamy?

Przede wszystkim jesteśmy praktykami, czyli każdy z nas zajmował się wiele lat tą dziedziną, w ramach której obecnie prowadzi procesy rekrutacyjne. Wykorzystujemy wieloletnią wiedzę sprzedażowo – menadżerską, znamy rynek sprzedawców i marketingowców, posiadamy narzędzia do badania inteligencji i predyspozycji do budowania relacji biznesowych w różnych branżach. Mamy zespół wykwalifikowanych i doświadczonych rekruterów.

Przykładowo, rekrutacje na stanowiska sprzedażowe prowadzą osoby, które wiele lat były sprzedawcami i znają bardzo dobrze ten rynek, specyfikę, wymagania pracodawców, posiadają kompetencję i know-how. Tak samo w przypadku rekrutacji na stanowiska marketingowe – projekty prowadzone są przez osoby, które są marketingowcami i dzięki wiedzy z zakresu tej dziedziny, mogą zweryfikować u kandydatów wiedzę, kompetencje i praktyczne umiejętności pracy z najnowszymi i najskuteczniejszymi narzędziami marketingu tradycyjnego i internetowego.

Poza kompetencjami czysto merytorycznymi, sprawdzamy kandydatów wykorzystując adekwatne do procesu rekrutacji narzędzia – SalesIQ, SalesDisc, SalesLab, SalesSlot.

Z kim współpracujemy?

Nasi klienci to dobrze zarządzane firmy, które wciąż szukają nowych sposobów na podniesienie skuteczności w zatrudnieniu i wdrożeniu takich handlowców/ marketingowców / menadżerów, którzy przyniosą pieniądze i przyczynią się do rozwoju firmy.

Naszymi Klientami są:

Działy HR, które:

  • borykają się z niekończącą się rotacją na stanowiskach handlowych
  • mają problem ze znalezieniem pracownika, który skutecznie dopasuje się do organizacji i szybko zastąpi poprzednika
  • są bardzo wymagające i szukają talentów na rynku sprzedaży

Działy Sprzedaży, które:

  • narzekają na słabe umiejętności handlowe nowych kandydatów
  • wiedzą, że każda nowa osoba, która przez okres próbny nie sprawdzi się w organizacji i nie zacznie przynosić “zamówień” to strata i koszt
  • szukają kandydatów, którzy umieją np. pozyskać klienta przez telefon lub zamykać sprzedaż, ale nie zawsze wiedzą jak to sprawdzić przed zatrudnieniem

Działy Marketingu, które:

  • potrzebują takich działań marketingowych, które nie będą tylko kosztem, ale realnie przełożą się na sprzedaż
  • wiedzą, że dobra strategia marketingowa spójna ze strategią firmy to warunek skutecznych działań marketingowych

Każdy z naszych Klientów świetnie potrafi liczyć i wie, że:

  • każda źle podjęta decyzja o zatrudnieniu nowej osoby, która ma sprzedawać, to często wielotysięczne straty wynikające z braku nowych klientów, lub/ i utrzymania odbiorców, a co za tym idzie to utrata rynku na korzyść konkurencji
  • każdy nowy handlowiec potrzebuje rozwoju i wprowadzenia w organizację, bo inaczej ma niewielkie szanse, aby poradzić sobie z wyzwaniami i planami, traci motywację, sam rezygnuje i znowu wracamy do punktu wyjściowego
  • każdy marketingowiec musi ściśle współpracować ze sprzedażą i podejmować działania mające na celu sprzedaż

Jeśli Cię zaciekawiłam napisz do mnie, porozmawiamy i Ty zdecydujesz czy mamy rozwiązania, których potrzebujesz i czy chcesz z nami współpracować, czy nie kontakt@salesconnector.pl

 

Your email address will not be published.
*
*